Twarde bezprawie, ale bezprawie, czyli bajka o nierządzie.

Data: 2012-09-14 13:23:14
Autor: Ajgor
Twarde bezprawie, ale bezprawie, czyli bajka o nierządzie.
Data: 2012-09-14 15:18:55
Autor: Wiesiaczek
Twarde bezprawie, ale bezprawie, czyli bajka o nierządzie.
On Fri, 14 Sep 2012 13:23:14 +0200, Ajgor wrote:

http://ajgor.blog.onet.pl/Twarde-bezprawie-ale-bezprawie,2,ID496068905,n

Ale Ĺźe co?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-14 18:56:44
Autor: pluton_
Twarde bezprawie, ale bezprawie, czyli bajka o nierz?dzie.
> http://ajgor.blog.onet.pl/Twarde-bezprawie-ale-bezprawie,2,ID496068905,n

Ale że co?

No chodzi o to, ze autor nie widzi roznicy miedzy mafia a panstwem.

Ale ja na przyklad widze: panstwo wymusza kase i nic nie daje w zamian
a mafia wymusza kase i w zamian daje ochrone przed konkurencja.

Nullification

Data: 2012-09-15 00:41:01
Autor: Ajgor

Użytkownik "pluton_"  napisał w wiadomości news:k2vnoh$bij$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Ale ja na przyklad widze: panstwo wymusza kase i nic nie daje w zamian
a mafia wymusza kase i w zamian daje ochrone przed konkurencja.

U nas nie potrzeba ochrony przed konkurencja, bo u nas maafia nie ma konkurencji.

Twarde bezprawie, ale bezprawie, czyli bajka o nierządzie.