Tusze: oryginalne i zamienniki

Data: 2009-11-30 22:22:24
Autor: Irokez
Tusze: oryginalne i zamienniki
Użytkownik "budda" <nospam@nospam.xx> napisał w wiadomości news:hf1c57$p9e$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy stosowanie zamienników lub tuszy regenerowanych może powodować unieważnienie gwarancji, i czy producent jest w stanie wykazać, że z takich korzystałem?

Może nie musi, może wykaże może nie...
Ja tam wczoraj wielce wq..y że dziecku nie mogłem wydrukować kolorowego kolibra z nowo rozpakowanego oryginalnego tuszu kolorowego HP (bo se kolor zasechł) wypit...łem drukarke do kosza.
Na dzień dzisiejszy nie planuje jakiegokolwiek tuszobazgraja przez następnych kilka lat. Szukam lasera kolor.
300zł w tuszach poszło sie... ehh..

Pozdro.

--
Irokez

[...]