Tv samsung PS50C550

Data: 2010-11-28 20:29:56
Autor: w
Tv samsung PS50C550
Kupiłem 2 tyg. temu. ogladam z odleglosci 2,5 m. Jakosc obrazu oceniam bardzo wysoko, cyfrowa naziemna jest wyraznie lepsza od analogu, żadnej pikselizacji. Kupilem to z mysla o HD ale na TV historia i TV kultura (plus TVP1i 2) jest tyle ciekawych rzeczy ze sobie na razie odpuszczam satelite. Mam 20 km do Chwaszczyna (Gdynia) odbior z anteny kierunkowej bez wzmacniacza (za 29 zł) dlugosc przewodu ok 4 m. Buczenia nie słyszę. Bardzo wygodna opcja odtwarzania avi z pendriva (czyta txt i srt), przegladanie fotek to tez przyjemnosc. Polecam.
W.

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:icrlj1$pop$1news.onet.pl...
Co sądzicie o plazmie samsunga PS50C550?
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/plasma-tv/PS50C550G1WXXH/index.idx?pagetype=prd_detail

Mozna ja już kupić poniżej 3000zł

Czy to przyzwoity sprzęt?

Tv samsung PS50C550