Tuskowa arytmetyka 2

Data: 2014-02-20 20:32:40
Autor: z
Tuskowa arytmetyka 2
W dniu 2014-02-20 19:03, sqlwiel pisze:
Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.

:-) Mign±ł mi w tv lekarz z SORu z pewnego dużego szpitala w Lublinie co obiecywał wszelak± pomoc dla obywateli bratniego kraju.

Niestety byłem kilka razy na tym SORze i wiem że tam się czeka z bólem po kilka godzin na oględziny lekarza o banalnym stołku do posiedzenia nie wspominaj±c.
Sorry ale trafia mnie... choć tam ludzie gin±.
U nas też gin± tylko że po cichu i w zgodzie z jedynie słuszn± lini± ...

Data: 2014-02-20 20:56:46
Autor: hikikomorisan
Tuskowa arytmetyka 2
On 20.02.2014 20:32, z wrote:
W dniu 2014-02-20 19:03, sqlwiel pisze:
Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.

:-) MignÄ…Ĺ‚ mi w tv lekarz z SORu z pewnego duĹĽego szpitala w Lublinie co
obiecywał wszelaką pomoc dla obywateli bratniego kraju.

Niestety byłem kilka razy na tym SORze i wiem że tam się czeka z bólem
po kilka godzin na oględziny lekarza o banalnym stołku do posiedzenia
nie wspominajÄ…c.

Pomijasz to, ze jak przyjdzie awanturujacy sie pijany smierdzacy menel co se rozwalil pysk bo sie wypierdolil, to biora go pierwszego "ratowac". A babcia z kroplowka czeka dalej na stoleczku.

Wiadomo, ona nie kopnie w drzwi i nie pogrozi ze da komus w ryj jak jej natychmiast nie rpzyjmÄ….

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Tuskowa arytmetyka 2