Tvn Turbo Usterka

Data: 2014-03-08 17:47:00
Autor: z
Tvn Turbo Usterka
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.
A szczerze to zależy mi na "fachowcach" żeby nie znali dnia ani godziny ;-)

Data: 2014-03-09 10:42:22
Autor: kogutek444
Tvn Turbo Usterka
W dniu sobota, 8 marca 2014 17:47:00 UTC+1 użytkownik z napisał:
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.

A szczerze to zależy mi na "fachowcach" żeby nie znali dnia ani godziny ;-)

W bajki wierzysz? To wyreżyserowane od początku do końca. Były takie odcinki że prokurator miał by zajęcie. I co? I nic. Kolejny mózgojebowy program dla tych o inteligencji samotnie rosnących drzew w polu.

Data: 2014-03-09 18:55:24
Autor: z
Tvn Turbo Usterka
W dniu 2014-03-09 18:42, kogutek444@gmail.com pisze:
W bajki wierzysz? To wyreżyserowane od początku do końca. Były takie odcinki że prokurator miał by zajęcie. I co? I nic. Kolejny mózgojebowy program dla tych o inteligencji samotnie rosnących drzew w polu.

Szczerze... spoglądam na turbo od samego początku i nie widziałem. :-)
Ustawki? Pewnie tak ale przekaz jest na poziomie potencjalnej grupy docelowej. Lepsze to niż ten po... pirat :-)

Data: 2014-03-09 19:14:20
Autor: Grejon
Tvn Turbo Usterka
W dniu 2014-03-09 18:55, z pisze:

Szczerze... spoglądam na turbo od samego początku i nie widziałem. :-)
Ustawki? Pewnie tak ale przekaz jest na poziomie potencjalnej grupy
docelowej. Lepsze to niż ten po... pirat :-)

Kiedyś to było emitowane na TVN jak TVN Turbo jeszcze nie było. To co teraz puszczają to powtórki

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-03-09 15:52:32
Autor: AZ
Tvn Turbo Usterka
On 2014-03-08, z <z@z.pl> wrote:
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.
A szczerze to zaleĹźy mi na "fachowcach" Ĺźeby nie znali dnia ani godziny ;-)

Odkopali Cie z pod kilometra lodu? Toz to ma z 10 lat...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-09 16:58:55
Autor: Czesław Wiśniak
Tvn Turbo Usterka
Odkopali Cie z pod kilometra lodu? Toz to ma z 10 lat...

"Spod", piszcie ludzie poprawnie bo potem jak na to patrze, to sam robie byki, ze az wstyd.

Data: 2014-03-09 16:04:02
Autor: AZ
Tvn Turbo Usterka
On 2014-03-09, Czesław Wiśniak <czewi@nima.pl> wrote:
Odkopali Cie z pod kilometra lodu? Toz to ma z 10 lat...

"Spod", piszcie ludzie poprawnie bo potem jak na to patrze, to sam robie byki, ze az wstyd.
Dziekuje i kajam sie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-09 21:51:55
Autor: neoniusz
Tvn Turbo Usterka
W dniu 09.03.2014, 16:52, AZ pisze:
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.
A szczerze to zaleĹźy mi na "fachowcach" Ĺźeby nie znali dnia ani godziny ;-)

Odkopali Cie z pod kilometra lodu? Toz to ma z 10 lat...

Sa nowe odcinki.

Data: 2014-03-09 23:03:44
Autor: X-Man
Tvn Turbo Usterka
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:lfik9b$kmd$1node2.news.atman.pl...
[...]

jakiś link gdzie można obejrzeć? poza stroną TVN...

Pzdr
Piotr

Data: 2014-03-10 03:13:20
Autor: Pablo Eldiablo
Tvn Turbo Usterka
W dniu niedziela, 9 marca 2014 21:51:55 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
W dniu 09.03.2014, 16:52, AZ pisze:

> Odkopali Cie z pod kilometra lodu? Toz to ma z 10 lat...

Sa nowe odcinki.

....podobno 'mody na sukces' tez... ;-)

pablo

Data: 2014-03-09 17:51:56
Autor: Marek Dyjor
Tvn Turbo Usterka
z wrote:
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.
A szczerze to zależy mi na "fachowcach" żeby nie znali dnia ani
godziny ;-)

przecież to są ustawki...  ;-)

Data: 2014-03-09 18:31:25
Autor: Dawid
Tvn Turbo Usterka
W dniu 2014-03-09 17:51, Marek Dyjor pisze:
z wrote:
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.
A szczerze to zależy mi na "fachowcach" żeby nie znali dnia ani
godziny ;-)

przecież to są ustawki...  ;-)

no właśni, i rżną takich szczerych aż wióry lecą :-)

Data: 2014-03-09 21:37:28
Autor: anacron
Tvn Turbo Usterka
W dniu 08.03.2014 17:47, z pisze:
A niech się wiedza szerzy w narodzie że taki pożyteczny program jest.
A szczerze to zależy mi na "fachowcach" żeby nie znali dnia ani godziny ;-)

Usterka, czy Będzie Pan zadowolony? :)

--
anacron

Data: 2014-03-10 15:16:35
Autor: SW3
Tvn Turbo Usterka
Szkoda tylko, że czasem robią taką "usterkę" jaka w naturalnych warunkach  nie ma szansy się zdarzyć. Np. poprzepinane kable _wewnątrz_ urządzenia.  Czy jak komuś niedomaga, żeby być w temacie grupy, samochód to pierwsze co  sprawdza to to czy kable się nagle nie pozamieniały?

Tu opis takiej "naturalnej" usterki:

SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2014-03-10 16:00:17
Autor: z
Tvn Turbo Usterka
W dniu 2014-03-10 15:16, SW3 pisze:
Tu opis takiej "naturalnej" usterki:

Masz rację. To jest przegięcie. Ale to pikuś z PRZEGIĘCIEM ze strony "fachowców".
Dzięki za przedstawienie punktu widzenie z tej innej strony. :-)

Data: 2014-03-10 16:27:25
Autor: tck
Tvn Turbo Usterka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:531dd387$0$2225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ja chcialbym poznac jakis warsztat, ktory bedzie w takich stawkach robil jak 'ekspert' wyliczyl...

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-03-10 16:49:21
Autor: Jan Koval
Tvn Turbo Usterka

Czy jak komuś niedomaga, żeby być w temacie grupy, samochód to pierwsze co
sprawdza to to czy kable się nagle nie pozamieniały?

- Czy ktoś się dotykał?
- no nie....

J.

Data: 2014-03-10 17:00:50
Autor: Budzik
Tvn Turbo Usterka
Użytkownik SW3 sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid ...

[...]

Kiedys widziałem podobny odcinek, jak przepisnali kable w drukarce - w sumie bez sensu.

Ale co do samochodów - opisywałem ostatnio jak mi kupujacy ogladające w samochodzie kable przepieli zeby kupic taniej niesprawne auto...
Wiec moze cos w tym jest?
:)

Data: 2014-03-11 09:29:10
Autor: BaX
Tvn Turbo Usterka
[...]

Jeżeli to o tym samym myślisz to dokładnie usterka polegała na odwrotnym wpięciu w płyte główną taśmy od portu LPT oraz wyłączeniu portu w BIOS-ie. Kobieta twierdziła, że dzień wcześniej drukowała. No jak kur.. mogła się taśma sama przepiąć odwrotnie w środku w komputerze.

Data: 2014-03-11 10:59:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Tvn Turbo Usterka
W dniu 2014-03-11 09:29, BaX pisze:

[...]

A co jeśli House miał rację ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-03-11 11:00:45
Autor: Budzik
Tvn Turbo Usterka
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...

[...]

To trzeba sie liczyc ze przy tak niestandardowych usterkach cena tez jest niestandardowa. Lepiej jakby np. sciemniali, ze kolega cos tam próbował naprawic ale mu sie nie udało.
Wtedy wszelkie takie przepiecia sa usprawiedliwione.

Data: 2014-03-12 09:23:38
Autor: BaX
Tvn Turbo Usterka

[...]

Oczywiście, tyle że równie dobrze mogli poprzecinać na płycie od spodu ścieżki i powiedzieć, że się "samo popsuło"

Data: 2014-03-10 19:55:29
Autor: AZ
Tvn Turbo Usterka
On 2014-03-10, SW3 <sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid> wrote:
Szkoda tylko, Ĺźe czasem robią taką "usterkę" jaka w naturalnych warunkach  nie ma szansy się zdarzyć. Np. poprzepinane kable _wewnątrz_ urządzenia.  Czy jak komuś niedomaga, Ĺźeby być w temacie grupy, samochĂłd to pierwsze co  sprawdza to to czy kable się nagle nie pozamieniały?

Tu opis takiej "naturalnej" usterki:

Kiedys bylo tez jak w kuchence gazowej cztero palnikowej zamienili dysze
najmniejszego palnika z najwiekszym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-11 04:20:42
Autor: kogutek444
Tvn Turbo Usterka
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 15:16:35 UTC+1 użytkownik SW3 napisał:
[...]

Między innymi dlatego twierdzę że program jest dla kretynów. Chociaż kilka odcinków oglądałem i się uśmiałem. Jak wody na działce wahadełkiem szukali, jak odpromieniali mieszkanie. Kilka razy było tak że zleceniodawca wymusił czas skończenia pracy. Wykonawca podawał ile czasu potrzebuje a jakaś laska twierdziła że musi być polowa tego czasu. Chwytami poniżej pasa było unieruchamianie pilotem samochodu po naprawie.

Data: 2014-03-11 17:23:21
Autor: Marek Dyjor
Tvn Turbo Usterka
Użytkownik wrote:
[...]

dokładnie...

moim zdaniem to były ustawki bo obawiam sie że publikacja tego materiału w przypadku przypadkowego człowieka skończyła by sie pozwem i sporym odszkodowaniem za naruszenie dóbr osobistych.

Praktycznie można każde urządzenie tak zepsuć że fachowiec za boga nie wymyśli o co chodzi.

to tak jakby przeprogramować komputer w prace albo losowo pozamieniać kabelki złaczach...

każdy serwisant zakłada, że skoro coś działało to sie zepsuło a nie że ktoś dokonał celowego złośliwego sabotażu.

Data: 2014-03-11 10:58:42
Autor: kogutek444
Tvn Turbo Usterka
W dniu wtorek, 11 marca 2014 17:23:21 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

każdy serwisant zakłada, że skoro coś działało to sie zepsuło a nie że ktoś dokonał celowego złośliwego sabotażu.

W wielu przypadkach oni płacili ludziom którzy tam występowali. Wtedy kiedy ich nie zamazywali to musieli mieć zgodę na piśmie że ktoś się zgadza na pokazanie w tv. Nie sądzę żeby tam sami wolontariusze robili z siebie głupków.

Data: 2014-03-11 19:44:49
Autor: nowyr
Tvn Turbo Usterka
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:b78e45b2-0fd0-427b-9487-64d52c8a54a2googlegroups.com...

[...]

Sabotażu nie da się wykryć w prosty sposób. Często jest tam pokazane, że kobieta wzywa fachowca i mówi mu, że nagle przestało działać. Moim zdaniem to są ustawki.

Data: 2014-03-11 21:52:25
Autor: tck
Tvn Turbo Usterka

Użytkownik "nowyr" <dk@yr.pl> napisał w wiadomości news:531f59a3$0$2369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzisiaj widzialem zapowiedz nowego odcinka 'bedzie pan zadowolony' czyli nowej, motoryzacyjnej usterki, cytat:
"Nasz seat cierpi na usterki czesto pojawiajace sie w tym modelu auta.
Te dwa przewody podcisnienia zamienione sa miejscami podlaczenia."

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-03-12 07:36:13
Autor: dddddddd
Tvn Turbo Usterka
W dniu 2014-03-11 21:52, tck pisze:

[...]

pytanie tylko czy jest tak 'odkąd go kupiłem' czy 'wczoraj stracił moc'.
Bo jak to pierwsze to zgaduję że mechanicy często mogą się z czymś takim spotkać (bo poprzedni lub obecny właściciel coś grzebał)

Łukasz

Tvn Turbo Usterka