Tuskuc POdjadek zacheca szKOckich mansonow do rozbicia GB

Data: 2020-02-03 20:09:36
Autor: A. Filip
Tuskuc POdjadek zacheca szKOckich mansonow do rozbicia GB
mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/donald-tusk-dla-bbc-jest-zycie-po-brexicie/cf6jy1r

Hiszpanie nie będ± mu "wdzięczni inaczej" za rozbijanie państw?
Wojnę _zacz±ć_ byle wódz idiota potrafi.
Ja głęboko wierze że Tusk zacz±ć potrafi :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-03 11:55:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 20:09:54 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Wojnę _zacz±ć_ byle wódz idiota potrafi.
Ja głęboko wierze że Tusk zacz±ć potrafi :-)

Hiszpanie to maj± chrapkę na Giblartar. --
Bruno

Tuskuc POdjadek zacheca szKOckich mansonow do rozbicia GB