Tuz SK¦ afery hazardowej, Beata Kempa...

Data: 2010-02-03 21:47:35
Autor: Artur Borubar
Tuz SK¦ afery hazardowej, Beata Kempa...
do premiera Schetyny:

Panie przewodnicz±cy, czy po wyl±dowaniu w Warszawie, albo przed, telefonował pan gdzie¶?

Schetyna:

Po wyl±dowanu nie, a samolocie telefon musi byc wył±czony, chodzi o bezpieczeństwo.

Kempa:

Tak wiem, też jestem za bezpieczeństwem.

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Tuz SK¦ afery hazardowej, Beata Kempa...