Tusku, propozycja co do wieku emerytalnego

Data: 2012-03-05 18:27:01
Autor: Leprechaun
Tusku, propozycja co do wieku emerytalnego
Po cholerę podnosić wiek emerytalny mężczyznom skoro mozna podnieść-zrównać wiek emerytalny kobiet i mężczyzn? Zapracowane niewiasty, które urodziły całą gromadkę dzieci i tak zyją dłużej niz faceci! Pomysł PSL by ujmować im ileś lata za każdego dzieciaka uważam za absurdalny! Chciały równość to niech mają! Ponieważ w Sejmie i Senacie jest więcej facetów niż kobiet (nie wiem jak zakwalifikować Krzysztofa-Annę) to ustawa powinna przejść bez bólu! Za pomysł nie domagam się szczególnych gratyfikacji. Wystarczy zaproszenie na porządny lunch w porządnej knajpie w towarzystwie porządnych ludzi. Whisky minimum 20-letnia mile widziana. Oczywiście, że rachunek reguluje kancelaria. Mało mnie obchodzi jaka!

BomBel

Tusku, propozycja co do wieku emerytalnego