Tusku musi odejść

Data: 2013-09-16 06:20:41
Autor: u2
Tusku musi odejść
Tusku, musisz odejść! "Spryt na dłuższą metę nie zastąpi intelektu i pracowitości"

  opublikowano: wczoraj, 23:42

http://wpolityce.pl/artykuly/62599-tusku-musisz-odejsc-spryt-na-dluzsza-mete-nie-zastapi-intelektu-i-pracowitosci

Podczas wielotysięcznej manifestacji w Warszawie w sobotę 14 września najczęściej skandowano: „Donald Tusk, gdzie twój mózg!”. Czynili tak członkowie trzech central związkowych, które zorganizowały przemarsz w obronie praw pracowniczych oraz członkowie klubów „Gazety Polskiej” i inni ludzie biorący udział w antyrządowym proteście. Kobiety i mężczyźni, starsi i młodsi (dużo było młodych; byłem, widziałem), ze wsi i z miast, z różnych stron Polski.

Ci ludzie widzą i na własnej skórze odczuwają co się dzieje - państwo butwieje i nie wypełnia prawidłowo swoich funkcji, źle się żyje zwykłym i uczciwym ludziom, a dobrze cwaniakom i ustosunkowanym. Zadłużenie rośnie, wysokie jest bezrobocie, Polska się wyludnia, za rządów PO-PSL przybyło ponad 100 tysięcy urzędników. Gdzie spojrzeć - błędy, kumoterstwo i bałagan (ostatnio w przedszkolach z zajęciami dodatkowymi). Za to władza jest syta i zadowolona z siebie. Premier Donald Tusk ogłosił podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy koniec kryzysu (sic!) i zamierza zrobić skok na składki emerytalne Polaków odłożone w Otwartych Funduszach Emerytalnych. Znów odsądza od czci i wiary opozycję, atakuje i prowokuje lidera PiS Jarosława Kaczyńskiego. Reklamuje się jako gwarant ładu i bezpieczeństwa, co ma działać na straszonych wizją powrotu PiS do władzy. Prorządowe media sekundują Tuskowi, bronią PO, napadają na Prawo i Sprawiedliwość. Mają kłopot, gdyż nie mogą zupełnie abstrahować od rzeczywistości. Muszą się też liczyć z mediami niezależnymi oraz społecznością internetową.

Tusk stał się do bólu przewidywalny, niczym nie zaskakuje i już niczym nie zaskoczy. Będzie walczył wszelkimi sposobami o utrzymanie władzy, choćby dzielonej z SLD oraz o uniknięcie osobistej odpowiedzialności za przemysł pogardy wobec śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, za katastrofę smoleńską i posmoleńską. Ale koniec jest bliski, gdyż coraz więcej ludzi ma go dosyć. Opatrzył się i znudził. „Haratanie w gałę” zamiast zajmowania się obowiązkami przestało rozweselać, a zaczęło denerwować. Jego partia jest bierna (zaledwie połowa członków PO wzięła udział w wyborach na przewodniczącego), odszedł Jarosław Gowin, który będzie budował konkurencyjne polityczne środowisko odwołujące się do wyborców Platformy. Prawo i Sprawiedliwość wygrywa wybory w terenie, ostatnio w spektakularnych rozmiarach na Podkarpaciu.

Spryt na dłuższą metę nie zastąpi intelektu i pracowitości. Na propagandzie nie zbuduje się niczego dobrego i trwałego. Nie ma głupszej i szkodliwszej polityki niż zadłużanie na potęgę Polaków (kto, na miłość boską, te długi Tuskowe pospłaca? Polacy, których będzie wedle demografów kilka milionów mniej?!) Po 6 latach rządzenia wiadomo już, co Tusk potrafi i ile w praktyce warte są jego zapowiedzi. Kolejne obietnice oraz ataki na J. Kaczyńskiego obejdą jedynie ludzi związanych interesami z obozem władzy oraz podziałają na osoby najbardziej otumanione antypisowską histerią. Tusk rządzi źle, co mimo pudru propagandy widać, słychać i czuć. Marnuje Polakom czas. Marnotrawi szanse rozwoju. Musi odejść.

Roman Kowalczyk, Wrocław
--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-16 08:00:52
Autor: Budzik
Tusku musi odej
Osobnik posiadajcy mail u_2@o2.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Ci ludzie widz i na wasnej skrze odczuwaj co si dzieje - pastwo butwieje i nie wypenia prawidowo swoich funkcji, le si yje zwykym i uczciwym ludziom, a dobrze cwaniakom i ustosunkowanym.

Pena zgoda. Ale jako nie widziaem na transparentach hase, zeby np. tych cwaniaczkw co sobie pozakadali peno zwizkw w jednej firmie jakos doprowadzi do stanu normalnoci.

Ciekawe, prawda?
 Troche jak w "W pustyni i w puszczy"...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-09-16 13:19:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusku musi odejść
Budzik wrote:

Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

Ci ludzie widzą i na własnej skórze odczuwają co się dzieje - państwo
butwieje i nie wypełnia prawidłowo swoich funkcji, źle się żyje zwykłym
i uczciwym ludziom, a dobrze cwaniakom i ustosunkowanym.

Pełna zgoda. Ale jakoś nie widziałem na transparentach haseł, zeby np.
tych cwaniaczków co sobie pozakładali pełno związków w jednej firmie jakos
doprowadzić do stanu normalności.

Ciekawe, prawda?
 Troche jak w "W pustyni i w puszczy"...

Chodzi tobie o mahdystów i derwiszów, tj. w warunkach polskich wymachujących krzyżem zamiast półksiężyca? Spokojnie, wojska Albionu już w drodze ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-09-16 18:38:25
Autor: Trybun
Tusku musi odejść
W dniu 2013-09-16 13:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
Chodzi tobie o mahdystów i derwiszów, tj. w warunkach polskich wymachujących krzyżem zamiast półksiężyca? Spokojnie, wojska Albionu już w drodze ;)

Niektórzy sądzą że już tu są, choćby w osobie p. Sikorskiego.

Data: 2013-09-17 00:11:46
Autor: jr
Tusku musi odejść

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:l16pg0$9h8$1node1.news.atman.pl...

| Chodzi tobie o mahdystów i derwiszów,

Nie panie Jakubie. Jemu chodziło o znacznie skromniejszą postać z tej powieści.

Data: 2013-09-16 14:07:47
Autor: A. Filip
Tusku musi odejść
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Cwaniaki w rządzie się ty nie zajmą jak im to będzie na rękę?

--
A. Filip
Na święty Antoni pierwsza się jagódka zapłoni.

Data: 2013-09-16 20:00:36
Autor: Budzik
Tusku musi odej
Osobnik posiadajcy mail anfi@xl.wp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

[...]

Cwaniaki w rzdzie si ty nie zajm jak im to bdzie na rk?

Nie udze si.
Sam widziaes w weekend - lud kupi, ze to dla ich dobra.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Si kobiet s sabostki mczyzn" - Voltaire

Data: 2013-09-17 00:14:37
Autor: jr
Tusku musi odejść

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4arye3e72fd9g1.huge.strangled.net...

| Cwaniaki w rządzie się ty nie zajmą jak im to będzie na rękę?

Bo i po co? Lud i tak wybierze złodziei (a teraz niech para idzie w sobie w gwizdek).

Data: 2013-09-16 16:20:24
Autor: Mark Woydak
Tusku musi odejść
Tusku, musisz odejść! "Spryt na dłuższą metę nie zastąpi intelektu i
pracowitości"
Roman Kowalczyk, Wrocław

Bo tego chce jakis fiut z Wrocławia? A ja chce by J.Kaczyński zrezygnował ze
stanowiska prezesa. Powodów jest kilka a główny to taki to to, że jest już
staruszkiem i w jego wieku już nie myśli się o dalekiej przyszłościa, a
raczej wybiera się miejsce wiecznego spoczynku (przygotował już sobie grób chyba na Powązkach czyż nie?). Zresztą starzy ludzie są
zgryźlwi i wredni, mają kłopoty z pamięcią. Nie chcemy takiego staruszka na
premiera! Jarosław Kaczyński MUSI odejść! Proste?!

MW

Data: 2013-09-16 22:36:17
Autor: jr
Tusku musi odejść

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52368719$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
| Tusku, musisz odejść! "Spryt na dłuższą metę nie zastąpi intelektu i
| pracowitości"

Czyjego intelektu? Może twojego?
Nie zastanowiłeś się nad tym, że gdy Tusk odejdzie, na jego miejsce przyjdą jeszcze sprytniejsi od niego? Problemem nie są tuski, lecz głupota tego narodu, która nie potrafi cwaniakom przeciwstawić nic, prócz mentalności baby od krzyża. Trudno u2 - natura nie lubi próżni.

Data: 2013-09-17 00:37:45
Autor: antypolityk.pl
Tusku musi odej
On Mon, 16 Sep 2013 22:36:17 +0200, "jr" <bezadresu@jr.pl> wrote:

Nie zastanowie si nad tym, e gdy Tusk odejdzie, na jego miejsce przyjd jeszcze sprytniejsi od niego? Problemem nie s tuski, lecz gupota tego narodu, ktra nie potrafi cwaniakom przeciwstawi nic, prcz mentalnoci baby od krzya.

I to jest niestety prawda... smutna ale prawda. Kady polityk w naszym
kraju kradnie, kamie i oszukuje - wszystko jest tylko kwesti czy
udaje mu si to ukry, czy te nie... i niewane jaka partia czy
"wdz" po Tusku dojdzie do wadzy - niczego to nie zmieni.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
antypolityk.pl
antypolityk[at]antypolityk.pl

Kamstwo nie staje si prawd tylko dlatego, e wierzy w nie wicej osb.

Data: 2013-09-17 01:34:16
Autor: jr
Tusku musi odej?

Uytkownik "antypolityk.pl" <antypolityk@antypolityk.pl> napisa w wiadomoci news:3t1f39101qlifs35pcubbd0mul78r3cioc4ax.com...

| I to jest niestety prawda... smutna ale prawda. Kady polityk w naszym
| kraju kradnie

Pitera zrobia finansow rewizj kaczych rzdw. Znalaza dorsza za osiem zotych i par jeszcze pomniejszych przekrtw.

, kamie i oszukuje - wszystko jest tylko kwesti czy
| udaje mu si to ukry, czy te nie... i niewane jaka partia czy
| "wdz" po Tusku dojdzie do wadzy - niczego to nie zmieni.

To moe poszukamy sobie jakiego przyzwoitego zaborcy?

Tusku musi odejść