Twarz polskiego szmalcownictwa

Data: 2011-12-16 13:58:41
Autor: Grzegorz Z.
Twarz polskiego szmalcownictwa
http://bi.gazeta.pl/im/2/9320/z9320292X.jpg

Warszawski sąd umorzył proces karny grupy dyplomatów i dziennikarzy,
których w trybie prywatnym o zniesławienie oskarżył Janusz Kobylański,
polonijny biznesmen, prezes Unii Stowarzyszeń i Organizacji Polskich w
Ameryce Łacińskiej (USOPAL). http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10829344,Umorzono_proces_wytoczony_przez_Kobylanskiego.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 07:13:50
Autor: brat_olin
Twarze polskiego szmalcownictwa
"Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

[...]

A tu komentarz red. Michalkiewicza o tych 19 szmalcownikach:

"elity III Rzeczypospolitej właśnie zostały wynagrodzone prestiżowo..
Może w niezbyt dobrej walucie, ale kiedy mamy kryzys, to nie pora na
grymasy. Otóż, jak wiadomo, w roku 2005 Jan Kobylański wytoczył proces
karny o zniesławienie przedstawicielom elity: Adamowi Michnikowi,
Jerzemu Baczyńskiemu, Grzegorzowi Gaudenowi, Tomaszowi Wróblewskiemu,
Agnieszce Kublik, Danielowi Passentowi, Ryszardowi Schnepfowi, Dorocie
Wysockiej-Schnepf, Hannie Recman, Mikołajowi Lizutowi, Dominikowi
Uhligowi, Jarosławowi Gugale, Dominikowi Sadowskiemu, Jerzemu
Morawskiemu, Andrzejowi Kaczyńskiemu, Jackowi Hołubowi, Karolowi
Doleckiemu i Jerzemu Wójcikowi. Pan sędzia Robert Żak z Sądu
Rejonowego w Warszawie prowadzi ten proces w sposób odpowiedzialny,
dowodzący głębokiego zrozumienia misji, jaką wymiar sprawiedliwości
spełnia w naszym nieszczęśliwym kraju i w rezultacie 8 grudnia br.
zarzuty wobec oskarżonych właśnie szczęśliwie się przedawniły, dzięki
czemu proces będzie musiał zakończyć się umorzeniem. Oskarżeni co
prawda woleliby uniewinnienie, ale, jak wspomniałem - jest kryzys,
więc to nie pora na grymasy. Oczywiście nie brakuje i takich, co to
nie bacząc na poczucie misji, jak i zobowiązania, jakie III RP
zaciągnęła wobec swego Ojca-Założyciela Adama Michnika, kolportują
złośliwe fraszki w rodzaju tej, autorstwa Lecha Niekrasza: "Dla Temidy
zaszczyt spory pójść na służbę do Agory" - ale gdyby nawet była to
prawda, to i cóż z tego? Skoro nawet płomienni patrioci mogą, a nawet
powinni dokonywać aktów hołdowniczych - byle za odpowiednią cenę - to
dlaczego Temida nie miałaby pójść na służbę do Agory?"

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-16 16:01:47
Autor: raff
Twarz polskiego szmalcownictwa
No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

R.

Data: 2011-12-16 16:04:51
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

Żeby cię rączka później bolała?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 16:27:43
Autor: raff
Twarz polskiego szmalcownictwa
On Fri, 16 Dec 2011 16:04:51 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

raff napisał:

No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

Żeby cię rączka później bolała?

Dobrze sie czujesz, Grzesio ? Na dworcu juz dzisiaj byles?

R.

Data: 2011-12-16 17:41:32
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

Żeby cię rączka później bolała?

Dobrze sie czujesz, Grzesio ? Na dworcu juz dzisiaj byles?

"Grzesia" to sobie poszukaj wiesz gdzie, onanisto.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 17:45:53
Autor: Leprechaun

raff napisał:

No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

Żeby cię rączka później bolała?

Dobrze sie czujesz, Grzesio ? Na dworcu juz dzisiaj byles?

"Grzesia" to sobie poszukaj wiesz gdzie, onanisto.

Ten Rafałek to wyłysiały grubasek. Stary kawaler z opolskiego. Znany opierdalacz. W żadnej robocie miejsca nie zagrzał.

BomBel

Data: 2011-12-16 17:38:29
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7anme75gf3kpqvcjncsm40u1sc2rsi186q4ax.com...
No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

R.

Popatrz sobie idioto w lustro w dworcowym kiblu w Opolu. Ten ciamajda to ty.

BomBel

Data: 2011-12-17 04:53:17
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 16:01:47 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

No to teraz pokaż twarz taty Palikota.

R.
A kot jarusia może być?

--
stevep

Data: 2011-12-16 19:23:54
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
[...]

Te, wkeslarz - ale rozwiń temat i zacytuj przyczyny oraz okoliczności umorzenia. :-)
Ty lewacki załgańcu! :-D
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-16 19:29:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcg2bo$k8m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dymaj, dymaj złamasie!  Co tam u Hansa, sponiewierał cię i zostawił? Nie amsz ty braciszku szczęścia w miłości, oj nie masz.

BomBel

Data: 2011-12-16 19:37:08
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
> [...]
czony_przez_Kobylanskiego.html

Te, wkeslarz - ale rozwiń temat i zacytuj przyczyny oraz okoliczności umorzenia. :-)

Ty zacytuj szmaciarzu!

Data: 2011-12-16 20:28:05
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:ikh4ilqpesxf.1jdpt9v0330jt$.dlg40tude.net...
[...]

Koszerny sąd i wszystko jasne...

boukun

Data: 2011-12-16 20:39:14
Autor: boukun
Twarz polskiego szmalcownictwa
Powodem tej decyzji było przedawnienie karalności wszystkich czynów stawianych przez Kobylańskiego 16 oskarżonym. Sąd podkreślił, że zgromadzony dotychczas materiał dowodowy nie pozwala na ich uniewinnienie, a wobec przedawnienia nie można już przeprowadzać czynności, o które wnosiła obrona.

Sąd latami pracował na przedawnienie.

Satysfakcją dla Kobylańskiego niech jednak pozostanie fakt, że część podsądnych nawet nie myśli się odwoływać i domagać uniewinnienia, z godnością pochylili głowy...

Adwokat nieobecnego Kobylańskiego mec. Andrzej Lew-Mirski prosił o "sprawiedliwy wyrok". Obrońcy - m.in. Adama Michnika, Jerzego Baczyńskiego, Daniela Passenta, Tomasza Wróblewskiego, Grzegorza Gaudena, Jarosława Gugały - wnosili o umorzenie sprawy z powodu przedawnienia. Tylko adwokat b. ambasadora RP w Urugwaju Ryszarda Schnepfa i jego żony dziennikarki Doroty Wysockiej wniósł o uniewinnienie. Po wyroku mec. Dariusz Turek nie wykluczył apelacji, bo jego zdaniem można było ich uniewinnić. Reszta adwokatów raczej nie będzie się odwoływać.

boukun

Data: 2011-12-17 04:44:07
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 20:39:14 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Czy ty musisz się ciągle zajmować wszystkimi najgorszymi bublami polskiej  polityki?
--
stevep

Data: 2011-12-17 12:39:42
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6l7bts950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, ekipa pałacu prezydenckiego i Donalda Tuska wchodzą sami z butami brutalnie w nasze życie...

boukun

Data: 2011-12-17 17:07:53
Autor: stevep
Dnia 17-12-2011 o 12:39:42 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Powtarzam pytanie skoro nie rozumiesz, dlaczego zajmujesz się najgorszymi  bublami?
--
stevep

Data: 2011-12-18 00:07:08
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6m5rfnh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To pytanie Stefciu skieruj do siebie...

boukun

Data: 2011-12-18 06:42:14
Autor: stevep
Dnia 18-12-2011 o 00:07:08 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ja Bubla uważam za kretyna.

--
stevep

Data: 2011-12-16 21:11:18
Autor: (HeÂŽSk)
Twarz polskiego szmalcownictwa
On Fri, 16 Dec 2011 13:58:41 +0100, "Grzegorz Z."
[...]

 czyli co: oni niewinni, a kobyla szmalcownik? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-16 21:19:07
Autor: rAzor
Użytkownik - "(He®Sk)" napisał:
[...]

Nie - to skalimowski analfabeta. Ciemny jak burłak znad Wołgi. ;o)))
--
Dymać Tymańskiego!

Twarz polskiego szmalcownictwa