Tusze do Brothera

Data: 2012-11-29 23:56:12
Autor: Budzik
Tusze do Brothera
Mam Brothera MFC295CN i kupując ją kilka lat temu kupiłem sporo tuszy bo kosztowały 3,5 za sztukę.
I do teraz koszystałem ale własnie się kończą.

Pytanie - czy warto kupować trochę bardziej markowe zamienniki firmy typu TFI czy spokojnie brać te najtańsze bo i tak nie zobaczę różnicy?

Drukuję stosunkowo niewiele, tylko typowo biurowo - żadnych zdjęć itp. graficznych bajerów.

Data: 2012-11-30 01:12:05
Autor: Mr Misio
Tusze do Brothera
Użytkownik Budzik napisał:
[...]

ja kupuje jakies po 7-9 zlotych, tez od lat, drukuje srednio, nie sa jakosciowo rewelacja, ale nie uzywam tego do wysokiej jakosci drukow a tylko szybkiego drukowania wszystkiego :)

Data: 2012-11-30 05:30:29
Autor: Jacek
Tusze do Brothera
Dnia Thu, 29 Nov 2012 23:56:12 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie przepłacaj.
http://allegro.pl/tusz-brother-mfc290c-mfc297c-mfc295cn-mfc490c-fv-i2806672502.html

Tusze do Brothera