Tusku i komor zabrali już Polakom rozum

Data: 2014-06-11 21:36:51
Autor: Fritz
Tusku i komor zabrali już Polakom rozum
Tusku i komor zabrali już Polakom rozum... Ci złodzieje okradając Polaków z emerytury, z wielu lat emerytury, zabrali Polakom całkowicie rozum. Polacy są już tak zgnębieni, że nawet nie są w stanie pozbierać myśli, w tym chaosie  bandyckiego życia, jakie sprawił nam reżim bandy okrągłostołowej...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Psycholog-wyjasnia-jak-mozna-zapomniec-o-dziecku-w-samochodzie,wid,16674645,wiadomosc.html?ticaid=112e3d

~QJMać 18 minut temu

W sumie to dość proste. Żyjąc w permanentnym stresie... można zapomnieć. Ja mogę tylko serdecznie mu współczuć. I nic więcej. Wam wszystkim przypominam: nie osądzajcie bo i wy będziecie osądzeni.

~mati 1 godzinę i 25 minut temu

Do takich sytuacji doprowadza tzw. wyścig szczurów który pozbawia większość ludzi elementarnych zasad współpracy a czasami właśnie pamięci o prozie życia, obowiązkach i tego co mamy zrobić gdyż szefostwo narzuca nam harmonogram osiągnięć które musimy zrealizować. Przykre w jakich czasach przyszło nam żyć. Żal mi tego człowieka bardzo gdyż również jestem ojcem i jestem przekonany, że oddałby życie aby cofnąć czas...

~Bzik 52 minuty temu

To te 25 lat tak skołowało tego Faceta ! Zaciągnięte kredyty i obawa o utratę pracy !

Tusku i komor zabrali już Polakom rozum