Data: 2009-05-18 09:27:40 | |
Autor: Rafal M | |
Tv satelitarna "N" - nie odpowiadaja na reklamacje w regulaminowym terminie - co robic? | |
Hej
Mam problem z TV satelitarna "N". Zle naliczaja mi oplaty za usluge. 17 kwietnia zlozylem reklamacje (data dotarcia reklamacji do BOK Nki). Zgodnie z ich regulaminem: http://n.pl/fileadmin/pdf/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLUG_070531a.pdf Rozdzial X, pkt 6 maja 30 dni na odpowiedz na reklamacje. Wlasnie minal ten miesiac, odpowiedzi nie ma (fakt, mogli wyslac to listem w piatek, wiec i tak jeszcze kilka dni poczekam) - co w takim przypadku robic? W przypadku reklamacji z tytylu niezgodnosci z umowa sprawa jest jasna - po 14 dniach bez odpowiedzi reklamacja jest uznana. A jak to wyglada w przypadku zwyklej reklamacji wg regulaminu bedacego czescia umowy? BTW Czy umowe o swiadczenie uslug (_nie_ o swiadczenie uslug _telekomunikacyjnych_) dostawy sygnalu TV moza tez reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa? I w zwiazku z tym miec prawa wynikajace z ustawy? Pytam o to, bo wg rachunku za ten miesiac tez oplaty sa zle naliczone :/ Wiec reklamacja za ten miesiac byla by juz wg ustawy o ochornie konsumentow - 14 dni - i wiem na czym stoje. Z gory dzieki za pomoc :) Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2009-05-18 20:08:44 | |
Autor: bud | |
Tv satelitarna "N" - nie odpowiadaja na reklamacje w regulaminowym terminie - co robic? | |
Rafal M pisze:
Hej mam podobny problem: mila Pani na infolini poinformowala mnie, ze w ciagu 14 dni (!) potwierdza mi przyjecie reklamacji a w ciagu 30 dni odpowiedza. Mysle, ze robia to specjalnie (te pierwsze 14 dni) bo w ten sposob w sumie na odpowiedz maja 30 dni. Sprytne. mozna to latwo ominac: mianowicie wyslac reklamacje poleconym za potwierdzeniem odbioru i wtedy maja 14 dni na odowiedz. Jesli nie odpowiedza - reklamacja uznana. bud |
|
Data: 2009-05-18 20:16:36 | |
Autor: qwerty | |
Tv satelitarna "N" - nie odpowiadaja na reklamacje w regulaminowym terminie - co robic? | |
Użytkownik "bud" <budo@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4A11A42C.6020707@interia.pl...
mozna to latwo ominac: mianowicie wyslac reklamacje poleconym za potwierdzeniem odbioru i wtedy maja 14 dni na odowiedz. Gorzej, że udają jakby jeszcze nie rozpatrzona i dalej źle naliczają. |
|
Data: 2009-05-18 20:28:35 | |
Autor: rezist.com | |
Tv satelitarna "N" - nie odpowiadaja na reklamacje w regulaminowym terminie - co robic? | |
mam podobny problem: mila Pani na infolini poinformowala mnie, ze w ciagu 14 dni (!) potwierdza mi przyjecie reklamacji a w ciagu 30 dni odpowiedza. walczylem 3 lata ze Sferia, po odpowiednim pismie ze mam w dupie ich wewnetrzny obieg dokumentow bo posiadam papierek z data wplyniecia na pieczatce, szybko zmienili ton. mozna to latwo ominac: mianowicie wyslac reklamacje poleconym za potwierdzeniem odbioru i wtedy maja 14 dni na odowiedz. Sam nie mam z nimi problemu ale kolega ma. Burdel tam panuje taki, ze czlowiek jednoczesnie dostal od Nki dwa pisma - w pierwszym uzanie reklamacji, w drugim odrzucenie. A korespondencja ciagnie sie juz zdaje od stycznia. -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com http://mylittlesecret.pl |