Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie

Data: 2014-04-29 22:58:42
Autor: u2
Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie
oswiadczenia majatkowe dobra rzecz :

http://niezalezna.pl/54654-tuskowie-dostali-mieszkanie-w-prezencie-od-ojca-chrzestnego-kld-nowe-fakty

Donaldowi Tuskowi wymsknęła się dziś ciekawa informacja. Komentując na konferencji prasowej publikację "Wprost" dotycząca niemieckiego finansowania jego partii - niepytany przez dziennikarzy - poruszył temat, który w tygodniku się nie pojawia: swoich nieruchomości. Szef rządu i lider PO stwierdził jednoznacznie, że domu w Sopocie nigdy nie nie kupił, a posiada jedynie dwa mieszkania. Tymczasem Paweł Piskorski w książce jednak pisze o domu, którego Tuskowie przed laty mieli stać się właścicielami. Rzekomo dzięki pożyczce.

"Chciałbym, żebyście państwo wiedzieli. Nigdy nie kupiłem domu w Sopocie. Tak jak on [Piskorski] stwierdza pierwszego domu, zatem jest domniemanie, że kupiłem wiele domów w Sopocie. Mamy z żoną dwa mieszkania - jedno 60-metrowe, drugie niespełna 40-metrowe".

Abstrahując od faktu, że Tusk ma jeszcze działkę letniskową, o której zapomniał, to wszystko się zgadza. Przynajmniej według ostatniego oświadczenia majątkowego.

[...]

Paweł Piskorski, były towarzysz partyjny dzisiejszego premiera, wskazuje człowieka, który kiedyś mógł pomóc Tuskom. "Ojca chrzestnego" i głównego sponsora KLD, bogatego biznesmena (zmarłego w październiku zeszłego roku) Wiktora Kubiaka.

- Tusk był wtedy bardzo ubogi, gnieździł się ze swoją żoną Gosią w domu asystenta w Gdańsku – tam nawet nie miał własnego telefonu! Gdy musiałem skontaktować się z nim, już wtedy przewodniczącym partii, to dzwoniłem do recepcji domu akademickiego i przywoływany Donald schodził do telefonu. Nie było mowy wtedy o żadnych pieniądzach, wpływach, pozycji - wspomina Piskorski w książce. Następnie dodaje: To był na pewno jakiś problem techniczny, logistyczny. Zwłaszcza dla Gosi, która często zostawała sama, ale problem ten szybko się rozwiązuje, bo już w kolejnym roku kupili dom w Sopocie. Zdaje się dzięki pożyczce.

Od biznesmena i sponsora KLD Wiktora Kubiaka? - dopytuje rozmawiający z nim Michał Majewski. - Tak mówił Wiktor, ale nie potrafię tego zweryfikować - odpowiada Piskorski.

Na ten temat:
Zmarł Wiktor Kubiak - tajemniczy "ojciec chrzestny" Donalda Tuska
Tusk przyznaje się do niemieckiej pożyczki? Jego partia nie pozwie Piskorskiego
"Donald Tusk w tym czasie sypał pieniędzmi" - ujawnia były członek KLD
Piskorski, hotel Victoria i dolary w walizkach - śp. A. Lepper pytał o to już w 2001 r.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-29 15:06:02
Autor: leming.show
Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie
u¿ytkownik u2 napisa³:
oswiadczenia majatkowe dobra rzecz :

"Donald Tusk w tym czasie sypa³ pieniêdzmi" - ujawnia by³y cz³onek KLD

Piskorski, hotel Victoria i dolary w walizkach - ¶p. A. Lepper pyta³ o to ju¿ w 2001 r.

Ciiii, bo bedziesz z PISu, albo nazwOM cie populistOM.

Data: 2014-04-29 22:21:52
Autor: MarkWoydak

oswiadczenia majatkowe dobra rzecz :

http://niezalezna.pl/54654-tuskowie-dostali-mieszkanie-w-prezencie-od-ojca-chrzestnego-kld-nowe-fakty

Powiedz o chodząca skarbnico wiedzy jakim cudem Rajmund Kaczyński, podobno
wielki AK-owiec otrzymał od władz PRL (czytaj PZPR) wille na Żoliborzu? Co
ciekawe w tej wilii mieszak dziś JarosławPolskęZbaw! Czy wielkiego patrioty
(patrz: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI) nie mdli fakt, że
mieszka w domu, który "ludowa władza" komuś zabrała siłą?

MW

Data: 2014-04-30 14:40:31
Autor: Marek
Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie
W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 22:21:52 UTC+2 u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> oswiadczenia majatkowe dobra rzecz :

> http://niezalezna.pl/54654-tuskowie-dostali-mieszkanie-w-prezencie-od-ojca-chrzestnego-kld-nowe-fakty

Powiedz o chodz±ca skarbnico wiedzy jakim cudem Rajmund Kaczyñski, podobno

wielki AK-owiec otrzyma³ od w³adz PRL (czytaj PZPR) wille na ¯oliborzu? Co

ciekawe w tej wilii mieszak dzi¶ Jaros³awPolskêZbaw! Czy wielkiego patrioty

(patrz: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI) nie mdli fakt, ¿e

mieszka w domu, który "ludowa w³adza" komu¶ zabra³a si³±?

MW

Moze nie musiala sila zabierac. Przeciez bylo mnostwo wolnych mieszkan ( wraz z bogatym umeblowaniem) po Zydach, ktorzy zagineli , nie pozostawiajac spadkobiercow.
Wladza ludowa te mieszkania "zagospodarowala".

Data: 2014-05-01 07:27:36
Autor: MarkWoydak
Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e730c57-a501-44d8-be11-a72018a76bcbgooglegroups.com...
> [...]

Wladza ludowa te mieszkania "zagospodarowala".

"Zagospodarowa³a" powiadasz przydzielaj±c te "opuszczone wille" by³ym AK-owcom? To rzecz niebywa³a w tamtych czasach! Nasz wielki patriota, wielki bojownik walki z komun±, tropiciel "V kolumny", ostoja polsko¶ci nie brzydzi siê mieszkaæ w czym¶ takim?

MW

Data: 2014-05-01 13:10:12
Autor: Marek
Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie
W dniu czwartek, 1 maja 2014 07:27:36 UTC+2 u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:
U�ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:4e730c57-a501-44d8-be11-a72018a76bcbgooglegroups.com...

> [...]

Wladza ludowa te mieszkania "zagospodarowala".

"Zagospodarowa�a" powiadasz przydzielaj�c te "opuszczone wille" by�ym AK-owcom? To rzecz niebywa�a w tamtych czasach! Nasz wielki patriota, wielki bojownik walki z komun�, tropiciel "V kolumny", ostoja polsko�ci nie brzydzi si� mieszka� w czym� takim?

MW

Przeciez wiadomo, ze kocha Zydow.
Moze mieszka tam, czujac ducha pejsatych ?

Data: 2014-04-29 23:23:22
Autor: Lorn
W dniu 2014-04-29 22:58, u2 pisze:
[...]

Nie widzę adresu... Czyżby jak zwykle niezależna zwęszyła aferę, której nie ma? :>

-- -

Tuskowie dostali mieszkanie w prezencie