[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???

Data: 2009-04-10 18:08:47
Autor: PWK
[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???

Użytkownik "Andre NH" <aturekSP@AM.pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:grnke1$h87$1news.onet.pl...
Witam.

Aktywowałem profil "Tanio do Wszystkich" w taryfie "Twoj profil". Po sprawdzeniu kodem *136# jaki profil jest aktywny, ku mojemu zdziwieniu w treści powrotnego SMS-a jest napisane:

"Aktywne promocje: 29 gr do wszystkich 2009-05-11"

Co oznacza ta data na końcu? Data ta 2009-05-11 jest datą miesiąc późniejszą od daty, kiedy aktywowałem profil (2009-04-10). Jak to mam rozumieć? Czy profil 29 gr do wszystkich jest ważny tylko miesiąc? Nigdzie o tym nie wspomniano wręcz przeciwnie, jest napisane że dzwonisz bez ograniczeń, raz aktywując.

Proszę o wypowiedź czy też tak macie przy sprawdzeniu swojego profilu kodem *136#.

Andre

Też tak mam, ale sądzę, ze to wynika z zapisu, że co 744 h (czyli co 31 dni) sprawdzają ważność konta na wychodzące. Jak konto jest ważne, jest ok, profil zostaje, jeśli konto nie jest ważne na wychodzące, to deaktywują profil, zgodnie z regulaminem.
O tym, czy jest to z sensem, czy bez senu nie będę się rozpisywał, może ktoś lub takie zabawy w pakiety, sprawdzanie, doładowywanie i pilnowanie ważności. Pozdr PWK

Data: 2009-04-11 07:04:40
Autor: Andre NH
[...]

    Najprawdopodobniej tak jest. Dzięki Wszystkim za wypowiedź !

Andre

[SimPlus] Twoj Profil - Tanio do Wszystkich - tylko 30 dni ???