Tuskowe obawy.

Data: 2009-10-10 12:40:25
Autor: CYC
Tuskowe obawy.
Premier przed zdymisjonowaniem ministrow obawial sie wewnatrzpartyjnego spisku .
Szczegolnie zdymisjonowanie Shetyny mialo byc dla niego niebezpieczne .
Dlaczego ?
Zapytac tez warto dlaczego czlowiek , ktory od kilkunastu lat nie grzeje w polskiej polityce eksponowanego miejsca , ktory gdyby Kamisnki za niego sie wzial i nie byloby instytucji przedawnienia , musialby spotkac sie z prokuratorskimi zarzutami a mam na mysli J.K. Bieleckiego - bylego premira , doradza i to w spsob nieformalny premierowi ? .
Kim jest ten czlowiek w zasadzie kazdy widzi i ...czuje i dlatego niejasne sa dla mnie powdy , dla ktorych dopuscza sie takich jak on do salonow wladzy panstwowej .
Warto na koniec dodac , ze to on od dlugiego czasu doradzal premierowi odsuniecie Shetyny na boczny tor .
Znowu zadam pytanie . Dlaczego ?

cyc

Tuskowe obawy.