Tv raz jeszcze

Data: 2009-09-15 20:36:56
Autor: RK
Tv raz jeszcze
Niedawno prosiłem o pomoc w wyborze tv lcd z budżetem do 3 tysięcy dla córki (dziękuję), teraz chcę kupić tv dla siebie. Interesuje mnie LedTv (nie oled, bo ich jeszcze nie ma na rynku w interesuj±cych mnie wielko¶ciach). Przek±tna 42-50", budżet - do 6-7 tysięcy zł, zastosowanie: na razie zwykła antena, docelowo naziemna cyfra, może satelita, xbox 360. Co polecacie?

--
Robert.

Data: 2009-09-17 09:11:46
Autor: spaceman
Tv raz jeszcze
RK <trevorrkout@poczta.neostrada.pl> wrote:
Niedawno prosiłem o pomoc w wyborze tv lcd z budżetem do 3 tysięcy dla córki (dziękuję), teraz chcę kupić tv dla siebie. Interesuje mnie LedTv (nie oled, bo ich jeszcze nie ma na rynku w interesujących mnie wielkościach). Przekątna 42-50", budżet - do 6-7 tysięcy zł, zastosowanie: na razie zwykła antena, docelowo naziemna cyfra, może satelita, xbox 360. Co polecacie?

Samsung z serii 7, ale nie wiem czy się zmieścisz.
--
spaceman

Data: 2009-09-17 17:52:49
Autor: Michass
Tv raz jeszcze
ostatnio widzialem w chyba w Auchan za 3,3 tys Samsung 46' chyba z 6tej serii,
moze ci wystarczy ?

Data: 2009-09-17 21:27:57
Autor: RK
Tv raz jeszcze
Michass pisze:
ostatnio widzialem w chyba w Auchan za 3,3 tys Samsung 46' chyba z 6tej serii,
moze ci wystarczy ?

Ale to prawdopodobnie zwykły lcd, nie ledtv.

--
Robert.

Data: 2009-09-18 06:42:53
Autor: spaceman
Tv raz jeszcze
Michass <lord2k@interia.pl> wrote:
ostatnio widzialem w chyba w Auchan za 3,3 tys Samsung 46' chyba z 6tej serii,
moze ci wystarczy ?

Przeciez on nie jest ledowy.
--
spaceman