Tusze zamienniki

Data: 2013-12-17 10:51:18
Autor: pueblo
Tusze zamienniki
Szukałem zamienników do Hp 10 - jest tego od groma. Używane były do tej pory ActiveJet - zachowywały się ok. Znalazłem też takie "marki" jak:
Lambda, Printe, UPrint, Black Point, Actis, Wox, Expression, Accura, Onti,Uni-1 Oprócz tego marki dostępne tylko na allegro.
Używał ktoś jakiegoś produktu z powyższych? Możecie coś polecić albo odradzić? Chodzi mi przede wszystkim o czarny - drukowanie tekstu i rysunków tech.
Czy używanie na przemian oryginalnego tuszu z zamiennikami będzie lepsze niż tylko zamienniki? Kartridż jest osobno, głowica wymienna.

Data: 2013-12-17 12:24:48
Autor: Chris
Tusze zamienniki
pueblo nabazgrał(a):

Szukałem zamienników do Hp 10 - jest tego od groma. Używane były do tej
pory ActiveJet - zachowywały się ok. Znalazłem też takie "marki" jak:
Actis,

Actis to to samo co ActiveJet tylko gorszy sort.

Data: 2013-12-17 22:20:23
Autor: qwerty
Tusze zamienniki
Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52b02ca6$0$2172$65785112@news.neostrada.pl...
Lambda, Printe, UPrint, Black Point, Actis, Wox, Expression, Accura,

Mam dostęp do Black Point i w mojej ocenie lepsze od AJ.

Data: 2013-12-21 13:25:56
Autor: pueblo
Tusze zamienniki
Witaj pueblo, 17 gru 2013 w
news:52b02ca6$0$2172$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś: Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

Data: 2013-12-21 16:42:04
Autor: RadoslawF
Tusze zamienniki
Dnia 2013-12-21 14:25, Użytkownik pueblo napisał:

Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

Ci rozsądni jadą na laserowych.
Ci mniej rozsądni na plujkach i sprzęcie z promocji
od operatorów swojej komórki. Bo na starcie za darmo
lub prawie za darmo. :(

Pozdrawiam

Data: 2013-12-21 17:23:01
Autor: Dawid
Tusze zamienniki
W dniu 2013-12-21 16:42, RadoslawF pisze:
[...]

LOL
Rozsądni na kolorowych laserach, dobre, dobre.
Bogaci ci rozsądni.
Co do czarno białych to zgoda.

Data: 2013-12-21 20:30:00
Autor: Irokez
Tusze zamienniki
W dniu 2013-12-21 17:23, Dawid pisze:
[...]

Zgoda, ale nie do końca.
Mam kolorowy laser, bo używam go raz na 3 miesiące może.
Zmuszony byłem wyrzucić drukarkę atramentową HP DeskJet 970c po tym jak oryginalne tusze HP kolorowe za ponad 300zł wyschły, bo sobie długo czekały na swoją kolej. A ich kolej naszła po tym jak zapakowałem nowiutki zestaw, podrukowałem kilka stron i nie używałem drukarki chyba z 5 miesięcy. No i nie udało się udrożnić dysz. Sumarycznie atrament kosztował mnie na samych tuszach grubo ponad 700zł podczas tylko dwukrotnej próby wydrukowania kilku kartek w kolorze. Jak było ich 10 to 70zł/stronę kiepskiej jakości bo z zaschniętymi połowicznie dyszami. No tani ten atrament jak diabli.
Po utylizacji w pełni sprawnej drukarki bez tuszy, kupiłem sobie Xeroxa Phaser 6125N za 105 funtów.
3 lata już będzie jak go mam, miesiąc temu wymieniałem czarny toner startowy na nowy (znaczy się proszku za parę złoty dosypałem). Kolory jeszcze są.

Kumpel który miał "kombajn" HP drukował raz na miesiąc faktury. Co miesiąc było chuchanie, przecieranie i inne czary.
Ponieważ ma gdzie postawić też kupił xeroxa chyba serii 6800 (takie wielkie bydle) polizingowego. Do tej pory nawet nie zapiskała o toner.

Aby mieć atrament trzeba chyba raz na tydzień jej użyć bo inaczej śmietnik z tego co widzę.

Nie interesuje mnie, i też nie mówimy teraz w tym przypadku, o kwestii jakości zdjęć, bo tu w sumie nie ma co gadać. Laser jest w tyle. Ale ja zdjęcia tylko w labie robię.

Irokez

Data: 2013-12-21 17:34:06
Autor: Jan StoĹźek
Tusze zamienniki
Po głębokim namyśle RadoslawF napisał w sobota, 21 grudnia 2013 16:42:

Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

Ci rozsądni jadą na laserowych.

Ja np. jadę na InkAdvantage. Przy cenie ok. 40 zł za kartridż (w sklepie, bez szukania najniższej ceny) raz na kwartał mam małą motywację do kupowania zamienników - które zresztą do tej drukarki proponowano mi w dość porównywalnej cenie. --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-12-21 22:18:03
Autor: Santana
Tusze zamienniki

Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52b596e4$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

Witaj pueblo, 17 gru 2013 w
news:52b02ca6$0$2172$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Wygląda na to, że wszyscy jadą na oryginałach...

Albo nikt już nie kupuje hp :P

Data: 2013-12-22 09:15:38
Autor: pueblo
Tusze zamienniki
Witaj Santana, 21 gru 2013 w news:l950i6$11h$1usenet.news.interia.pl napisałeś/aś:

Albo nikt już nie kupuje hp :P
Pytałem o opinie o firmach robiących zamienniki - nie o zamienniki HP

Data: 2013-12-22 17:32:03
Autor: jerzu
Tusze zamienniki
On 22 Dec 2013 09:15:38 GMT, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:

Pytałem o opinie o firmach robiących zamienniki - nie o zamienniki HP

A jakie to ma znaczenie? Przecież zdecydowana większość pochodzi z tej
samej, chińskiej manufaktury.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-23 08:39:53
Autor: pueblo
Tusze zamienniki
Witaj jerzu, 22 gru 2013 w news:tu4eb95gfu8ottrp206l4ura13afpthv0f@
4ax.com napisałeś/aś:

[...]

Tak, zakładałem taką możliwość. Ale liczę, że firma która sprzedaje swoje produkty w "poważnych" sklepach czy sieciach dba o jakość. Wiem, że mógłbym kupić atrament w butli - tak naprawdę niewiadomego pochodzenia, choć teoretycznie możliwe, że ten sam co w "firmowanych" zamiennikach -  jednak nie mam możliwości tego zweryfikować, a taka firma mam nadzieję ma. Stąd moje pytanie na zasadzie - które firmy jednak mają "markę" albo tylko udają że mają. Sugerowanie się ceną nie zawsze wystarczy.

Data: 2013-12-23 10:48:27
Autor: Chris
Tusze zamienniki
jerzu nabazgrał(a):

[...]

2 czy 3 fabryk jeśli chodzi o ścisłość :)

Tusze zamienniki