Twardy premier - dobry premier!

Data: 2009-05-15 12:58:28
Autor: Arzor
Twardy premier - dobry premier!
- Ja nie przyszedłem dzisiaj negocjować, my swoje zrobimy niezależnie od tego, kto będzie miał jakie uwagi do tych projektów - powiedział premier Donald Tusk, który przybył w piątek na posiedzenie Komisji Trójstronnej obradującej nad pakietem antykryzysowym.

- Ja nie przyszedłem dzisiaj negocjować, my swoje zrobimy niezależnie od tego, kto będzie miał jakie uwagi do tych projektów , bo tych kilka spraw , o które z resztą wnosili pracodawcy i związkowcy, i które my uważamy, że dobrze mogą posłużyć rynkowi pracy, to my to zrobimy tak, czy inaczej - mówił dziennikarzom szef rządu.

Do 26 maja rząd powinien przyjąć rozwiązania dotyczące elastycznego czasu pracy i urlopów przestojowych - zapowiedział premier przed wejściem na posiedzenie prezydium Komisji Trójstronnej. Warunkiem jest jednak zakończenie konsultacji społecznych do 23, 24 maja.

http://wyborcza.pl/1,75248,6610911,Tusk__Nie_przyszedlem_negocjowac.html

"ł"

"mier podkreślił, że dla niego najważniejszym celem na najbliższe kilkanaście miesięcy jest ochrona miejsc pracy. Jego zdaniem część postulatów jakie narodziły się w dialogu pracodawców i związkowców m.in. wzrost płacy minimalnej, nie sprzyjają tej ochronie."

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-15 13:22:29
Autor: raff
[...]