Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!

Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!

Data: 2011-08-12 13:36:02
Autor: Antenka
Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!
Czas waszych nieudacznych rządów pisany jest krwią i łzami Polaków! :-

Antenka

Data: 2011-08-12 22:45:47
Autor: Marek Czaplicki
Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!
Antenka pisze w wiadomości 52350b62-8b79-4272-
bf6b-9d982fd8537c@b34g2000yqi.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu piątek 12 sierpień 2011 22:36:

Czas waszych nieudacznych rządów pisany jest krwią i łzami Polaków! :-

To już niedługo. Za parę miesięcy społeczeństwo będzie mogło wyrazić swoje zdanie.

Data: 2011-08-13 02:28:19
Autor: stevep
Dnia 12-08-2011 o 22:45:47 Marek Czaplicki <emcza@poczta.onet.eu>  napisał(a):

[...]

Wielu pisowców tego nie przeżyje.

--
stevep

Data: 2011-08-13 12:36:41
Autor: Marek Czaplicki
Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!
stevep pisze w wiadomości op.vz4l9h1av39gyb@stevep-komputer.radom.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 13 sierpień 2011 02:28:

napisał(a):

[...]

Nie mów tak. Jeszcze ktoś zacznie na poważnie zacznie brać ostrzeżenia i zaangażuje czołgi do ochrony.

Data: 2011-08-14 02:15:33
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Eeee, zaraz tak z grubej rury, nie mogę im współczuć?

--
stevep

Data: 2011-08-13 02:27:13
Autor: stevep
Dnia 12-08-2011 o 22:36:02 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Czas waszych nieudacznych rządów pisany jest krwią i łzami Polaków! :-

Antenka
I wypowiedziami jebniętych idiotek.

--
stevep

Data: 2011-08-13 02:18:26
Autor: Antenka
On 13 Sie, 02:27, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 12-08-2011 o 22:36:02 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Czas waszych nieudacznych rządów pisany jest krwią i łzami Polaków! :-

> Antenka

I wypowiedziami jebniętych idiotek.<

Spadaj burczymaruderze! Musiało zaboleć skoro tak wierzgasz . I o to
właśnie chodziło. Może to spowoduje, że potrząśniesz leniwą w myśleniu
mózgownicą. he he he :-o))

Antenka

Data: 2011-08-14 02:14:21
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 11:18:26 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Spadaj burczymaruderze! Musiało zaboleć skoro tak wierzgasz . I o to
właśnie chodziło. Może to spowoduje, że potrząśniesz leniwą w myśleniu

Nie pochlebiaj sobie bezmózgu.

--
stevep

Data: 2011-08-13 12:45:00
Autor: MH
Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!
Czas waszych nieudacznych rządów pisany jest krwią i łzami Polaków! :-

====================

Skaleczyłaś się i pobuczałaś ??

MH

Data: 2011-08-13 06:13:50
Autor: Antenka

Skaleczyłaś się i pobuczałaś ??

MH

No jaki "mondry" się znalazł he he

Antenka

Tusku Donaldzie apeluję do waszej POlszewickiej formacji! Odejdźcie wreszcie, bo sprowadzacie na Polaków gniew nieba!