Twardziel na system

Data: 2011-01-16 16:05:14
Autor: m4rkiz
Twardziel na system
Użytkownik "akanid" <akanid@falszywy.email> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igutes$a86$1@inews.gazeta.pl...
Preferowana marka WD. Ale jeśli mnie ktoś przekona do czegoś innego czemu nie :-)

bawilem sie revodrive, na codzien mam vertexa2 na ktorego przesiadlem
sie z F3

wszystko na tym samym sprzecie, benchmarkow nie robilem,
ale subiektywne odczucia mam nastepujace

uruchamianie systemu, przegladaka, skype, grupy w windows live ze
sporym archiwum, bez zadnych powaznych programow dostaja zauwazalnego
przyspieszenia po przesiadce z F3 na vertexa2, revodrive jest zauwazalnie
szybszy przy operacjach dyskowych ale roznicy pomiedzy nim a vertexem
w normalnym uzywaniu praktycznie brak

drastycznie sie nic nie zmienia, jednak widac roznice podczas uruchamiania
programow, oraz - co dla mnie wazne - jest ciszej, brak tego ciaglego
chrobotania jezeli dysk jest najglosniejsza czescia w pc

Twardziel na system