Tut. forum, to zbiorowisko kretynów, tępaków i nieuków !

Data: 2010-09-15 16:08:04
Autor: .
Tut. forum, to zbiorowisko kretynów, tępaków i nieuków !
Dwa razy zapytałem oto samo, ale jak widać po wpisach na załączonym wątku,
sami kretyni na tym forum występują, których jedyne na co stać, to bezowocne
pyskowanie (pewnie przyszli członkowie PiS, albo PO):

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.prawo&tid=1477577&MID=%3Ci6qo5e%24175%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2010-09-15 20:50:02
Autor: ziutek

Użytkownik "." <redaktor_forum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ludzie czytający te posty niekoniecznie muszą być zwolennikami PiS czy PO..
Zwyczajnie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem co się do Ciebie pisze i
stąd te nieporozumienia..a przypomnę, że dobry polityk powinien się wczuwać
w słowo narodu.
A sprawa jest naprawdę prosta - jeśli nikt nie może pomóc - czas zacząć szukać gdzieś indziej a nie pluć na lewo i prawo - czemu dajesz przykład. i jak nie nazwać tego trollingiem?

Data: 2010-09-15 21:34:22
Autor: Ghost
[...]

A juz prawie zostales prezydentem, btw to nie jest forum.

Data: 2010-09-15 22:20:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-09-15 21:34, Użytkownik Ghost napisał:

Dwa razy zapytałem oto samo, ale jak widać po wpisach na załączonym wątku,
sami kretyni na tym forum występują

A juz prawie zostales prezydentem, btw to nie jest forum.

Nie zostanie, są miejsca gdzie jest popularny wolontariat
na rzecz jakiegoś kandydata a w przypadku wygranej on odwdzięcza
się stanowiskami pracy. W tym przypadku zlecający proponuje
konkretne wynagrodzenie ale tylko w przypadku własnej wygranej.
Takie pieniądze można spokojnie zarobić gdzie indziej bez ryzyka
które mamy w tym przypadku.

Pozdrawiam

Tut. forum, to zbiorowisko kretynów, tępaków i nieuków !