"Tuszowanie pedofilii mia³o charakter systemowy"

Data: 2019-05-14 06:42:50
Autor: Bruno Brunowski
"Tuszowanie pedofilii mia³o charakter systemowy"
"Ksi±dz Andrzej Kobyliñski w swojej parafii walczy³ z pedofili± ju¿ 20 lat temu. (...) - Niestety do roku 2001 tuszowanie pedofilii w Ko¶ciele katolickim mia³o charakter systemowy - powiedzia³ ksi±dz Andrzej Kobyliñski w rozmowie z portalem Gazeta.pl. Zdaniem duchownego, od tamtych czasów niewiele siê zmieni³o i powszechne jest ukrywanie przez Ko¶ció³ przypadków pedofilii, a Episkopat rozci±gn±³ nad przestêpcami parasol ochronny. (...)- Rozpocz±³em swojego rodzaju walkê z pedofili± w Ko¶ciele katolickim, w mojej diecezji p³ockiej pod koniec lat 90-tych, ponad 20 lat temu i mniej wiêcej wiem, jak przez ten czas zmienia³a siê ta ¶wiadomo¶æ w spo³eczeñstwie i w Ko¶ciele. Je¿eli w Polsce ktokolwiek robi krzywdê Ko¶cio³owi, to w³a¶nie sam Ko¶ció³ - przekonywa³ ks. Kobyliñski dwa dni wcze¶niej na antenie TVN24."
https://natemat.pl/272723,ksiadz-kobylinski-tuszowanie-pedofilii-do-2001-mialo-charakter-systemowy
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24783172,ks-kobylinski-w-gazeta-pl-do-2001-roku-pedofilie-w-kosciele.html Ani chybi to jaki¶ wyrwany z kontekstu urbano-palikotyczny nihilista.

--
Bruno

"Tuszowanie pedofilii mia³o charakter systemowy"