Twój tatus był POlszewikiem

Data: 2011-12-14 20:59:43
Autor: boukun
Twój tatus był POlszewikiem
Ludzie kiedyś będą się wstydzić, że należeli do PO. Przynależność do PO będzie większą wzgardą, niż przynależność do PZPR. Dzieci, których rodzice należą do PO, będą się tego kiedyś wstydziły i ukrywały ten niechlubny fakt z życia swojej rodziny...

boukun

Data: 2011-12-14 21:32:30
Autor: Biały.Murzyn.PL

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jcavda$b45$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie bedzie zadnego "kiedys". Za 20 lat nie bedzie Polski.
Dzieci PO-wcow beda mowic po Niemiecku albo Rusku.

Data: 2011-12-14 22:09:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Biały.Murzyn.PL" <bialy@murzyn.pl> napisał w wiadomości news:4ee907e0$0$1187$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A dzieci PiS-owców w jakim językiem będą się posługiwać?

Data: 2011-12-14 14:33:04
Autor: Marek
On 14 Gru, 22:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Biały.Murzyn.PL" <bi...@murzyn.pl> napisał w wiadomościnews:4ee907e0$0$1187$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Dzieci PO-wcow beda mowic po Niemiecku albo Rusku.

A dzieci PiS-owców w jakim językiem będą się posługiwać?

Mieszanka polsko-kaszebska...

Data: 2011-12-15 05:18:28
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 22:09:02 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Takim jak rodzice czyli rynsztoka.

--
stevep

Data: 2011-12-15 05:17:53
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 21:32:30 Biały.Murzyn.PL <bialy@murzyn.pl> napisał(a):

[...]

A ciebie zutylizują?

--
stevep

Data: 2011-12-15 05:17:11
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 20:59:43 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Większą dysfunkcję sprawia mi obcowanie z takim idiotą jak ty.

--
stevep

Data: 2011-12-16 19:52:13
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Co takiego? Pan to rozwinie, tę myśl znaczy się, panie "inrzynieże". he he he
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-17 04:51:31
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 19:52:13 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Najpierw hau, hau, hau nie he,he,he, potem noga do góry ulżyj sobie, a jak  już spuścisz z krzyża to pogadamy.
--
stevep

Twój tatus był POlszewikiem