Tutoriale rowerowe

Data: 2009-07-10 18:40:00
Autor: chary
Tutoriale rowerowe

"raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> wrote in message news:h37hsl$jsi$1news.onet.pl...
Witaj
Juz niedlugo bede skladal rower z czesci, o ktore dopytuje tu na grupie od dluzszego czasu :]
Niestety moja wiedza w duzym stopniu jest ograniczona do wymiany przerzutki i regulacji calosci. Nigdy nie wymienialem korby czy kasety, nie regulowalem tez hamulcow hydraulicznych. Swego czasu (ze 2-3 lata temu) byl w Magazynie Roweroym cykl artukulow warsztatowych poswieconych wymianie lub regulacji poszczegolnych komponentow. Czy ktos moze wrzucil skany do sieci? A moze moglibyscie polecic inne strony skad mozna sie dowiedziec jak krok po kroku zamontowac wszystkie elementy. Moge to zrobic oczywiscie na chlopski rozum tyle, ze chcialbym poznac wlasciwa sciezke postepowania.
Pozdrawiam......Rafal

PS
Za 30zl moga mi te graty zalozyc w sklepie, ale sam chce sie nauczyc jak to dobrze zrobic :]

Na tej stronie masz troche filmikow instruktazowych. Wiekszosc chyba bardziej dotyczy regulacji niz wymiany ale moze niektore okaza sie przydatne ;) Filmiki sa lopatologiczne i proste do zrozumienia (ale po angielsku).

http://bicycletutor.com/

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Tutoriale rowerowe