Twizy crash test

Data: 2018-04-14 12:26:03
Autor: kk
Twizy crash test
No to czas na crash test Twizy :-)

http://niusy.pl/@youtube.com/a0q

Data: 2018-04-14 12:36:31
Autor: kk
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 12:26, kk pisze:
No to czas na crash test Twizy :-)

http://niusy.pl/@youtube.com/a0q

I jeszcze porównanie różnych microcarów http://niusy.pl/@youtube.com/a0r

Wózek golfowy, Twizy, Chatenet i inne

Data: 2018-04-14 12:55:10
Autor: RadoslawF
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 12:36, kk pisze:

No to czas na crash test Twizy :-)

http://niusy.pl/@youtube.com/a0q

I jeszcze porównanie różnych microcarów http://niusy.pl/@youtube.com/a0r

Wózek golfowy, Twizy, Chatenet i inne

Długo jeszcze będziesz zaśmiecał grupę tymi wózkami golfowymi?

Pozdrawiam

Data: 2018-04-14 13:19:02
Autor: kk
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 12:55, RadoslawF pisze:
[...]

Ojej, to idź sobie stąd

Data: 2018-04-14 13:41:11
Autor: RadoslawF
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 13:19, kk pisze:

[...]

Ja tu rozmawiam o samochodach, ale ty możesz już iść zamiast
się wciskać na siłę z tym wózkiem golfowym.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-14 16:39:58
Autor: kk
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 13:41, RadoslawF pisze:
[...]

Następny z kompleksem małego fiutka

Data: 2018-04-15 13:25:44
Autor: RadoslawF
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 16:39, kk pisze:

[...]

Ale to ty leczysz tu kompleksy bo nie stać cie nawet
na takie dziadostwo jak wózek golfowy.
I podniecasz się jak ktokolwiek chce o tym twoim
marzeniu rozmawiać.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-16 10:09:01
Autor: RadoslawF
Twizy crash test
W dniu 2018-04-15 o 23:23, kk pisze:

[...]

A ty kiedy to zrobisz?

Pozdrawiam

Data: 2018-04-14 14:50:49
Autor: Myjk
Twizy crash test
Sat, 14 Apr 2018 12:26:03 +0200, kk
No to czas na crash test Twizy :-)

Zerknąłem sobie z ciekawości na taczkę imieva

https://www.youtube.com/watch?v=5IzVLvdU1GQ

Ciekawy jest widok od dołu jak motor też swoje w dupsko dostaje. Szkoda że
nie widać co się z nogami ludzi w mievie dzieje -- bo twizzy wygląda słabo
w tej kwestii.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-04-14 17:10:11
Autor: kk
Twizy crash test
W dniu 2018-04-14 o 14:50, Myjk pisze:
[...]

Nie widać niczego konkretnego z tymi nogami

Data: 2018-04-15 08:59:58
Autor: tck
Twizy crash test

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:ihupq067z5s8$.dlgmyjk.org...
[...]

pewna różnica- tu pokazałeś jak uderza w sztywną ścianę, twizzy uderzył w odkształcającą się i absorbującą energię

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-04-14 21:12:57
Autor: Tomasz Pyra
Twizy crash test
Dnia Sat, 14 Apr 2018 12:26:03 +0200, kk napisał(a):

No to czas na crash test Twizy :-)

http://niusy.pl/@youtube.com/a0q

A o co tam chodzi z tym pasem "podpachowym"?
https://www.youtube.com/watch?v=Mf1MNwVK9AY

A ogólnie wygląda, że chyba mocno odkształciło się nadwozie w miejscu w
którym mocowane są u góry pasy bezpieczeństwo i wydaje się że przez to dość
słabo przytrzymały kierowcę.

Data: 2018-04-15 07:07:56
Autor: Shrek
Twizy crash test
W dniu 14.04.2018 o 21:12, Tomasz Pyra pisze:

A ogólnie wygląda, że chyba mocno odkształciło się nadwozie w miejscu w
którym mocowane są u góry pasy bezpieczeństwo i wydaje się że przez to dość
słabo przytrzymały kierowcę.

I w sumie całe szczęście, bo jakby miał pasy naciągnięte to by się w miejscu zatrzymał, a to niezdrowe. W sumie, to chyba na moto bezpieczniej - jak masz farta, to gdzieś polecisz i nie trafisz w latarnie ani inny samochód.

Shrek

Data: 2018-04-15 15:33:57
Autor: Tomasz Pyra
Twizy crash test
Dnia Sun, 15 Apr 2018 07:07:56 +0200, Shrek napisał(a):

[...]

Zawsze zdrowsze niż walnąć o elementy z przodu, bo wtedy nie dość że to
jest jeszcze bardziej zatrzymanie w miejscu, do tego jeszcze urazy związane
ze zderzeniem.

Tu właśnie zaciekawił mnie ten dodatkowy pas pod pachą - widać że jakaś
idea pójścia w stronę pasów 4-pkt temu przyświecała.

Mając możliwość konstrukcyjną mocowania obu pasów ramieniowych, moim
zdaniem to się aż prosi o to żeby zrobić bezwładnościowe pasy
czteropunktowe z centralną klamrą.
Do tego pirotechniczne napinacze i można się wtedy dużo bardziej w miejscu
zatrzymywać niż w klasycznych pasach 3 pkt.

W sumie, to chyba na moto bezpieczniej - jak masz farta, to gdzieś polecisz i nie trafisz w latarnie ani inny samochód.

No zazwyczaj jednak walnie w to co było powodem tego nagłego zatrzymania.

Data: 2018-04-15 15:37:10
Autor: Shrek
Twizy crash test
W dniu 15.04.2018 o 15:33, Tomasz Pyra pisze:

[...]

No właśnie nie. Bo skoro się odkształca, to znaczy że w miejscu się nie zatrzymuje. Ale masz rację - tak czy inaczej słabo.

W sumie, to chyba na moto
bezpieczniej - jak masz farta, to gdzieś polecisz i nie trafisz w
latarnie ani inny samochód.

No zazwyczaj jednak walnie w to co było powodem tego nagłego zatrzymania.

Różnie bywa - czasem "położy maszynę" czytaj się normalnie wypierdoli i poleci gdzieś w krzaki;)

Shrek

Twizy crash test