Tuskompromitacja

Data: 2010-04-07 08:40:48
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
Nie pierwsza i nie największa, jedna z wielu kolejnych ale bardzo
trafnie oddaje potencjał intelektualny tego, nie nie ukrywajmy,
czołowego pełodurnia. Czytając otóż z karteluszki (nota bene widział
ktoś Jarosława Kaczyńskiego przemawiającego "z kartki"?) przemówienie
które mu ktoś mądrzejszy (nietrudno o takiego) napisał wyrzekł takie
oto słowa: "Prawda o Katyniu stała się mitem założycielskim
niepodległej Polski"
Na tym można by właściwie zakończyć prezentację owej żenady, niemniej
specjalnie dla pełobęcwałów kilka słów wyjaśnienia w formie cytatu:
"Zbiór mitów danej społeczności określa się mianem mitologii.
Współcześnie rozmaite zbiorowości ludzkie oraz poszczególne jednostki
tworzą rozmaite opowieści mające na celu stworzenie i podtrzymanie
fałszywego mniemania o grupie lub jednostce. Przykładem tego typu
współczesnych mitów są mity narodowe. Chorobliwą skłonność do
zmyślania kłamliwych opowieści określa się mianem mitomanii."

I otóż przyszło zmierzyć się co poniektórym z niewygodną prawdą:
DURNIA MAMY ZA PREMIERA, ot co. Przymuła, idiotę, ryżego wytrzeszcza i
ogólnie palanta. A popiera go chyba tylko stado wymóżdżonych
niedorobieńców.
J-23

Data: 2010-04-07 10:49:30
Autor: zbig
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 17:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

ktoś Jarosława Kaczyńskiego przemawiającego "z kartki"?) przemówienie

No i wyszedłeś jak zwykle na durnia . Bo Kaczyński akurat wielokrotnie
dawał wiele dowodów, ze lepiej by robił, gdyby przemawiał "z kartki".
Chyba nie musze ci tu przypominać o białym i czarnym, o wzywaniu do
głosowania na PO oraz chyba największej kompromitacji ze śpiewaniem
polskiego hymnu. Tusk wielokrotnie dawał dowody ,ze radzi sobie
doskonale z przemawianiem online, nawet po angielsku.

Data: 2010-04-07 10:58:02
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 19:49, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

No i wyszedłeś jak zwykle na durnia . Bo Kaczyński akurat wielokrotnie
dawał wiele dowodów, ze lepiej by robił, gdyby przemawiał "z kartki".

Sam zbysiu wyszedłeś na durnia, jak zwykle zresztą. Polityk ma
przemawiać własnym głosem nawet za cenę (nieuniknionych w takich
sytuacjach ) przejęzyczeń a nie czytać z kartki mądrości które mu na
kartce spisali ci którzy nim sterują.
 Tusk wielokrotnie dawał dowody ,ze radzi sobie
doskonale z przemawianiem online, nawet po angielsku.
Powyższe oczywiście wężykiem, wężykiem.. A po angielsku to tusek
"radzi sobie" gorzej niż mój 10-letni syn, jest jedynie zdolny
powtarzać jakieś wyuczone wcześniej jednozdaniowe mantry niezależnie
od sytuacji.
J-23

Data: 2010-04-07 11:21:09
Autor: zbig
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 19:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

 Nie chcecie słuchać dobrych rad, wasza sprawa. ja tylk zacieram ręce..

[...]
Tusk mówi po angielsku coraz lepiej czego dał dowód w czasie ceremonii
losowania euro 2012

Data: 2010-04-07 11:32:56
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 20:21, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Tusk mówi po angielsku coraz lepiej czego dał dowód w czasie ceremonii
losowania euro 2012

Nie widziałem, a uwierzę dopiero jak jak usłyszę go prowadzącego nie
wyreżyserowany spontaniczny dialog na dowolny temat, niechby nawet
przy użyciu najprostszej angielszczyzny. Z tego co słyszałem w jego
wykonaniu wnioskuje że dzielą go od tego całe lata wytężonej pracy.
Btw. nie uważam wcale żeby była ona konieczna, wolę żeby przywódca
kraju nie mówił w językach  obcych ale za to miał coś istotnego do
powiedzenia w ojczystym. A z tym u tuska jest dużo gorzej niż z
angielszczyzną
J-23

Data: 2010-04-09 01:48:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Tuskompromitacja
zbig wrote:

[...]

Zbigu, ale mówiąc ""Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską pomożecie sobie i
Polsce" miał rację, bo dobrze się stało, że ona wygrała, gdyż Polacy
jeszcze raz dowiedzieli się, co sobiesiakowi potrafią i już więcej na nich
nie zagłosują. Scena polityczna się szybciej oczyści. :)

[...]

A wtedy to akurat powinien po polsku mówić. Dlaczego mówił po angielsku?
Po angielsku, to sobie mógł prywatnie z Platinim pogadać. Oficjalnym
językiem w Polsce jest j. polski i takiego języka powinien używać polski
Premier przemawiajacy na uroczystościach w Polsce.
Ja nie słyszałem nigdy, żeby pani Merkel przemawiała po angielsku, albo pan
Sarkozy, że o Putinie, który zna b. dobrze j. angielski nie wspomnę.
--
Pit

Data: 2010-04-09 05:32:24
Autor: zbig
Tuskompromitacja
On 9 Kwi, 01:48, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:

[...]

Nie oficjalnym a urzędowym. To duża różnica. Jeśli jej nie rozumiesz ,
poproś, to ci wyjaśnię. To po pierwsze.
Po drugie była to impreza międzynarodowa UEFA a na takich imprezach
mówi się językiem oficjalnym. Językami oficjalnymi są w tej federacji
francuski i angielski. To po drugie. Oprócz Tuska było tam wiele
oficjalnych osób, które występowały po angielsku, może też miały mówić
po polsku albo w swoich narodowych językach?

Data: 2010-04-09 16:01:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Tuskompromitacja
zbig wrote:

[...]

No dobrze mądralo. A Premier występował tam jako kto?
Jako Donald Tusk, szef koła piłkarskiego przy Radzie Ministrów,
czy jako urzędnik - Premier RP?
--
Pit

Data: 2010-04-09 07:05:16
Autor: zbig
Tuskompromitacja
On 9 Kwi, 16:01, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:

No dobrze mądralo. A Premier występował tam jako kto?
Jako Donald Tusk, szef koła piłkarskiego przy Radzie Ministrów,
czy jako urzędnik - Premier RP?
A co to ma do  rzeczy. występował na oficjalnej imprezie UEFA jako
gość i to, ze mówił po angielsku jest absolutnie normalne.

Data: 2010-04-09 16:32:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Tuskompromitacja
zbig wrote:

[...]

Ano ma, bo jak był tam zaproszony jako urzędujący Premier, to powinien nawijać po polsku.
--
Pit

Data: 2010-04-09 14:09:41
Autor: jadrys
Tuskompromitacja
W dniu 2010-04-09 01:48, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

No właśnie - zachowuje się jak chłopiec w piaskownicy.

Data: 2010-04-07 21:47:28
Autor: Lorn
Tuskompromitacja
Hans Kloss pisze:

A po angielsku to tusek
"radzi sobie" gorzej niż mój 10-letni syn, jest jedynie zdolny
powtarzać jakieś wyuczone wcześniej jednozdaniowe mantry niezależnie
od sytuacji.

Martw się Hans, że twoi idole potrafią jedynie po angielsku 'halo do słuchawki' powiedzieć. :> Dziwi mnie twoja postawa... Deprecjonujesz Kaczyńskich nie Tuska :>

Data: 2010-04-07 12:56:33
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 21:47, Lorn <ateag...@gazeta.pl> wrote:

Martw si Hans,
O nic się nie muszę martwić, zacytuję jedynie fragment swojego
wcześniejszego postu:

Data: 2010-04-07 13:35:48
Autor: zbig
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 21:56, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

O nic się nie muszę martwić, zacytuję jedynie fragment swojego
wcześniejszego postu:
"wolę żeby przywódca kraju nie mówił w językach  obcych

No tak, co wam innego pozostaje twierdzić? Bo Kaczyńscy w ingliszu to
anie be ani me

Dla mnie jest po prostu niepojęte jak ktoś taki jak Kaczyński, który
nie dokonał w życiu niczego sensownego, nie wyraził żadnej składnej
myśli, która można uznać by za oryginalną w dziedzinie państwowości,
nie wykazał się szczególną zdolnością na żadnym polu i którego jedynym
skutecznym działaniem jako premiera było sklecenie karkołomnej i
egzotycznej koalicji, która jeszcze na dodatek wysadziła go z siodła,
jest uznawany przez swoich wyznawców za bółboga i geniusza.

Data: 2010-04-07 13:47:03
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 22:35, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

jest uznawany przez swoich wyznawców za bółboga i geniusza.

W ciekawym się towarzystwie obracasz skoro dane ci było poznać na
wyznawców kaczora. Ja w życiu nie spotkałem ani jednego.
Natomiast od fanatycznych  wyznawców boga Antypisa aż się roi, także
na tej szgrupie.
J-23

Data: 2010-04-07 23:07:26
Autor: Lorn
Tuskompromitacja
Hans Kloss pisze:
On 7 Kwi, 22:35, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

jest uznawany przez swoich wyznawców za bółboga i geniusza.

W ciekawym się towarzystwie obracasz skoro dane ci było poznać na
wyznawców kaczora.

Rotfl. :> Nikt nie jest w stanie ośmieszyć Kaczyńskich tak jak ty Hans.
Jeszcze mi tu jednego wyznawcę PiS`u brakuje... awe. Flip i flap usenetu :> Który z was jest grubasem? :>

Data: 2010-04-07 23:24:42
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 23:07, Lorn <ateag...@gazeta.pl> wrote:

Rotfl. :> Nikt nie jest w stanie ośmieszyć Kaczyńskich
A ja zachodzę w głowę nad dziwną prawidłowością- jak się nawinie jakiś
antypisior on to koniecznie musi być idiotą. Jak się trafi jakiś
fanatyczny propełowiec- takoż. Przypadek?
J-23

Data: 2010-04-09 23:19:01
Autor: Lorn
Tuskompromitacja
Hans Kloss pisze:
On 7 Kwi, 23:07, Lorn <ateag...@gazeta.pl> wrote:

Rotfl. :> Nikt nie jest w stanie ośmieszyć Kaczyńskich
A ja zachodzę w głowę

Rzadki przypadek :> 'Nikt nie jest w stanie ośmieszyć Kaczyńskich tak jak ty Hans.'

Data: 2010-04-07 21:57:48
Autor: Lorn
Tuskompromitacja
Hans Kloss pisze:
On 7 Kwi, 21:47, Lorn <ateag...@gazeta.pl> wrote:

Martw si Hans,
O nic się nie muszę martwić

Powinieneś 'Martw się Hans, że twoi idole potrafią jedynie po angielsku 'halo do słuchawki' powiedzieć. :> Dziwi mnie twoja postawa... Deprecjonujesz Kaczyńskich nie Tuska :> '

Data: 2010-04-10 09:40:36
Autor: cytryna
Tuskompromitacja
> [...]

polskiego hymnu. Tusk wielokrotnie dawał dowody ,ze radzi sobie
doskonale z przemawianiem online, nawet po angielsku.

Ta wypowiedż zalicza sie do klasyki czarnego humoru. Dowod to dali chłopcy z PO niejakiemu Vincentwi-kamienicznikowi londyńskiemu. Poza tym kraj został utopiony w morzu kłamstwa, niekompetencji i podwórkowej głupoty zwolenników piłki kopanej. Typical bollocks!

Data: 2010-04-07 17:50:56
Autor: marek czaplicki
Tuskompromitacja
W dniu 2010-04-07 17:40, Hans Kloss pisze:
[...]
moĹźa teĹź inaczej
Mit (gr. μῦθος mythos - "myśl, zamysł, temat rozmowy, opowieść, baśń") – opowieść o otaczającym ludzkość świecie, opisująca historię bogów, demonów, >>legendarnych bohaterów<<

Data: 2010-04-07 09:34:49
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 17:50, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

moża też inaczej

Akurat na salonie.24 pojawiła się notka FYM-a dość zbieżna z moimi
odczuciami. Kończy się takimi oto słowy: "Śmiać się więc, płakać? Nie,
czekać na dzień, kiedy Katyń dla ludzi rządzących Polską nie będzie
żadnym mitem podtrzymującym dobre samopoczucie establishmentu
bantustanu, ale właśnie wezwaniem do budowy niepodległego, wolnego
kraju. Wezwaniem zapisanym polską krwią." pod którymi podpisałbym się
robiema rękami.
Całość na: http://freeyourmind.salon24.pl/168060,prawda-jako-mit
Tekst przemówienie ryżego wytrzeszcza, na którym oparłem swoją ocenę
tu: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7741000,Tusk__Ofiary_Katynia_czekaja__by_przemoc_i_klamstwo.html
J-23

Data: 2010-04-07 19:20:56
Autor: marek czaplicki
Tuskompromitacja
W dniu 2010-04-07 18:34, Hans Kloss pisze:
[...]
prawda o Katyniu, w czasach kiedy nie można było się zająknąć o ofiarach z nim związanych była opowieścią o "legendarnych bohaterach". ich - żołnierzy i oficerów - bohaterstwo, przemilczane oficjalnie przez kilkadziesiąt lat, jest swoistym drogowskazem dla nas i dla rządzących.
jak FYM na którego słowa się powołujesz może mówić o Polsce jako o bantustanie? każdy przecież sam buduje swój kawałek Polski. on mógł sobie skonstruować tylko "bantustan", ja mam swoją małą Ojczyznę.

Data: 2010-04-07 10:32:18
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 19:20, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
..
jak FYM na którego słowa się powołujesz może mówić o Polsce jako o
bantustanie?
Skoro przywódcy naszego kraju zachowują się wobec przywódców mocarstw
ościennych tak jakby byli kacykami bantustanu, a nie przywódcami
niepodległego kraju zamieszkanego przez dumny naród to ironiczna
konstatacja FYM-a jest ze wszech miar uprawniona. Stanął jeden z
drugim  nad grobami pomordowanych Polaków i plótł duby smalone zamiast
upomnieć się o konkrety:  o śledztwo, o wskazanie winnych, o wypłatę
odszkodowań rodzinom ofiar. Nie (żydowskim zwyczajem) o przeprosiny bo
takie mają jakąkolwiek wartość tylko wtedy gdy przepraszający odczuwa
skruchę a przede wszystkim gdy najpierw wykaże jakikolwiek wolę
ZADOŚĆUCZYNIENIA za wyrządzone zło. Tymczasem tego ze strony rusów ani
widu ani słychu.
J-23

Data: 2010-04-07 19:53:08
Autor: marek czaplicki
Tuskompromitacja
.
[...]
przez dwa lata mieliśmy przywódców, którzy "nie uprawiali polityki zagranicznej na kolanach" i społeczeństwo nie przedłużyło im mandatu do rządzenia. oczywiście sytuacja może się zmienić i PiS może wrócić do władzy, ale pozostaną słowa premiera Putina, który chce w końcu nawiązać przyjazne stosunki z Polską. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7741069,Putin__z_pamieci_nie_da_sie_wymazac_meczenskiej_smierci.html
jak pamiętam, być może się mylę, ale słowo "przepraszamy" wypowiedział już prezydent Jelcyn.
pozostaje jeszcze zdanie rodzin ofiar katyńskich, które jak pamiętam chcą aby ich bliscy spoczywali w pokoju, a nie byli kartą przetargową w stosunkach polsko-rosyjskich.

Data: 2010-04-10 09:32:37
Autor: cytryna
Tuskompromitacja
> [...]
jak FYM na którego słowa się powołujesz może mówić o Polsce jako o bantustanie? każdy przecież sam buduje swój kawałek Polski. on mógł sobie skonstruować tylko "bantustan", ja mam swoją małą Ojczyznę.

Przepraszam za dociekliwość ale muszę zapytać: w którym banku lub radzie nadzorczej spółki Skarbu Państwa Szanowny Pan uwił swoją "małą Ojczyznę"?
Ostatnio bowiem "małe Ojczyzny" lokują się na cmentarzach oraz w lokalach
obstawionych bandytami (jednorękimi). Gratuluję poczucia humoru!

Data: 2010-04-08 12:53:09
Autor: matusm
Tuskompromitacja

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fffeeae0-11c6-4317-b74e-aed7f191a29fw42g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Wlasciwie dokreslil prawde o faktycznym stanie rzadow,ze obecnie tworfzy sie mity i legendy o wonej Polsce gdy nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-07 17:54:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Tuskompromitacja
ktoś Jarosława Kaczyńskiego przemawiającego "z kartki"?) przemówienie
które mu ktoś mądrzejszy (nietrudno o takiego) napisał wyrzekł takie

Tusk to nie moje klimaty, ale z kartki nie czytał, w przeciwieństwie do WWP

Data: 2010-04-07 09:16:40
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 17:54, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:

Tusk to nie moje klimaty, ale z kartki nie czyta,

OK, czyta z promptera ;). Nowoczesność w domu i w zagrodzie...
J-23

Data: 2010-04-07 09:24:12
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 18:16, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

OK, czyta z promptera ;). Nowoczesność w domu i w zagrodzie...

Najlepiej zresztą, żeby nie być gołosłownym, przedstawic dowody
rzeczowe. Słońce Peru przemawia:
http://www.youtube.com/watch?v=4Q83KdTqxyU
J-23

Data: 2010-04-07 19:06:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Tuskompromitacja
Najlepiej zresztą, żeby nie być gołosłownym, przedstawic dowody
rzeczowe. Słońce Peru przemawia:
http://www.youtube.com/watch?v=4Q83KdTqxyU
J-23

Jeszcze raz mówię, Tusk to nie moja bajka, wrzucanie linka z tuby, a'propos przemówienia onego nad grobem mojego Dziadka, jest szczylową manipulacją. Tak właśnie produkujesz zwolenników Tuska. Więc pomyśl.

Data: 2010-04-07 10:13:39
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 19:06, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:

Jeszcze raz mówię, Tusk to nie moja bajka, wrzucanie linka z tuby,
a'propos przemówienia onego nad grobem mojego Dziadka,

Linka wrzuciłem a propos twojej insynuacji jakoby Tusk z kartki nie
mówił, podczas gdy fakty są takie że czyni to notorycznie. Ale nie w
tym rzecz że mówi z kartki (z promptera..ze słuchawki...) tylko że
mówił głupoty. Jakby nad grobami moich bliskich rozstrzelanych przez
rusów nawijał że prawda o ich śmierci jest mitem tobym zapewne pod
wpływem emocji  znacznie ostrzejszy komentarz napisał...
J-23

Data: 2010-04-07 19:28:25
Autor: Jerzy Tabortowski
Tuskompromitacja
[...]

Ale nie napiszesz jak sądzę, bo jak sądzę nie masz takiego prawa.
Głupot nie mówił, to było polityczne błełe, mówił całkiem do rzeczy, wspominając jedyną kobietę rozwaloną przez czekistów, powiedział że puste oczy czaszek z rozwalonym tyłem, patrzą na niego i na WWP. Nie potrafię ocenić "jakości" mowy, wobec czekistowskiej buty, którą pewnie pochwali ta kurwa boukun, był niezły, nieźle reprezentował kraj. Dezauwowanie Tuska, tylko z powodu opozycji, którą ja tez w stosunku do niego jestem, jest chujowe Hans. W jakiś sposób obronił sprawę polską. Zobaczymy jak sobie poradzi Kaczor. Oby jak najlepiej, żeby wątpliwości nie było.

P.S. Dziś w Trójce, w rozmowie z Karnowskim, Ksiądz Tadeusz Isakowicz Zalewski, powiedział ładną rzecz. To nie naród rosyjski mordował oficerów w Katyniu, to nie naród ukraiński mordował na Wołyniu Polaków. To wrzód, który wyrósł na narodzie rosyjskim i ukraińskim.

Data: 2010-04-07 10:45:25
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 19:28, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:

 W jakiś sposób obronił sprawę polską.
Moim zdaniem wręcz przeciwnie- zero konkretów, dużo pustosłowia (jak
zwykle)  a w dodatku dostarczył amunicji wrogom polski w Rosji. Tylko
czekać jak jeden z drugim rus zacznie używać argumentu ze "nawet
polski premier nazwał rzekomy mord w Katyniu "mitem"".

Zobaczymy jak sobie poradzi Kaczor. Oby jak najlepiej, żeby wątpliwości nie było.
Dobrze będzie jak nie da dupy. Na więcej nie ma co liczyć, nie stać go
na to żeby przed samymi wyborami postawić sprawę otwarcie i po męsku.
Znowu zaczęłoby się ujadania cycoidów że "wypowiedział Rosji wojnę".

[...]

Za przeproszeniem klesze gadanie. Mordowali konkretni ludzie, rozkazy
wydawali konkretni ludzie. Po nazwiskach poproszę, to tak na początek.
Pańswtu ukraińskiemu zarzucić nic tu nie mozna bo go wtedy nie było,
ale Rosja jako prawny spadkobierca tamtego reżymu ma psi obowiązek
wypłacić odszkodowania rodzinom ofiar.
J-23

Data: 2010-04-07 20:59:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Tuskompromitacja
[...]

Jako wnuczek Kapitana Alberta Tabortowskiego mam w dupie odszkodowania, jakiekolwiek. A Zalewski, walczy od lat o uznanie polskich ofiar na Wołyniu, więc waż słowa, ok ??

Data: 2010-04-07 12:24:39
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 20:59, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:

Jako wnuczek Kapitana Alberta Tabortowskiego mam w dupie odszkodowania,
jakiekolwiek.
To odmówisz przyjęcia, każesz oddać biednym albo cokolwiek. Niemniej
mają ci być zaofiarowane, bo nie może być tak żeby Rzeczpospolita
puszczała płazem mordowanie swoich obywateli.

A Zalewski, walczy od lat o uznanie polskich ofiar na
Wołyniu, więc waż słowa, ok ??

Niemniej o "winach narodów" prawi jakby kazanie w kościele wygłaszał.
A tu "walka" ma sens o ile przyniesie konkretne rezultaty- fakty,
dokumenty, nazwiska winnych i ich mocodawców. Niczego innego w sprawie
Wołynia wywalczyć nie można i nie potrzeba. Zwłaszcza jakieś
przeprosiny wymuszone i nieszczere są tu kompletnie zbyteczne.
J-23

Data: 2010-04-08 10:24:56
Autor:
Tuskompromitacja
On Wed, 7 Apr 2010 08:40:48 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Nie pierwsza i nie największa, jedna z wielu kolejnych ale bardzo
trafnie oddaje potencjał intelektualny tego, nie nie ukrywajmy,
czołowego pełodurnia. [...]

 gdzie mu do ciebie ;o)))

 twoja reakcja jednoznacznie potwierdza, ze sukces tuska jest pelny.
 to jest polityk z ktorym sie licza. z blizniakami nikt.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 03:34:21
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 8 Kwi, 10:24, "<heÂŽsk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
 ze sukces tuska jest pelny.

Najpełneijszym sukcesem tuska jest namówienie stada podobnych tobie
baranów do popierania jego jaczejki wbrew logice, wbrew faktom, wbrew
rzeczywistości. Największa kompromitację i błazenadę pełodurniów
gotowiście okrzyknąć wiekopomnym sukcesem pełodonka, taka jest siła
waszego fanatyzmu i bezmiar waszej głupoty.
J-23

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
Tuskompromitacja
On Thu, 8 Apr 2010 03:34:21 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 8 Kwi, 10:24, "<heÂŽsk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
>  ze sukces tuska jest pelny.

Najpełneijszym sukcesem tuska jest namówienie stada podobnych tobie
baranów

 jestes zalosny, koles. sam jestes baran do kwadratu. twoje argumenty
 to jezyk nienawisci. jestes malym, kurduplowatym pieniaczem, ktory
 lize blizniakom pomiedzy duzymi palcami u nog.

do popierania jego jaczejki wbrew logice, wbrew faktom, wbrew
rzeczywistości.

 a jakie sa fakty? tusk sie spotkal z putinem. prezio i prezes
 10 maja odtancza kolejny chocholi taniec na grobach zamordowanych.
 twoi idole wciaz szukaja wrogow, ich dialog to jezyk nienawisci.
Największa kompromitację
  jakies konkrety? czyzby kompromitacja bylo spotkanie tuska z putinem?
 a moze z obama w pradze ? z kim sie spotka twoj idol? nawet w gruzji
 go juz nie toleruja, na litwie nie chca. niemcy sie z niego smieja.
 obecnos blizniakow w polityce to jest wlasnie kompromitacja.

i błazenadę pełodurniów

 to co tu wypisujesz to wlasnie blazenada.
gotowiście okrzyknąć wiekopomnym sukcesem pełodonka,

 fakty sa nagie. twoich idoli juz nikt nie chce nigdzie zapraszac.
 prezio jak nawet pojedzie do moskwy to dostanie miejsce w 3 rzedzie.
 jaruzelski dostanie w 1-wszym. taki jest chichot stalina.

taka jest siła waszego fanatyzmu

 coz, twoj fanatyzm i bezrozumna wiara w prezia i prezesa  przekracza granice zdrowego rozdadku. robisz z siebie blazna.
 chyba, ze robisz to celowo i jestes TW PO ;o)))

i bezmiar waszej głupoty.

 widzisz "hans", pieniactwo odbiera ci logiczne myslenia.
 to jest twoj problem. radz sobie z nim sam.

J-23

 ta ksywka od hansa klossa czy od popularnego w prl wina ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 05:20:41
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 8 Kwi, 13:49, "<heÂŽsk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
 koles.
Już ci to kiedyś pisałem pederasto ale powtórzę raz jeszcze- kolesia
to sobie możesz we własnych majtkach znaleźć, a i to jedynie przy
pewnej dozie szczęścia.
J-23

Data: 2010-04-08 14:55:35
Autor:
Tuskompromitacja
On Thu, 8 Apr 2010 05:20:41 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 8 Kwi, 13:49, "<heÂŽsk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
>  koles.
Już ci to kiedyś pisałem pederasto

 nie przenos na innych swoich upodoban ;o)))

ale powtórzę raz jeszcze- kolesia to sobie możesz we własnych majtkach znaleźć,

 to co ty tam znajdujesz to przerosnieta lechtaczka ;o)))

a i to jedynie przy pewnej dozie szczęścia.

 szczesciem dla ciebie bedzie kiedy jarek sie ozeni.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Tuskompromitacja