Tłumy na spotkaniu z Czubaszek

Data: 2012-03-13 10:24:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Tłumy na spotkaniu z Czubaszek

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1i3gmujrhmb38.9z55z7pduoir.dlg40tude.net...
Na dwóch spotkaniach z dziennikarką i komentatorką pojawiły się tłumy
Polek.

Na spotkaniach z Marią Czubaszek, która promowała książkę "Każdy ma swój
szczyt" stawiły się w Trójmieście tłumy Polek. Panie chętnie ustawiały się
w kolejce po autograf i wspólne zdjęcie.

- Byłam na spotkaniu z panią Czubaszek w "Riwierze”. Był tłum ludzi, którzy
dosłownie przepychali się, żeby ją zobaczyć i usłyszeć. Coś niesamowitego.
Ale nie żałuję, bo pani Maria ma niesamowite poczucie humoru i jest
rewelacyjną kobietą - powiedziała nam jedna z pań.

Trzy  tygodnie temu Maria Czubaszek w rozmowie z Moniką Olejnik w Radiu ZET
przyznała się do dwóch aborcji. Swoją decyzję umotywowała brakiem instynktu
rodzicielskiego.

- To było w czasach mojej młodości i wtedy to nie było przestępstwo. (...)
Absolutnie uważam, że kobiety powinny samodzielnie o tym decydować.

W mediach zawrzało. Czubaszek była krytykowana nie tylko za treść, ale i
formę swoich wypowiedzi.

http://namonciaku.pl/3miasto/1,113053,11322931,Czubaszek_zostala_idolka_Polek__Tlumy_w_Gdyni.html?bo=1

Wyślij "tfurcę" tej korespondencji na przymusowe douczanie.

Artur Andrus, Maria Czubaszek
"Każdy szczyt ma swój Czubaszek"
http://www.weltbild.pl/maria-czubaszek_a76058.html

Tłumy na spotkaniu z Czubaszek