Tuskostrada A1

Data: 2010-08-27 05:11:25
Autor: Pistacjusz
Tuskostrada A1
http://finanse.wp.pl/kat,104126,title,Autostrada-na-piasku,wid,12608757,wiadomosc.html

Idę o zakład, że złapali tylko drobnych leszczy którzy tak naprawdę
nie są nawet złodziejami. W Polsce łapówki od inwestycji zdaże się, że
sięgają nawet 80% wartości a często są na poziomie 40-50%. W tej
sytuacji powstają drogi na piasku a asfalt bardziej przypomina błoto.
Po prostu wykonawca ma cichą zgodę od zleceniodawcy na różne
"oszczędności".

Data: 2010-08-27 14:39:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Tuskostrada A1

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:74c81781-fa33-4c65-939b-81c0fae4079de14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Słabo słyszałeś. W Polsce łapówki od inwestycji sięgają nawet 120% wartości.

Data: 2010-08-27 14:43:18
Autor: Anatol
Tuskostrada A1

[...]

To była tylko zwykła kradzież materiałów budowlanych ze składu - w tym wypadku podwykonawca okradał głównego wykonawcę lub innego podwykonawcę sprzedając mu  już wcześniej materiał zgromadzony z hałdy położonej w pobliżu budowy :

http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art7415,drogowi-oszusci-w-rekach-cbs.html

A tu jest zdjęcie z tego wykopu w środku hałdy :

http://www.slaska.policja.gov.pl/gfx/kwpkatowice/pl/kwpkatowiceaktualnosci/34/7415/1/453676578.jpg

Anatol

Data: 2010-08-27 17:04:48
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 14:11, Pistacjusz pisze:
[...]

Jak by nie patrzeć astronomiczne ceny na autostrady, najdroższe w
Europie, pomijając Rosję Putina, świadczą, że przetargi są ustawione i
korupcja kwitnie w Polsce Tuska.

W dodatku po wybudowaniu takich, pożal się boże, dwupasmowych autostrad
należy je od razu remontować :)

Data: 2010-08-27 15:33:33
Autor: b0niek
Tuskostrada A1
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jak by nie patrzeć astronomiczne ceny na autostrady, najdroższe w
Europie, pomijając Rosję Putina, świadczą, że przetargi są ustawione i
korupcja kwitnie w Polsce Tuska.

Pochwal się ile i jakie autostrady zbudowano za rządów obu Kaczyńskich.

W dodatku po wybudowaniu takich, pożal się boże, dwupasmowych autostrad
należy je od razu remontować :)

Może wymień jakieś konkretne przykłady (oprócz sfuszerowanej A4, którą
budowano jeszcze za Kaczyńskich). Bo zdecydowanie pieprzysz głupoty o
rzeczach, o których najwyraźniej nie masz zielonego pojęcia.

Data: 2010-08-27 18:14:14
Autor: awe
Tuskostrada A1

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i58lsd$1tg$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -
kaczynscy nie wydali mu koncesji a budowalo prywatne konsorcium Kulczyka
awe

Data: 2010-08-27 16:17:08
Autor: b0niek
Tuskostrada A1
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
-- -- -- -- -- -
kaczynscy nie wydali mu koncesji a budowalo prywatne konsorcium Kulczyka

I to jest cała filozofia Kaczyńskich - zabronić, zakazać, zabrać! Po co
budować autostrady, skoro później tylko problemy są...
Nie budowali - nie było afer i nie było problemów.

Data: 2010-08-27 09:28:51
Autor: D.J.MC Donald Musk
Tuskostrada A1
On 27 Sie, 18:17, "b0niek" <bonislaw.SKA...@gazeta.pl> wrote:
awe <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

budować autostrady, skoro później tylko problemy są...
Nie budowali - nie było afer i nie było problemów.

a cala filozofia PO polega na tym: naoglaszac jak najwiecej przetargow
bo wtedy sie mozna porzadnie nakrasc... Budzet pokryje z kieszeni
emerytow...

Data: 2010-08-27 17:48:07
Autor: b0niek
Tuskostrada A1
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
a cala filozofia PO polega na tym: naoglaszac jak najwiecej przetargow
bo wtedy sie mozna porzadnie nakrasc... Budzet pokryje z kieszeni
emerytow...

... bo pis nie ogłasza żadnych przetargów, tylko jawnie daje zarobić swoim
przydupasom...
... a radiomaryjni emeryci i tak się zrzucą jak będzie manko...

Data: 2010-08-27 19:53:30
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 19:48, b0niek pisze:
[...]

Ściemniasz, czyli sądzisz innych po sobie. Prywatna inicjatywa o.Rydzyka
to jest jego prywatna sprawa.

Liberaści z pełobandy są oczywiście innego zdania :)

Data: 2010-08-27 18:04:57
Autor: b0niek
Tuskostrada A1
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> .. a radiomaryjni emeryci i tak się zrzucą jak będzie manko...

Ściemniasz, czyli sądzisz innych po sobie. Prywatna inicjatywa o.Rydzyka

No nie bardzo. Zwłaszcza jak organizuje publiczne zbiórki pieniędzy, a potem
nie potrafi się z nich rozliczyć. To nic innego jak zwykłe złodziejstwo.
A potem typowe zachowanie złodzieja, który krzyczy w niebogłosy "łapać złodzieja!"
Czy rozliczył się już z pieniędzy na Stocznię Gdańską? Ile to było milionów?
Oczywiście pisowscy przydupasi ojczulka, który łaskawie nagania im elektorat,
są zobowiązani i zawsze staną w jego obronie.

Data: 2010-08-27 20:18:52
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 20:04, b0niek pisze:
> [...]
Oczywiście pisowscy przydupasi ojczulka, który łaskawie nagania im elektorat,
są zobowiązani i zawsze staną w jego obronie.

Jak dałeś się nabrać na Prywatną Kasę Oszczędności o.Rydzyka to pluj
sobie na swój krzywy ryj, tępaku.

Data: 2010-08-30 21:15:52
Autor: awe
Tuskostrada A1

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i58tom$rp6$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
a twoj stary to kapowal razem z walesa czy tez byl ubecka wtyka? kim byl twoj stary w tej stoczni. znam wielu stoczniowcow ale dla mnie to co tu wypisujesz to nieslychane. Musi byc jakis pzpr'owiec ten twoj stary
awe

Data: 2010-08-27 18:38:58
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 18:28, D.J.MC Donald Musk pisze:
> [...]
a cala filozofia PO polega na tym: naoglaszac jak najwiecej przetargow
bo wtedy sie mozna porzadnie nakrasc... Budzet pokryje z kieszeni

Pełobanda żeruje na uczciwych obywatelach. Taki b0niek uważa to za
normalne, bo pewnie sam kradnie i oszukuje.

A ja wolę, aby nie budować kradnąc i oszukując, tylko uczciwie, bez
złodziejstwa.

Data: 2010-08-27 09:50:58
Autor: D.J.MC Donald Musk
Tuskostrada A1
On 27 Sie, 18:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

normalne, bo pewnie sam kradnie i oszukuje.

A ja wolę, aby nie budować kradnąc i oszukując, tylko uczciwie, bez

Kazdy normalny czlowiek tak woli, ale czego tu wymagac od elektoratu
PO ktory za mlodu okradal niemieckie (i pewnie polskie) trupy z
pierscionkow...

Data: 2010-08-27 17:51:45
Autor: b0niek
Tuskostrada A1
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pełobanda żeruje na uczciwych obywatelach. Taki b0niek uważa to za
normalne, bo pewnie sam kradnie i oszukuje.

Pisdecja żeruje na uczciwych obywatelach. Taki 'u2' uważa to za normalne, bo
pewnie sam kradnie i oszukuje.

A ja wolę, aby nie budować kradnąc i oszukując, tylko uczciwie, bez
złodziejstwa.

No to szkoda, że zasrani pisowcy uczciwie i bez złodziejstwa nie budowaliście
tych autostrad, tylko pierdoliliście się z teczkami, agentami, lepperem,
samoobroną i giertychem.
A teraz drzecie ryja, że nie ma autostrad, bo wam ich Tusk nie zbudował.

Data: 2010-08-27 19:54:53
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 19:51, b0niek pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nie, to ty ściemniasz, czyli kradniesz i oszukujesz.

[...]

Ryj to ty masz, gnojku. Mogę tobie dać w twego ryja kiedy tylko zechcesz :)

Data: 2010-08-27 18:08:00
Autor: b0niek
Tuskostrada A1
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> pewnie sam kradnie i oszukuje.

Nie, to ty ściemniasz, czyli kradniesz i oszukujesz.

Ty pijaku i złodzieju! Bo każdy pijak to złodziej.

Ryj [...]

Pierdol się.

Data: 2010-08-27 20:17:44
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 20:08, b0niek pisze:

Nie, to ty ściemniasz, czyli kradniesz i oszukujesz.

Ty pijaku i złodzieju! Bo każdy pijak to złodziej.

To nie pij tak dużo złodzieju.

Ryj [...]

Pierdol się.

Pierdolisz w swój ryj, tępaku ?

Data: 2010-08-30 21:14:28
Autor: awe
Tuskostrada A1

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i58tvh$sep$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

bidowalbys ze zlodziejami?
awe

Data: 2010-08-27 20:15:52
Autor: Anatol
Tuskostrada A1

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i58oe4$a43$1inews.gazeta.pl...

I to jest cała filozofia Kaczyńskich - zabronić, zakazać, zabrać! Po co
budować autostrady, skoro później tylko problemy są...
Nie budowali - nie było afer i nie było problemów.

A z tych wymęczonych 100 km których budowę w ciągu 2 lat uruchomił PIS 18 km A1 Świerklany-Gorzyczki było - jak sie ostatnio okazało - ustawione - od projektu (Polaczek zakceptował i zapłacił za wadliwy projekt budowlany) po wykonawcę Alpinę Bau.

Anatol

Data: 2010-08-27 20:20:15
Autor: u2
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 20:15, Anatol pisze:

[...]

A potem Lech Witecki naznaczony przez pełobandę zapewniał, że wszystko
idzie zgodnie planem, no i się rypło. Jak zwykle, kiedy rządzi pełobanda.

Data: 2010-08-27 17:06:17
Autor: raff
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-27 17:04, u2 pisze:
[...]

Chcieliśwa Irlandyji ? ;-)

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-28 13:43:39
Autor: Kaczysta
Tuskostrada A1
Interesuje mnie strasznie, dlaczego drogowcy do utwardzania nawierzchni używają dolomitu - czyli skały osadowej, nasiąkliwej, podatnej na wietrzenie?
Zawsze do tego celu używano kruszywa ze skał wylewnych (granit, bazalt).
Jeśli więc zmiast dolomitu wbudowano piasek - to chwała! Piasek ma znacznie lepszą nośność niż kruszywo dolomitowe.
AZ

Data: 2010-08-28 13:50:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Tuskostrada A1

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c78f66e$0$27030$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może nagrodę Nobla dostaniesz?

Data: 2010-08-28 14:16:38
Autor: raff
Tuskostrada A1
W dniu 2010-08-28 13:43, Kaczysta pisze:
[...]

Skala dolomitowa jest twarda i odporna na wietrzenie mechaniczne. Jest nieodporna na wietrzenie chemiczne.

R.

Data: 2010-08-27 17:30:25
Autor: =heÂŽsk=
Tuskostrada A1
On Fri, 27 Aug 2010 05:11:25 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

 zdaRZA... jakie studia konczyles dobry czlowieku ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Tuskostrada A1