[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???

Data: 2009-04-10 16:16:42
Autor: Andre NH
[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???
Witam.

Aktywowałem profil "Tanio do Wszystkich" w taryfie "Twoj profil". Po sprawdzeniu kodem *136# jaki profil jest aktywny, ku mojemu zdziwieniu w treści powrotnego SMS-a jest napisane:

"Aktywne promocje: 29 gr do wszystkich 2009-05-11"

Co oznacza ta data na końcu? Data ta 2009-05-11 jest datą miesiąc późniejszą od daty, kiedy aktywowałem profil (2009-04-10). Jak to mam rozumieć? Czy profil 29 gr do wszystkich jest ważny tylko miesiąc? Nigdzie o tym nie wspomniano wręcz przeciwnie, jest napisane że dzwonisz bez ograniczeń, raz aktywując.

Proszę o wypowiedź czy też tak macie przy sprawdzeniu swojego profilu kodem *136#.

Andre

Data: 2009-04-10 18:08:47
Autor: PWK

Użytkownik "Andre NH" <aturekSP@AM.pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:grnke1$h87$1news.onet.pl...
[...]

Też tak mam, ale sądzę, ze to wynika z zapisu, że co 744 h (czyli co 31 dni) sprawdzają ważność konta na wychodzące. Jak konto jest ważne, jest ok, profil zostaje, jeśli konto nie jest ważne na wychodzące, to deaktywują profil, zgodnie z regulaminem.
O tym, czy jest to z sensem, czy bez senu nie będę się rozpisywał, może ktoś lub takie zabawy w pakiety, sprawdzanie, doładowywanie i pilnowanie ważności. Pozdr PWK

Data: 2009-04-11 07:04:40
Autor: Andre NH
[...]

    Najprawdopodobniej tak jest. Dzięki Wszystkim za wypowiedź !

Andre

Data: 2009-04-10 18:12:24
Autor: Mariusz
[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???
Mozliwe, ze chodzi o to, ze raz na 30 dni system sprawdza, czy uzytkownik ma pieniadze na koncie. Jak ma, promocja zostaje automatycznie przedluzona na kolejny miesiac, jak nie ma, zostaje dezaktywowana. Tak mi sie wydaje, bo komus aktywowalem te promocje i cos takiego wyczytalem w jej regulaminie. Mam tez wrazenie, ze Tobie sie nie chcialo poczytac...

Data: 2009-04-11 07:12:06
Autor: Andre NH
[...]

    Przeczytałem regulamin zanim zadałem to pytanie na forum. Nie ma tam żadnej wzmianki o tym, jakiej treści SMS bedzie po wystukaniu *136#. O wspomnianych 744 godzinach jest ale to nie ma nic wspólnego z treścią SMS-a.

    Skoro PROMOCJA ta jest automatycznie przedluzana, to z tej PROMOCJI w kazdej chwili Operator moze zrezygnować i opłata jednorazowa stanie się opłatą dla pakietu :)

Andre

[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???