Tusku, nie lec w fiuta!

Data: 2011-06-03 20:09:35
Autor: heÂŽsk
Tusku, nie lec w fiuta!
Obiecales zniesienie abonamentu PR-TVP? obiecales. kobylka u plta!
no to teraz nie wysylaj Dworaka by wciskal nam kit o misji TVP!
TVP to siedlisko kolesi pompujacych nam przez 24 h oglupiajaca papke.
celuje w tym TVP-2 z durnowatymi serialami i popisami tancow
zwanych irlandzkimi od nadmiaru gorzaly na glowe uczestnika. Od kilku lat jak idioci swiecimy sobie w sloneczne dni jak dzis
w tablice rejestracyjne. w ue z nas sie nabijaja. czy nie czas
zniesc ten durnowaty nakaz wprowadzony przez polaczka z PiS?

autostrady budowane przez chinczykow mnie nie obchodza. pytam Tusku: co z abonamentem TVP i nakazem mania swiatel?

Przed wyborami PiS da ci chlopie w tym temacie popalic ;o))).
maja juz gotowe ustawy znoszace abonament i nakaz swiecenia
przez cala dobe. zlozycie projekt macie ich w reku! ;o)
myslec chlopy, myslec! p.s. PiS-owcy, wiekszosc was mam w kf wiec mozecie sie wyzywac.
     mam dla was niespodzianke ;o)))))))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Tusku, nie lec w fiuta!