Tv lcd

Data: 2009-09-05 01:51:54
Autor: Dentarg
Tv lcd
On Sep 1, 2:02 pm, RK <trevorrk...@poczta.neostrada.pl> wrote:
Córcia chce kupić 37-42" tv, budżet ok. 3 tysiące zł. Co Jej polecić? Z
tego, co pamiętam ważna jest matryca, ilość wejść. Acha, ma dekoder sat
czy jak się to tam nazywa. Na led tv, to chyba za mała kwota...

--
Robert.

Znajoma właśnie jest w fazie kupna TV.
Przeglądaliśmy wspólnie dostępne teraz modele i w tym przedziale
cenowym to mi najbardziej do gustu przypadł KDL-40W5500.
Co prawda jeszcze go w akcji nie widziałem, ale prawie codziennie
widzę W4000, więc W5500 nie powinien zawodzić. Na pewno są lepsze TV,
ale w tym przedziale cenowym raczej nie. LG nie polecam, sam mam i
pełnego zadowolenia nie ma ;). A jeszcze Sonika mimo, że jakieś
200-300 droższy niż
konkurencja ma 5lat gwarancji (afaik są w niej jakieś wyłączenia, ale
zawsze śpi się spokojniej:)). Samsung z serii LE B650 też wydaje się
nie najgorszy (znajomy bardzo sobie chwali),
ale z uwagi na różnicę w cenie rzędu 100 PLN ja bym wziął Soniaka.

pzdr,
Dentarg

Tv lcd