Tusku, ty degeneracie.

Data: 2012-07-20 16:01:27
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
"Premier Donald Tusk zadeklarował wczoraj, że może przejąć nadzór nad
Ministerstwem Rolnictwa. Panie Premierze – Pan jest tym nadzorcą od pięciu
lat. Pięć lat piętrzących się nadużyć i anomalii. Dokumenty NiK w sprawie
korupcjogennych poczynań lądowały na biurku najwyższych oficjeli, włącznie
z Panem, od roku. Premier tłumaczy nam, że było za dużo do czytania. 1800
raportów. Jak twierdzi, niemożliwa jest „osobista reakcja na każdy raport
czy informację, które pojawiają się w jego kancelarii". Ale to średnio
siedem raportów na dzień pracy Kancelarii Premiera, a dokładniej na 25
bezpośrednich doradców politycznych, ośmiu ministrów – w sumie ponad 500
osób pracujących w 18 departamentach i biurach. Żadna nie zdążyła
przeczytać tak ważnych papierów i zaalarmować. Panie Premierze, aparat
państwa się Panu degeneruje."
http://prawo.rp.pl/artykul/914649,915476-Korupcja-poblogoslawiona.html
--
XL

Data: 2012-07-20 16:16:31
Autor: u2
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-20 16:01, Ikselka pisze:
 Jak twierdzi, niemoĹźliwa jest „osobista reakcja na kaĹźdy raport
czy informację, które pojawiają się w jego kancelarii". Ale to średnio
siedem raportów na dzień pracy Kancelarii Premiera

Strasznie meczaca ma robote Donek, nic dziwnego, ze musi sie relaksowac
harpiac gale podczas obrad sejmowych.

Data: 2012-07-20 17:52:01
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 16:16:31 +0200, u2 napisaů(a):

W dniu 2012-07-20 16:01, Ikselka pisze:
 Jak twierdzi, niemoýliwa jest Ľosobista reakcja na kaýdy raport
czy informacjć, które pojawiajŕ sić w jego kancelarii". Ale to úrednio
siedem raportów na dzień pracy Kancelarii Premiera

Strasznie meczaca ma robote Donek, nic dziwnego, ze musi sie relaksowac
harpiac gale podczas obrad sejmowych.

....i pracowaă 4 dni wtygodniu. 3 pozostale dni spćdza w domu.
--
XL

Data: 2012-07-20 19:52:28
Autor: u2
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-20 17:52, Ikselka pisze:
Strasznie meczaca ma robote Donek, nic dziwnego, ze musi sie relaksowac
> harpiac gale podczas obrad sejmowych.
...i pracować 4 dni wtygodniu. 3 pozostale dni spędza w domu.
-- XL

Harpanie gały nazywasz pracą ? :-)

Data: 2012-07-20 16:33:51
Autor: pulsar
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-20 16:01, Ikselka pisze:

Panie Premierze, aparat
państwa się Panu degeneruje."

... a Pan się tłumaczy jak gówniarz w krótkich spodenkach...
Zrób Pan coś wreszcie z tymi cwaniakami, z tym ich KRUS-em,
z tymi 'śmietankowymi' spółkami... itp !

Data: 2012-07-20 15:02:34
Autor: Obervatore
Tusku, ty degeneracie.
pulsar <pulsar123@galaktyka.pl> napisał(a): ... a Pan się tłumaczy jak gówniarz w krótkich spodenkach...
Zrób Pan coś wreszcie z tymi cwaniakami, z tym ich KRUS-em,
z tymi 'śmietankowymi' spółkami... itp !

...wlasnie *robi porzadek *....czysci miejsca dla swoich. Afera uruchomiona
zostaly przeciez przez sluzby ktore mu podlegaja...

Kolejne zamieszanie zdalnie sterowane pod naiwna publike,ktora mu nadal
wierzy, ze on cos zrobi po mesku, a nie po gowniarsku:))

Data: 2012-07-20 17:53:34
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 15:02:34 +0000 (UTC), Obervatore napisał(a):

[...]

Dokladnie.
A KRUSu nic nie ruszy - cała wieś wyszłaby na drogi, no i poza tym całe PSL
musiałoby zacząć płacić ubezpieczenie jak za zboże, a to istna niemożebność
:-)
--
XL

Data: 2012-07-20 16:13:45
Autor: Observatore
Tusku, ty degeneracie.
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

musiałoby zacząć płacić ubezpieczenie jak za zboże, a to istna niemożebność

Moim zdanie, najcelniejszy komentarz na temat tej najnowszej tuskowej afery zamiescil geniusz karykatury i *ruchomej kreski* - niewolnik:

 http://naszeblogi.pl/30870-nr-0274-slupy-krajobraz-iii-rp

:)))

Data: 2012-07-20 17:29:41
Autor: pluton
Tusku, ty degeneracie.
przeczytać tak ważnych papierów i zaalarmować. Panie Premierze, aparat
państwa się Panu degeneruje."

po to jest aparat panstwowy, zeby byl zdegenerowany.

Nullification

Data: 2012-07-20 21:52:54
Autor: Polok_Prawdziwy
Tusku, ty degeneracie.
Ikselka wrote:

Telarazy zapytywołem siem ciem jakimi cycorami dysponujes, ado dzisioj mi niełodpedziałaś...!!!

- wis pseca, ze wielgachne uwielbiom i jeśli malutkie ino mos, to milceć psy gorach powinnaś...

Nocheba, ze pikne wielgachne ci zwisajom, to wuwcas patelkem napocontek śmignońć ci mogem...

Data: 2012-07-20 22:01:52
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 21:52:54 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Ikselka wrote:

Telarazy zapytywołem siem ciem jakimi cycorami dysponujes, ado dzisioj mi niełodpedziałaś...!!!

Dysponuje nimi mój facet. Nie jestem lesbikom, zebym damskimi cycorami
dysponowała.

- wis pseca, ze wielgachne uwielbiom i jeśli malutkie ino mos, to milceć psy gorach powinnaś...

Nocheba, ze pikne wielgachne ci zwisajom, to wuwcas patelkem napocontek śmignońć ci mogem...

Oblizywaj se swojom Maryne. Do mojich nie siengnies.
--
XL

Data: 2012-07-20 22:25:23
Autor: Polok_Prawdziwy
Tusku, ty degeneracie.

Ikselka wrote:

Telarazy zapytywołem siem ciem jakimi cycorami dysponujes, ado dzisioj mi
niełodpedziałaś...!!!

Dysponuje nimi mój facet. Nie jestem lesbikom, zebym damskimi cycorami
dysponowała.

Chemmmm...?
- chopa zcycorami mos...!?

Noto rozumim, zeto ty babskom stronom jeześ, aten twuj "chop zcycorami" kutasa nabateryjki ci wtyko...

Jus teroski syćko jasne...!!!
- to AMTENKA twojim partnerem jezd, bo censto tukej bzydko wyksykiwała na niejakiego ZbigniewaZ, gdyjej krutko psed łorgasmusem bateryjki wkutasie wysły...

[...]

Nodyć..., nodyć...
- jeśli z AMTENKOM tsymos, to momto kajsik, bolizanio świntobliwych łokrutnie nieznosem...

Data: 2012-07-20 23:03:46
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.

Ikselka wrote:

[...]

Ot i zrozumiołeś jak łowca łowcem (znacy łowca myśliwego) :-D
--
XL

Data: 2012-07-20 23:40:58
Autor: u2
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-20 22:01, Ikselka pisze:
Oblizywaj se swojom Maryne. Do mojich nie siengnies.
-- XL

To jego koza ma na imie Maryna ? :-)

Data: 2012-07-21 02:14:36
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 23:40:58 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-07-20 22:01, Ikselka pisze:
Oblizywaj se swojom Maryne. Do mojich nie siengnies.
-- XL

To jego koza ma na imie Maryna ? :-)

A to ja nie wiem, o kim niegdyś pisał :-)
--
XL

Data: 2012-07-21 10:48:45
Autor: u2
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-21 02:14, Ikselka pisze:
To jego koza ma na imie Maryna ? :-)
A to ja nie wiem, o kim niegdyś pisał :-)

Przeciez wiadomo, ze jego ukochana to koza. Ma jeszcze w zanadrzu burka.

Data: 2012-07-21 13:21:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Tusku, ty degeneracie.
u2 wrote:

U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2012-07-20 22:10:30
Autor: Trybun
Tusku, ty degeneracie.
[...]

A kto z NICH się przejmuje NIKiem..? Czy już nie nadszedł czas na zakończenie działalności tego w gruncie rzeczy nikomu do niczego niepotrzebnego a kosztownego w utrzymaniu - organu?

Data: 2012-07-20 22:25:05
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:10:30 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

....zeby nie powiedzieć "członka"...
--
XL

Data: 2012-07-20 22:32:58
Autor: Trybun
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-20 22:25, Ikselka pisze:
[...]

Gdyby była późniejsza pora to jeszcze bardziej dosadnie bym to określił...

Data: 2012-07-20 23:05:06
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:32:58 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Po 22ej już wolno :-D
--
XL

Data: 2012-07-21 20:49:31
Autor: Trybun
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-20 23:05, Ikselka pisze:
[...]

No niestety, straciłem wczoraj rachubę czasu.. A taka szansa chyba nie prędko się powtórzy:-( ..

Data: 2012-07-20 23:44:35
Autor: Lorn
Tusku, ty degeneracie.
Znasz dziewczynko znaczenie "degenerat"? :>

Data: 2012-07-21 02:15:17
Autor: Ikselka
Tusku, ty degeneracie.
Dnia Fri, 20 Jul 2012 23:44:35 +0200, Lorn napisał(a):

Znasz dziewczynko znaczenie "degenerat"? :>

To taki... denaturat?
:->
--
XL

Data: 2012-07-23 00:06:58
Autor: Lorn
Tusku, ty degeneracie.
W dniu 2012-07-21 02:15, Ikselka pisze:
Dnia Fri, 20 Jul 2012 23:44:35 +0200, Lorn napisał(a):

Znasz dziewczynko znaczenie "degenerat"? :>

To taki... denaturat?
:->

To taka ignorancja, aby być precyzyjnym, jesteś chora na PiS. Jednostka chorobowa która niestety jest nieuleczalna. Łącze się w bólu i pozdrawiam.

Data: 2012-07-23 09:34:13
Autor: Chiron
Tusku, ty degeneracie.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:juhti4$7su$1usenet.news.interia.pl...
[...]