Tuskompromitacja

Data: 2010-04-07 17:50:56
Autor: marek czaplicki
Tuskompromitacja
W dniu 2010-04-07 17:40, Hans Kloss pisze:
Czytając otóż z karteluszki (nota bene widział
ktoś Jarosława Kaczyńskiego przemawiającego "z kartki"?) przemówienie
które mu ktoś mądrzejszy (nietrudno o takiego) napisał wyrzekł takie
oto słowa: "Prawda o Katyniu stała się mitem założycielskim
niepodległej Polski"
J-23
moĹźa teĹź inaczej
Mit (gr. μῦθος mythos - "myśl, zamysł, temat rozmowy, opowieść, baśń") – opowieść o otaczającym ludzkość świecie, opisująca historię bogów, demonów, >>legendarnych bohaterów<<

Data: 2010-04-07 09:34:49
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 17:50, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

moża też inaczej

Akurat na salonie.24 pojawiła się notka FYM-a dość zbieżna z moimi
odczuciami. Kończy się takimi oto słowy: "Śmiać się więc, płakać? Nie,
czekać na dzień, kiedy Katyń dla ludzi rządzących Polską nie będzie
żadnym mitem podtrzymującym dobre samopoczucie establishmentu
bantustanu, ale właśnie wezwaniem do budowy niepodległego, wolnego
kraju. Wezwaniem zapisanym polską krwią." pod którymi podpisałbym się
robiema rękami.
Całość na: http://freeyourmind.salon24.pl/168060,prawda-jako-mit
Tekst przemówienie ryżego wytrzeszcza, na którym oparłem swoją ocenę
tu: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7741000,Tusk__Ofiary_Katynia_czekaja__by_przemoc_i_klamstwo.html
J-23

Data: 2010-04-07 19:20:56
Autor: marek czaplicki
Tuskompromitacja
W dniu 2010-04-07 18:34, Hans Kloss pisze:
[...]
prawda o Katyniu, w czasach kiedy nie można było się zająknąć o ofiarach z nim związanych była opowieścią o "legendarnych bohaterach". ich - żołnierzy i oficerów - bohaterstwo, przemilczane oficjalnie przez kilkadziesiąt lat, jest swoistym drogowskazem dla nas i dla rządzących.
jak FYM na którego słowa się powołujesz może mówić o Polsce jako o bantustanie? każdy przecież sam buduje swój kawałek Polski. on mógł sobie skonstruować tylko "bantustan", ja mam swoją małą Ojczyznę.

Data: 2010-04-07 10:32:18
Autor: Hans Kloss
Tuskompromitacja
On 7 Kwi, 19:20, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
..
jak FYM na którego słowa się powołujesz może mówić o Polsce jako o
bantustanie?
Skoro przywódcy naszego kraju zachowują się wobec przywódców mocarstw
ościennych tak jakby byli kacykami bantustanu, a nie przywódcami
niepodległego kraju zamieszkanego przez dumny naród to ironiczna
konstatacja FYM-a jest ze wszech miar uprawniona. Stanął jeden z
drugim  nad grobami pomordowanych Polaków i plótł duby smalone zamiast
upomnieć się o konkrety:  o śledztwo, o wskazanie winnych, o wypłatę
odszkodowań rodzinom ofiar. Nie (żydowskim zwyczajem) o przeprosiny bo
takie mają jakąkolwiek wartość tylko wtedy gdy przepraszający odczuwa
skruchę a przede wszystkim gdy najpierw wykaże jakikolwiek wolę
ZADOŚĆUCZYNIENIA za wyrządzone zło. Tymczasem tego ze strony rusów ani
widu ani słychu.
J-23

Data: 2010-04-07 19:53:08
Autor: marek czaplicki
Tuskompromitacja
.
[...]
przez dwa lata mieliśmy przywódców, którzy "nie uprawiali polityki zagranicznej na kolanach" i społeczeństwo nie przedłużyło im mandatu do rządzenia. oczywiście sytuacja może się zmienić i PiS może wrócić do władzy, ale pozostaną słowa premiera Putina, który chce w końcu nawiązać przyjazne stosunki z Polską. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7741069,Putin__z_pamieci_nie_da_sie_wymazac_meczenskiej_smierci.html
jak pamiętam, być może się mylę, ale słowo "przepraszamy" wypowiedział już prezydent Jelcyn.
pozostaje jeszcze zdanie rodzin ofiar katyńskich, które jak pamiętam chcą aby ich bliscy spoczywali w pokoju, a nie byli kartą przetargową w stosunkach polsko-rosyjskich.

Data: 2010-04-10 09:32:37
Autor: cytryna
Tuskompromitacja
> [...]
jak FYM na którego słowa się powołujesz może mówić o Polsce jako o bantustanie? każdy przecież sam buduje swój kawałek Polski. on mógł sobie skonstruować tylko "bantustan", ja mam swoją małą Ojczyznę.

Przepraszam za dociekliwość ale muszę zapytać: w którym banku lub radzie nadzorczej spółki Skarbu Państwa Szanowny Pan uwił swoją "małą Ojczyznę"?
Ostatnio bowiem "małe Ojczyzny" lokują się na cmentarzach oraz w lokalach
obstawionych bandytami (jednorękimi). Gratuluję poczucia humoru!

Data: 2010-04-08 12:53:09
Autor: matusm
Tuskompromitacja

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fffeeae0-11c6-4317-b74e-aed7f191a29fw42g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Wlasciwie dokreslil prawde o faktycznym stanie rzadow,ze obecnie tworfzy sie mity i legendy o wonej Polsce gdy nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Tuskompromitacja