Tv-Box oraz monitor Full HD?

Data: 2010-04-10 22:27:42
Autor: Przemek
Tv-Box oraz monitor Full HD?
Witam,

Na aukcjach internetowych jest wiele ofert dotyczących tzw. tv-box (zewnętrzny tuner tv podłaczany do monitora przez D-SUB). Wspierają rozdzielczość do 1440x900.
Czy ktoś z Was testował może takie urządzenie z monitorem Full HD?
Szukałem w archiwum ale nie znalazłem.

Przemek
PS Adres e-mail zakodowany w ROT13

Data: 2010-04-11 11:04:44
Autor: ApanasBudriszko
Tv-Box oraz monitor Full HD?
W dniu 2010-04-10 22:27, Przemek pisze:
[...]

Mam czerwone pudełko, czy myślicie że wejdzie do niego to drugie białe ?

ale o co tobie chodzi ?

Data: 2010-04-11 11:20:14
Autor: tad
Tv-Box oraz monitor Full HD?
ApanasBudriszko wrote:

Mam czerwone pudełko, czy myślicie że wejdzie do niego to drugie
białe ?

ale o co tobie chodzi ?

A czego nie rozumiesz?

Data: 2010-04-12 21:06:25
Autor: MAR
Tv-Box oraz monitor Full HD?
W dniu 2010.04.10 22:27, Przemek pisze:
Na aukcjach internetowych jest wiele ofert dotyczących tzw. tv-box
(zewnętrzny tuner tv podłaczany do monitora przez D-SUB). Wspierają
rozdzielczość do 1440x900.

"do", gdyż z jaką rozdzielczością tuner generuje obraz ustawia pilotem, dostępne są takie tryby jakie są w instrukcji urządzenia.

Czy ktoś z Was testował może takie urządzenie z monitorem Full HD?

Jeśli tv box zostanie ustawiony na generowanie obrazu w 800x600,
to efekt będzie identyczny jak przy podłączeniu monitora do karty graficznej skonfigurowanej na rozdzielczość 800x600.

Końcowy efekt zależy jednak od monitora, który może, ale nie musi obraz przeskalować.

--
Mar

Tv-Box oraz monitor Full HD?