"Tutaj Łukin. Jestem już w Doniecku w dobr ym towarzystwie"

Data: 2014-05-04 04:40:55
Autor: stevep
"Tutaj Łukin. Jestem już w Doniecku w dobr ym towarzystwie"
# Ukraińska Służba Bezpieczeństwa opublikowała zapis rozmowy telefonicznej  przedstawiciela Kremla Władimira Łukina z liderem separatystów Igorem  Striełkowem. - Wie pan o zadaniu, jakie nam zlecono? - pyta Rosjanina szef  prorosyjskich rebeliantów. - Tak, uprzedzono mnie - pada odpowiedź.  Ukraińcy uważają nagranie za dowód na to, iż to Moskwa koordynowała  porwanie misji obserwatorów OBWE w Słowiańsku.
  Z Rozmowy Łukina ze Striełkowem wynika, że zwolnienie obserwatorów OBWE  zostało ustalone, zanim wysłannik Rosji - który według Kremla miał to  wynegocjować - dotarł na Ukrainę.

Władimir Łukin: - Witam, tutaj Łukin. Umawiałem się z panem, jestem już w  Doniecku w dobrym towarzystwie i chciałbym zadać dwa pytania.
Igor Striełkow: - Proszę bardzo.
Łukin: - Jaka u was atmosfera i czy można się z panem spotkać? Wie pan o  zadaniu, jakie nam zlecono?
Striełkow: - Wiem, uprzedzono mnie.
Łukin: - Nie ma pan nic przeciwko temu? Problem w tym, że chcemy ten  pomysł urzeczywistnić. Dzisiaj w Doniecku ma być sekretarz generalny Rady  Europy, chcemy, żeby uczestniczył w akcji.
Striełkow: - Nie mam żadnych wątpliwości z jednego powodu, wszystko  zostało ze mną wcześniej omówione.
Łukin: - Świetnie, czyli problem polega na tym, jak mamy zrealizować tę  misję. Pozwoli pan, że później jeszcze zadzwonię.
Striełkow: - Dzwońcie, dzwońcie, tylko że ja miałem polecenie pomagać wam,  a nie europejskim partnerom.
Łukin: - Rozumiem, ale musimy pracować razem.
Striełkow: - No to pracujcie, muszę dowodzić obroną. @
Ze strony:
http://skroc.pl/ac934

--
stevep
-- -- -

"Tutaj Łukin. Jestem już w Doniecku w dobr ym towarzystwie"