Tusku musi odej

Data: 2013-09-16 08:00:52
Autor: Budzik
Tusku musi odej
Osobnik posiadajcy mail u_2@o2.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Ci ludzie widz i na wasnej skrze odczuwaj co si dzieje - pastwo butwieje i nie wypenia prawidowo swoich funkcji, le si yje zwykym i uczciwym ludziom, a dobrze cwaniakom i ustosunkowanym.

Pena zgoda. Ale jako nie widziaem na transparentach hase, zeby np. tych cwaniaczkw co sobie pozakadali peno zwizkw w jednej firmie jakos doprowadzi do stanu normalnoci.

Ciekawe, prawda?
 Troche jak w "W pustyni i w puszczy"...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-09-16 13:19:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusku musi odejść
Budzik wrote:

Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

Ci ludzie widzą i na własnej skórze odczuwają co się dzieje - państwo
butwieje i nie wypełnia prawidłowo swoich funkcji, źle się żyje zwykłym
i uczciwym ludziom, a dobrze cwaniakom i ustosunkowanym.

Pełna zgoda. Ale jakoś nie widziałem na transparentach haseł, zeby np.
tych cwaniaczków co sobie pozakładali pełno związków w jednej firmie jakos
doprowadzić do stanu normalności.

Ciekawe, prawda?
 Troche jak w "W pustyni i w puszczy"...

Chodzi tobie o mahdystów i derwiszów, tj. w warunkach polskich wymachujących krzyżem zamiast półksiężyca? Spokojnie, wojska Albionu już w drodze ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-09-16 18:38:25
Autor: Trybun
Tusku musi odejść
W dniu 2013-09-16 13:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
Chodzi tobie o mahdystów i derwiszów, tj. w warunkach polskich wymachujących krzyżem zamiast półksiężyca? Spokojnie, wojska Albionu już w drodze ;)

Niektórzy sądzą że już tu są, choćby w osobie p. Sikorskiego.

Data: 2013-09-17 00:11:46
Autor: jr
Tusku musi odejść

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:l16pg0$9h8$1node1.news.atman.pl...

| Chodzi tobie o mahdystów i derwiszów,

Nie panie Jakubie. Jemu chodziło o znacznie skromniejszą postać z tej powieści.

Data: 2013-09-16 14:07:47
Autor: A. Filip
Tusku musi odejść
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ci ludzie widzą i na własnej skórze odczuwają co się dzieje - państwo butwieje i nie wypełnia prawidłowo swoich funkcji, źle się żyje zwykłym i uczciwym ludziom, a dobrze cwaniakom i ustosunkowanym.

[...]

Cwaniaki w rządzie się ty nie zajmą jak im to będzie na rękę?

--
A. Filip
Na święty Antoni pierwsza się jagódka zapłoni.

Data: 2013-09-16 20:00:36
Autor: Budzik
Tusku musi odej
Osobnik posiadajcy mail anfi@xl.wp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

[...]

Cwaniaki w rzdzie si ty nie zajm jak im to bdzie na rk?

Nie udze si.
Sam widziaes w weekend - lud kupi, ze to dla ich dobra.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Si kobiet s sabostki mczyzn" - Voltaire

Data: 2013-09-17 00:14:37
Autor: jr
Tusku musi odejść

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4arye3e72fd9g1.huge.strangled.net...

| Cwaniaki w rządzie się ty nie zajmą jak im to będzie na rękę?

Bo i po co? Lud i tak wybierze złodziei (a teraz niech para idzie w sobie w gwizdek).

Tusku musi odej