Twoj telefon cie sledzi

Data: 2020-03-21 09:28:43
Autor: J.F.
Twoj telefon cie sledzi

Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
do wykrywania naruszenia kwarantanny.

A kto wie - moze juz nie w innych :) J.

Data: 2020-03-21 10:31:02
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
To było nieuniknione.

Albo chcesz przeżyć albo mieć wolności obywatelskie. GLOBALIZACJA

Oczywiście możesz się jeszcze zaszyć w lesie ;-)

Data: 2020-03-21 11:08:46
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-21 o 09:28, J.F. pisze:

Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
do wykrywania naruszenia kwarantanny.

A kto wie - moze juz nie w innych :)

Jak informacja się rozpowszechni to żartownisie z telefonami
osób na kwarantannie będą jeździć po miastach.
Poddadzą kwarantannie telefony?

Pozdrawiam

Data: 2020-03-22 16:59:58
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi

Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
do wykrywania naruszenia kwarantanny.

A kto wie - moze juz nie w innych :)
ida sladami chinskimi. Trzeba jeszcze tylko udowodnic ze twój telefon to ty.

Ale patrzac na to co dzieje sie na ulicach to ta kwarantanna jest taka na pol gwizdka.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2020-03-22 22:38:30
Autor: m4rkiz
Twoj telefon cie sledzi
On 2020-03-22 17:59, Budzik wrote:
[...]

kwarantanna jest dla osób podlegających kwarantannie, a tych mamy coś 120k

reszta ma zalecenie żeby siedzieć na dupie

Data: 2020-03-23 06:59:57
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
Użytkownik m4rkiz m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com ...

[...]

No i srednio z tego zalecenia korzysta.
Ja jeszcze rozumiem do lasu isc pobiegac (tylko dlaczego miejscami lasy zamykaja?) ale zeby parami do sklepu chodzic?

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-03-23 11:59:34
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 07:59, Budzik pisze:

[...]

Nie ma obowiązku korzystania z zalecenia.

Ja jeszcze rozumiem do lasu isc pobiegac (tylko dlaczego miejscami lasy
zamykaja?) ale zeby parami do sklepu chodzic?

Młody jesteś to i nie pojmujesz.
Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-23 14:23:47
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 11:59, RadoslawF pisze:
Młody jesteś to i nie pojmujesz.
Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

Oj Radosław Radosław ;-)

Jak pójdzie dwoje to mają szansę zarazić 100% więcej ludzi.

A wiesz że wirus się inkubuje przez 4 dni?

Tyle trąbią w mediach ...

Jak widać zalecenie trzeba koniecznie przekształcić w OBOWIĄZEK pod karą grzywny 30 tys.

Żarty się skończyły

Data: 2020-03-23 14:34:40
Autor: Cavallino
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 23-03-2020 o 14:23, z pisze:
[...]

Niekoniecznie, jak wszędzie ruszają się razem i pracują z domu, to tyle samo.

Data: 2020-03-23 15:11:52
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
O następny ;-)

Przecież wydychają 2 x więcej a i zasięg jest większy bo wydychają z dwóch różnych punktów gębowych ;-)

Data: 2020-03-23 15:35:15
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 15:11, z pisze:

O następny ;-)

Przecież wydychają 2 x więcej a i zasięg jest większy bo wydychają z dwóch różnych punktów gębowych ;-)

Taka sama prawda jak kara 30 tyś za nie podporządkowanie się
zaleceniom.

Pozdrawiam.

Data: 2020-03-23 15:44:03
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Skoro nie wierzysz lekarzom... to i może szczepionek nie przyjmujesz? ;-)

Data: 2020-03-23 20:23:40
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 15:44, z pisze:

Skoro nie wierzysz lekarzom... to i może szczepionek nie przyjmujesz? ;-)

Bardziej ty wyglądasz na takiego który uważa że jest mądrzejszy od
lekarzy, od ustawodawcy bo brednie piszesz na temat karania i od
internetu a cytowania nie opanowałeś do dzisiaj.
Ale staraj się, staraj się.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-03-23 22:39:18
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Etam...
Myślałem że pogadam z kimś inteligentniejszym niż Ghost ;-)

Data: 2020-03-24 17:53:49
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 22:39, z pisze:

Etam...
Myślałem że pogadam z kimś inteligentniejszym niż Ghost ;-)

Łżesz i to nieudolnie.
Jak ktoś chce pogadać stosuje się do netykiety.
Jak ktoś nie chce to trolluje tak jak ty.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-24 18:34:37
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Ty sobie gę by netykietą nie wycieraj ;-)

Jak nie umiesz skorzystać z możliwości serwera news to nie jest mój problem.

Ale może być mój jeśli będziesz podważał ustalenia naukowców w dziedzinie epidemiologii.

Wtedy Ghost by Ci napisał WON. Ale ja taki nie jestem.

Data: 2020-03-24 18:36:07
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
A przypomnę Ci jak zacząłeś się odzywać w tym wątku:

Data: 2020-03-24 23:20:10
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-24 o 18:36, z pisze:

A przypomnę Ci jak zacząłeś się odzywać w tym wątku:

"Taka sama prawda jak kara 30 tyś za nie podporządkowanie się
zaleceniom. "

A ja ci przypomnę ze nie potrafisz tego zacytować.
Tniesz wszystko jak leci a potem jak ostatnia sierota
musisz wklejać ręcznie.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-25 13:34:56
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Masz się udław.

Idź powiedz swojemu sąsiadowi że będziesz łaził bez potrzeby z żoną wszędzie i że to nic nie zmienia.

Tylko nie płacz jak dostaniesz po mordzie ;-)

Data: 2020-03-25 14:46:40
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-25 o 13:34, z pisze:

Masz się udław.

Pisze się pod cytowanym tekstem analfabeto funkcjonalny.

Idź powiedz swojemu sąsiadowi że będziesz łaził bez potrzeby z żoną wszędzie i że to nic nie zmienia.

Tylko nie płacz jak dostaniesz po mordzie ;-)

Jak rozumiem ty już dostałeś.
Szkoda tylko że tak mało.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-27 02:02:56
Autor: CaerSobreUnÁrbol
Twój teleSRAJ cię śledzi
RadoslawF wrote:
W dniu 2020-03-25 o 13:34, z pisze:
Masz się udław.
Pisze się pod cytowanym tekstem analfabeto funkcjonalny.

Dwuch analfabetow NIEfunkcjonalnych, publicznie i
na przemian dymia sie w kakauko...

Obydwom nadmierne promieniowanie elektromagnetyczne
produkowane przez teleSRAJe doprowadzilo do rozpadu
kwasu deoksyrybonukleinowego w "dyni"...

--
                      http://bit.ly/2uEUj3s
Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

Data: 2020-03-29 07:37:59
Autor: Kris
Twoj telefon cie sledzi
Masz oczywiście też inne wyjścia.
Jest 2020 rok. Korzystanie z archaicznych czytników ma jakis sens?  W dobie gogle groups?

Data: 2020-03-29 15:54:19
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Masz oczywiście też inne wyjścia.
Jest 2020 rok. Korzystanie z archaicznych czytników ma jakis sens? W dobie gogle groups?
WYGODA! Jakbym chciał pisac przez www to bym sie na fb udzielał :)

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2020-03-29 17:12:57
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-29 o 16:37, Kris pisze:
Masz oczywiście też inne wyjścia.
Jest 2020 rok. Korzystanie z archaicznych czytników ma jakis sens?  W dobie gogle groups?

Jeśli google nie potrafi wyświetlić "drzewa" postów to jest ARCHAICZNE

Data: 2020-03-29 17:34:10
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-29 o 17:12, z pisze:

Masz oczywiście też inne wyjścia.
Jest 2020 rok. Korzystanie z archaicznych czytników ma jakis sens?  W dobie gogle groups?

Jeśli google nie potrafi wyświetlić "drzewa" postów to jest ARCHAICZNE

Jak bardzo musisz kroić chleb łyżką lub widelcem nie narzekaj
że źle kroi. Dobierz narzędzie do zadania a nie używaj
niewłaściwego i nie zasłaniaj się używanym narzędziem.
No chyba ze faktycznie jesteś ostatnim kretynem a jedyne
czego chcesz to trolowanie.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-29 17:55:31
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Ja używam właściwego narzędzia które potrafi skorzystać z funkcji serwera.
Ekran mi się wyświetla w trybie tekstowym i nie muszę czekać na fufufu.

Robię tak z 15 lat ;-)

Jak jesteś leniwy i gówniany soft Ci nie przeszkadza to musisz pogodzić się z jego ułomnością.

A na pewno: zachowuj się w towarzystwie i nie wyzywaj NORMALNYCH ludzi.

Data: 2020-03-30 11:44:33
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-29 o 17:55, z pisze:

Ja używam właściwego narzędzia które potrafi skorzystać z funkcji serwera.
Ekran mi się wyświetla w trybie tekstowym i nie muszę czekać na fufufu.

Jak widać nie jest to właściwe narzędzie.

Robię tak z 15 lat ;-)

Lata krojenia chleba widelcem nie czynią z niego noża.

Jak jesteś leniwy i gówniany soft Ci nie przeszkadza to musisz pogodzić się z jego ułomnością.

Tak jak ty pogodziłeś się z ułomnością swojego?
nic z tego.

A na pewno: zachowuj się w towarzystwie i nie wyzywaj NORMALNYCH ludzi.

Normalnych nie wyzywam, chamów mającym w dupie netykietę nie
zawaham się nazwać adekwatnie do ich zachowania.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-30 16:59:12
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Jak widać nie jest to właściwe narzędzie.

Google jest gówniane bo nie potrafi wykorzystać danych z serwera i wyświetlić drzewa odpowiedzi.

Byle artykulik na onecie ma komentarze które to wyświetlają

GOOGLE NIE

Pogódź się z tym i zważaj na język

Data: 2020-03-30 16:55:28
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-30 o 16:59, z pisze:

Jak widać nie jest to właściwe narzędzie.

Google jest gówniane bo nie potrafi wykorzystać danych z serwera i wyświetlić drzewa odpowiedzi.

To stosuj coś innego.

Byle artykulik na onecie ma komentarze które to wyświetlają

GOOGLE NIE

Pogódź się z tym i zważaj na język

Miło że pogodziłeś się z zasadą pisania pod cytatem.
Więc w tym temacie nie musisz się obawiać mojego języka.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-30 17:37:31
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Ja używam Thunderbirda.

Coś Ci się pomerdało?

Data: 2020-03-30 20:45:51
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-30 o 17:37, z pisze:

Ja używam Thunderbirda.

Coś Ci się pomerdało?

Thunderbild automatem cytuje a inteligentny użytkownik
zostawia tekst na który odpowiada. Twój przestał cytować
czy tobie zabrakło inteligencji na zostawienie fragmentu
cytatu na który odpowiadasz?
A może jak kilka godzin temu masz wszystkich czytających
w dupie razem z netykietą?

Pozdrawiam

Data: 2020-04-12 15:59:08
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Robię to celowo że by debilnie nie powielać treści skoro na serwerze dokładnie widać kto komu odpisuje.
Oczywiście stosuję wyjątki jak trzeba w jednaj wiadomości odpowiedzieć na dwie konkretne BREDNIE ;-)
Staram się rzeczowo odpowiadać nie to co Runt i jego klony.
Dlatego inteligentny człowiek używający dobrze napisanego programu ma wszystko jak na dłoni a nie jęczy jak dziecko we mgle.

A generalnie jak nie potrafisz zrozumieć to się nie odzywaj i nie śmieć jak NORMALNI ludzie piszą w XXI wieku. ;-)

Data: 2020-04-12 18:13:17
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-12 o 15:59, z pisze:

Robię to celowo że by debilnie nie powielać treści skoro na serwerze dokładnie widać kto komu odpisuje.

Ma byc widać w tekście a nie tylko na serwerze.

[...]

Inteligentny człowiek nie ma problemu z poprawnym cytowaniem.
Kretyn jęczy jak dziecko we mgle.

A generalnie jak nie potrafisz zrozumieć to się nie odzywaj i nie śmieć jak NORMALNI ludzie piszą w XXI wieku. ;-)

Normalni ludzie cytują tekst na który odpowiadają.
Wszelkiej maści jełopy tego nie robią i dorabiają do
tego nierobienia własne teorie. Dokładnie tak jak ty.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-12 18:51:53
Autor: collie
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 12.04.2020 o 18:13, RadoslawF pisze:

[...]

W rzeczy samej. Sam bym lepiej nie podsumował ciula.

Data: 2020-04-12 19:37:36
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-12 o 18:13, RadoslawF pisze:
Ma byc widać w tekście a nie tylko na serwerze.

Miej pretensje do oprogramowania z którego korzystasz.
Nie do mnie.

Mnie możesz olać i przestać odpowiadać jak czegoś nie rozumiesz ;-)

Data: 2020-04-12 21:17:46
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-12 o 19:37, z pisze:

Ma byc widać w tekście a nie tylko na serwerze.

Miej pretensje do oprogramowania z którego korzystasz.
Nie do mnie.

Korzystam z oprogramowania takiego samego jak ty debilu.
To na co odpowiadasz masz zostawić w cytacie.

Mnie możesz olać i przestać odpowiadać jak czegoś nie rozumiesz ;-)

Ty możesz mnie olać i przejść na jakieś forum zgodne z twoimi
wymogami dwudziestego pierwszego wieku.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-12 23:27:43
Autor: collie
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 12.04.2020 o 21:17, RadoslawF pisze:

[...]

Ale ten baran nie potrafi w Thunderbirdzie znaleźć
i zaptaszkować opcji "Podczas tworzenia odpowiedzi
automatycznie cytuj oryginalną wiadomość a następnie
rozpocznij odpowiedź poniżej cytowanego teksty".
Jak to baran.

Data: 2020-04-13 08:16:54
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Jest gorzej.
To ustawienie jest domyślne. Ja to wszystko kasuję backspace ;-)

Albo napiszę prawdę bo jeszcze jakiś jełop się przyczepi CTRL+A i DEL ;-)

Do takiego postępowania właśnie skłoniło mnie używanie wspomnianego dodatku.

Było przejrzyście, ładnie, czytelnie.

Dlatego poszedłem krok dalej. NIE CYTUJĘ jak nie muszę dla jasności wypowiedzi.

Wiecie ile jest tych znaczków chowających cytaty? Po jakiego huja wysyłać to samo na serwer 10 razy? Ile to mniej dwutlenku węgla w atmosferze ;-)

I na koniec. Jak Wam się nie podoba albo czegoś nie rozumiecie np. co to są te ptaszki przy wątku to możecie nie odpisywać.

Podpowiem jeszcze bo mogło nie dotrzeć

Te ptaszki po lewej można kliknąć i wtedy rozwija się całe "drzewko wątku i są nawet linie która wiadomość której odpowiada.

Data: 2020-04-13 08:27:39
Autor: collie
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 13.04.2020 o 08:16, z pisze:

Po jakiego huja

Po takiego, chuju...

Data: 2020-04-13 08:31:45
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Stokrotka by powiedziała że po huja to "c" ;-)

Data: 2020-04-13 08:34:13
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Widzisz. Twój przekaz zajmuje wiersz a dodałeś do niego jeszcze dwa zupełnie niepotrzebne.

Data: 2020-04-12 19:42:33
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Zainstaluj sobie Thunderbirda + dodatek CompactHeader.

Spróbuj. Co Ci szkodzi odkryć nowy lepszy świat ;-)

Data: 2020-04-12 21:19:33
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-12 o 19:42, z pisze:

Zainstaluj sobie Thunderbirda + dodatek CompactHeader.

Przestań pierdzieć w towarzystwie.
I zachowuj się z zasadami uznawanymi przez ogól a nie tylko swoimi.

Spróbuj. Co Ci szkodzi odkryć nowy lepszy świat ;-)

Co ci szkodzi, może nawet przestaną cię wyzywać od najgorszych.
;-)

Pozdrawiam

Data: 2020-04-13 08:29:10
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Myślę że jesteś leniem i się przypierdalasz dla sportu albo z nudów.
Nie potrafisz Ty i twój program ogarnąć kto komu i gdzie odpowiada choć ta wiedza nie jest tajemna i jest nawet DARMOWA.

Domagasz się powtarzania wiadomości które już są opublikowane i leżą blisko, serwer wie jak do nich dotrzeć a normalne programy jak wyświetlić.

AAAA. Może ty nie potrafisz odpowiadać komuś na post jak nie widzisz w tym samym oknie tego na co odpowiadasz.
To sorry. Z ułomności się nie wyśmiewam.

To możesz odpowiadać razem z cytatem a przed wysłaniem kasować niepotrzebne bezsensownie powielane treści.

Tak też można. Nikt Cię za to nie zlinczuje.

Zauważyłem też że ogólnie posty są coraz krótsze. Takie czasy SMSowe nastały.
Jest taki Enule czy jakoś tam który pisze elaboraty o swoim życiu. Ale jemu też się krótko odpowiada i nie ma potrzeby po każdym zdaniu czy akapicie odpisywać.

Także ten... Dużo zdrowia po pandemii życzę. ;-)

Zajmujemy się tu pierdołami i ułomnościami programów

A pytanie jest najważniejsze.

JAKI DOBRY TELEFON DO 500 zł jeśli nie Redmi6?

Data: 2020-04-13 11:30:09
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-13 o 08:29, z pisze:

Myślę że jesteś leniem i się przypierdalasz dla sportu albo z nudów.
Nie potrafisz Ty i twój program ogarnąć kto komu i gdzie odpowiada choć ta wiedza nie jest tajemna i jest nawet DARMOWA.

Ja myslę że ty jesteś leniem i chamem mającym w dupie rozmówców i netykietę.

Domagasz się powtarzania wiadomości które już są opublikowane i leżą blisko, serwer wie jak do nich dotrzeć a normalne programy jak wyświetlić.

Dodatkowo jesteś idiotą. Nie musisz cytować zawsze całej wiadomości.
Wystarczy fragment do którego się odnosisz.

AAAA. Może ty nie potrafisz odpowiadać komuś na post jak nie widzisz w tym samym oknie tego na co odpowiadasz.
To sorry. Z ułomności się nie wyśmiewam.

Może potrafię, ale skoro mogę wymagać zachowania zgodnego
z panującymi zasadami to wymagam. Dostosujesz się czy wolisz
zostać wiecznym kretynem?

To możesz odpowiadać razem z cytatem a przed wysłaniem kasować niepotrzebne bezsensownie powielane treści.

A ty możesz cytatów nie kasować. i będzie to zgodne z netykietą
w odróżnieniu od tego co robisz teraz.

[...]

Nawzajem

Zajmujemy się tu pierdołami i ułomnościami programów

Nie kłam. Teraz zajmujemy się ułomnością twojego zachowania.

A pytanie jest najważniejsze.

JAKI DOBRY TELEFON DO 500 zł jeśli nie Redmi6?

Zadaj pytanie zgodne z netykietą, szybciej uzyskasz odpowiedź.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-13 20:11:52
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Nie musisz cytować zawsze całej wiadomości.
Wystarczy fragment do którego się odnosisz.

Gdybyś czytał to na co odpisujesz to wiedziałbyś że w pewnych sytuacjach (jak ta) cytuję. Ale ty nie czytasz tylko wygłaszasz uparcie swoją tezę.

Kto tu jest TROLEM?

Data: 2020-04-13 22:58:34
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-13 o 20:11, z pisze:

[...]

Ty.
Trollem uparcie głoszącym że mam stosować programy i dodatki
do tych programów tak jak ty i odpisywać w sposób jaki ty
uważasz za jedynie słuszny.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-14 09:58:03
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Ostatni raz informuję Cię że darmowe programy potrafią wyświetlić drzewo wiadomości z serwera news.
Ja używam tej funkcjonalności od kilkunastu lat.
Zrób coś dla ludzkości i też się tego naucz. To nic ne kosztuje.

Data: 2020-04-14 17:47:19
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-14 o 09:58, z pisze:

Ostatni raz informuję Cię że darmowe programy potrafią wyświetlić drzewo wiadomości z serwera news.
Ja używam tej funkcjonalności od kilkunastu lat.
Zrób coś dla ludzkości i też się tego naucz. To nic ne kosztuje.

Kolejny raz informuje cię że nie cytujesz tekstu na który odpowiadasz.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-14 09:59:38
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
PS. Bo widzę że straszny z Ciebie czajnik.
Nie musisz instalować dodatków. Thunderbird ma to w standardzie.
Ikonka z lewej strony tematu.

Data: 2020-04-14 17:50:17
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-14 o 09:59, z pisze:

PS. Bo widzę że straszny z Ciebie czajnik.

Z ciebie straszny idiota i troll.

Nie musisz instalować dodatków. Thunderbird ma to w standardzie.
Ikonka z lewej strony tematu.

Twój thunderbird ma w standardzie cytowanie, zacznij go używać.
I przestań jęczeć.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-14 23:21:35
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
Twoj telefon cie sledzi
z DUPY wrote:
PS. Bo widzę że straszny z Ciebie czajnik.

a *z* DUPY straszny CUCH!

--
Stacja Zajebalowo-Koluszki

Data: 2020-04-14 10:02:19
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Dobra wolno Ci utrudniać sobie życie jak lubisz.

Tylko przestań JĘCZEĆ.

Data: 2020-04-14 17:48:57
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-14 o 10:02, z pisze:

Dobra wolno Ci utrudniać sobie życie jak lubisz.

A ty nie powinieneś utrudniać życia innym.

Tylko przestań JĘCZEĆ.

Więc przestań się zachowywać jak wioskowy cham.
No chyba że nim faktycznie jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-15 09:14:42
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Ja nie utrudniam Tobie życia.
Ty w XXI wieku nie umiesz korzystać z newsów.

Data: 2020-04-15 11:49:06
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-15 o 09:14, z pisze:

Ja nie utrudniam Tobie życia.
Ty w XXI wieku nie umiesz korzystać z newsów.

Jak na razie to ty udowadniasz że nie umiesz.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-15 09:15:30
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
I najważniejsze. Nie rozumiesz. Nie odpowiadaj.

Data: 2020-04-15 11:50:05
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-15 o 09:15, z pisze:

I najważniejsze. Nie rozumiesz. Nie odpowiadaj.

A dlaczego tak światłej rady nie zastosujesz do swoich wypowiedzi?
Brak rozumu czy brak kultury blokuje te opcję?

Pozdrawiam

Data: 2020-04-15 15:51:30
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Dalej nie rozumiesz a odpisujesz. Po co?

Data: 2020-04-15 20:57:50
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-04-15 o 15:51, z pisze:

Dalej nie rozumiesz a odpisujesz. Po co?

Dalej swojej światlej rady nie stosujesz do siebie.
Brak rozumu czy brak kultury blokuje tę opcję?

Pozdrawiam

Data: 2020-04-18 15:56:16
Autor: kk
Twoj telefon cie sledzi
On 2020-04-13 20:11, z wrote:
[...]

To snobizm, nie trolowanie.

Data: 2020-04-18 15:50:14
Autor: kk
Twoj telefon cie sledzi
On 2020-04-12 18:13, RadoslawF wrote:
W dniu 2020-04-12 o 15:59, z pisze:

Robię to celowo że by debilnie nie powielać treści skoro na serwerze dokładnie widać kto komu odpisuje.

Ma byc widać w tekście a nie tylko na serwerze.

Po co?

[...]

To nie ma związku z inteligencją.

[...]

"Ty" pisze się z dużej litery.

Data: 2020-03-31 12:28:44
Autor: Gurpanbulu Berpumuchamydov
Twój teleSRUL śmierdzi na śledzie
z wrote...
g**gły jest gówniane bo nie potrafi wykorzystać danych z serwera

Źrebak by się uśmiał... krasnoludki
dostarczają dane dla CIA, NSA, FBI
NRO, ONI, NIMA... ... ...

--
Gurpanbulu Berpumuchamydov

Data: 2020-03-29 18:25:36
Autor: Cavallino
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 29-03-2020 o 17:12, z pisze:
[...]

A wyobrażasz sobie, że nie wszyscy czytają posty które już raz czytali?
Więc jeśli pojawiają im się tylko nieprzeczytane posty, to po co pierdzielenie o drzewie postów, skoro ludzie widzą jeden post?

Ten Twój bez cytatu, bez którego nic z niego nie wynika?

To jest usenet, a nie forum i są ogólnie przyjęte zasady które trzeba przestrzegać.

Data: 2020-03-29 19:48:13
Autor: kk
Twoj telefon cie sledzi
On 2020-03-29 18:25, Cavallino wrote:
[...]

To właśnie dowodzi, że twój czytnik do d..y jest. Acz bardziej podejrzewam nieumiejątne obsługiwanie. Z tego, że drzewo może pokazywać wszystkie artykuły nie wynika, że trzeba je wszystkie czytać a właśnie wynika, że można sobie zajrzeć do artykułu, który jest komentowany i widać, które są przeczytane a które nie są, i można po tych nieprzeczytanych skakać. No ale ... trzeba mieć tę iskrę w swojej głowie.

To jest usenet, a nie forum i są ogólnie przyjęte zasady które trzeba przestrzegać.

To jest forum. I nie chodzi o snobwanie się.

Data: 2020-03-29 19:54:57
Autor: Cavallino
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 29-03-2020 o 19:48, kk pisze:
On 2020-03-29 18:25, Cavallino wrote:
[...]

Nie trzeba ich też w ogóle widzieć, poza nieprzeczytanymi ni ma takiego obowiązku.
Natomiast cytować TRZEBA - i tyle w temacie.

To jest usenet, a nie forum i są ogólnie przyjęte zasady które trzeba przestrzegać.

To jest forum. I nie chodzi o snobwanie się.

Nie głąbie - to jest usenet (grupa dyskusyjna), jak Ci się nie podoba, to wypad na jakieś forum.
PLONK

Data: 2020-03-29 20:09:50
Autor: kk
Twoj telefon cie sledzi
On 2020-03-29 18:25, Cavallino wrote:
[...]

I wtedy na własne życzenie jest się skazanym na to, co ktoś napisał i co zacytował.

Natomiast cytować TRZEBA - i tyle w temacie.

No właśnie nie trzeba. To jest przydatne, ale zdecydowanie nieobowiązkowe.

[...]

WYPIERDAL stąd SNOBIE jak Ci nie pasują LUDZIE

Data: 2020-03-31 23:55:57
Autor: Akarm
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-29 o 20:09, kk pisze:

No właśnie nie trzeba. To jest przydatne, ale zdecydowanie nieobowiązkowe.

To podobnie, jak z powstrzymywaniem się od pierdzenia w towarzystwie przy jedzeniu.
Też "jest przydatne, ale zdecydowanie nieobowiązkowe".

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-03-29 21:38:12
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-29 o 18:25, Cavallino pisze:
A wyobrażasz sobie, że nie wszyscy czytają posty które już raz czytali?

Dobre będzie ;-)

Toż ja specjalnie dla nich nie cytuję tego co już raz przeczytali.

Uwaga wersja nr 2 ;-

Jeśli czytają uważnie i pamiętają co przeczytali to tym bardziej nie powinienem im zaśmiecać postów i zawracać głowę

To mi się udało NIE? ;-)

Data: 2020-03-29 23:17:35
Autor: Cavallino
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 29-03-2020 o 21:38, z pisze:
W dniu 2020-03-29 o 18:25, Cavallino pisze:
A wyobrażasz sobie, że nie wszyscy czytają posty które już raz czytali?

Dobre będzie ;-)

Toż ja specjalnie dla nich nie cytuję tego co już raz przeczytali.

Bo?
To nie jest Twoje widzimisie, tylko obowiązek.
Jesteś na usenecie - to odpowiadasz pod cytatem i cytujesz.
Względnie, tzn. jeśli masz gdzieś swoje obowiązki, to trafiasz do kibla - tak to działa.
PLONK WARNING

Uwaga wersja nr 2 ;-

Jeśli czytają uważnie i pamiętają co przeczytali

Kto pamięta jakieś bzdety z postów?
Już nie mówiąc o tym, że musiałby pamiętać WSZYSTKIE posty i jeszcze domyślić się na który odpowiedziałeś.

Data: 2020-03-30 07:08:36
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Znaczy pisanie tutaj jest dla Ciebie tak nieistotne tak samo jak używanie googla. Znaczy nie warto dla Ciebie "cytować"
Tym bardziej mi się nie chce ;-)

Zrób co masz zrobić i nie jęcz więcej.

Ludzie używający XXI wiecznych narzędzi będą Ci wdzięczni ;-)

Data: 2020-03-30 08:19:06
Autor: Cavallino
Twoj telefon cie sledzi

Data: 2020-03-30 08:51:33
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Git

Data: 2020-03-31 01:45:04
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
Twój teleSRAJ śledzi(e) w styje napcha
z wrote:
Czy netykieta mówi żeby pisać ZROZUMIALE?

Netykieta nic nie mowi - tojebajka dla siermięg,
ktore wywodza sie z gimbazy.

W katechu pisze nie zabijaj a szkopy wymordowaly
65'000'000 tylko w latach 1939-1945, poczawszy od
1945 (po kapitulacji szkopa) do 2018 (wlacznie)
USrael (NATO, CIA i przydupasy) wymordowaly
42'000'000... SLEPCY tego nie widza?!

Etykieta to metoda ujazmienia motlochu i glownie
jego wykozystanie przez tych "etykieciarzy"!

szkopy w czasie rzezi mordowaly generatorami
mikrofalowymi a teraz hochsztaplerzy beda
zdebilać i mordować za pomoca 5G... SLEPCY tego
nie widza?!

--
Stacja Zajebalowo-Koluszki gmina ????????????

Data: 2020-03-30 11:51:31
Autor: Liwiusz
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-29 o 23:17, Cavallino pisze:
[...]

Generalnie widać, kto ma "braki w wychowaniu FidoNetowym", bo by takich bzdur nie pisał "po co cytować".

--
Liwiusz

Data: 2020-03-30 07:31:51
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
Twój teleSRAJ cię śledzi i do styji napcha
z wrote:
Zrób co masz zrobić i nie jęcz więcej.

zWania prawie zza Buga... a moze z ??????, bo
napewno nie z ?????. Uciekl do Lublina aby mu
rezuny grdyki nie poderżnęli.

Przegrzana masz dynie teleSMOGiem, wypierdol
wszystkie teleSRAJe, ty bedzisz mial spokoj i
wszystkie inne teleSRAJwiechcie na tym targu z
dewotami!

--
Stacja Zajebalowo-Koluszki gmina ????????????

Data: 2020-03-31 14:59:20
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-03-31 o 01:45, ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? pisze:

Netykieta nic nie mowi - tojebajka dla siermięg,
ktore wywodza sie z gimbazy.

Pierdolisz. Zlikwiduj zatem idąc z postępem 21 wieku wszystkie światełka w swoim samochodzie i zostaw tylko światła drogowe. Nachuj ci migacz, skoro go nie widzisz czy światło STOP lub pozycyjne? Jak kogoś oślepiasz to niech nie patrzy.
Nie rozumiesz netykiety i tyle. To zbiór zasad, które należy przestrzegać dla dobra wszystkich a nie tylko swojej osranej dupy, podobnie jak przepisy PoRD czy kurwa regulamin placu zabaw.

Nikt ci nie zabrania nakurwiać w swoim notatniku na pulpicie ale grupy dyskusyjne to notatnik wszystkich i często widzę, że to jak publiczny kibel. Jeden z drugim sra na klapę a inny z metra szcza obok pisuaru. Ten zapierdoli papier a tamten ujebie klamkę czy wykurwi w światełko, żeby było ciemniej. Jprdl, co za zjeby.
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-03-31 17:03:39
Autor: kk
On 2020-03-31 14:59, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Porównanie netykiety do regulaminu placu zabaw wydaje się dość adekwatne. I to jeszcze takiego regulaminu przez te dzieci wymyślonego dla innych dzieci.

[...]

A co powiesz na to, że twój artykuł jest twoim kiblem a mój moim?

Data: 2020-03-31 19:20:05
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-03-31 o 17:03, kk pisze:
On 2020-03-31 14:59, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Misiu drogi. Netykieta to swoisty savoir vivre. Takie coś jak jedzenie nożem i widelcem, odpowiednio ubrany...no poczytaj co to jest.

Ci którzy w dupie mają netykietę, są jak żrący łapskami w śmierdzących ciuchach, ujebani błotem z pola w gumofilcach. Penie mają rację, że nachuj się starać :> Przecież tak można też zjeść.

[...]

Przede wszystkim, to jest dyskusja GRUPOWA a nie prywata na WhatsAppie i stąd różnica. Znacznie więcej jest czytających niż dyskutujących i często po latach można  znaleźć jakąś dobrą informację, szczególnie wtedy, jeśli są wrotki, cytaty, prawidłowe kodowanie, zawijanie wierszy i wchuj jeszczy. Jak przyłazi jakiś "mudry inaczyj" rodem z gimbazy i chce robić rewolucję to raczej niech spierdala na forum Onetu. To nie jest FORUM. Nawet nie wiesz gdzie są spisane zasady usenetu i dlaczego należy ich przestrzegać.

Data: 2020-04-01 00:51:24
Autor: kk
On 2020-03-31 14:59, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Chłopku, ja tu byłem przed Tobą i odkąd pamiętam byli tacy, co się snobowali na netykietę. A prawda o netykiecie jest taka jak napisałem.

Ci którzy w dupie mają netykietę, są jak żrący łapskami w śmierdzących ciuchach, ujebani błotem z pola w gumofilcach. Penie mają rację, że nachuj się starać :> Przecież tak można też zjeść.

Daruj, ludzie netykiety nie napisali tylko co najwyżej się na nią snobują. Ten syndrom inneego kodowania, innych standardów jest odkąd pamiętam. Nigdy nie była to kwestia kultury ani wiedzy technicznej.

[...]

Ale brednie :-)

To zwykłe forum na które piszący wnoszą swoje artykuły a czytający na nich sie tylko pasą.

Ja chłopku:
0. kozystałem z niusów jak Ty do nocnika jeszcze sikałeś :-)
1. mam własny portal o niusach
2. napisałem swój własny czytnik NNTP
3. napisałem serwer NNTP
4. znam te wszystkie standary zdecydowanie bardziej od Ciebie

I tak sobie zauważyłem, że nie umiesz merytorycznie zakwestionować przedstawianej tutaj argumentacji, więc się odniosłem do tego co piszesz.

Kontynuuj!

Data: 2020-03-29 11:09:38
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
Mój czytnik wyświetla moją odpowiedź dokładnie po tekstem komentowanym.

Jeśli Twój czytnik w XXI w. nie potrafi skorzystać z możliwości serwera news to ZMIEŃ CZYTNIK.

Masz oczywiście też inne wyjścia.
Ale czepianie się mnie że nie chcę Ci robić dobrze ;-)
byłoby dyskryminacją jak właśnie na antenie twierdzi TW Stokrotka ;-)

Data: 2020-03-23 22:43:35
Autor: nadir
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 23.03.2020 o 15:11, z pisze:
Przecież wydychają 2 x więcej a i zasięg jest większy bo wydychają z dwóch różnych punktów gębowych ;-)

Ale zrobią 2x więcej zakupów, więc 2x rzadziej będą opuszczać miejsce zamieszkania.

Data: 2020-03-23 22:56:14
Autor: z
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 22:43, nadir pisze:
Ale zrobią 2x więcej zakupów, więc 2x rzadziej będą opuszczać miejsce zamieszkania.

To tak nie działa. Nawet bez epidemii.
Masz dziewczynę/żonę? ;-)

Data: 2020-03-24 00:57:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"z" 5e78c3a9$0$503$65785112@news.neostrada.pl

Przecież wydychają 2 x więcej

Ponoć w wydychanym powietrzu nie ma dostatecznie
dużo tego wirusa -- trzeba plunąć, zakaszlać, kichnąć...
A że ślina szybko opada -- wirusa najłatwiej znaleźć nie
w powietrzu, lecz na przedmiotach, gdzie ,,żyje'' nawet
do kilku dni... Przedmiotów ludzie nie liżą w sklepach,
lecz dotykają rękami a wirus przez skórę nie zaatakuje
skutecznie -- stąd potrzeba mycia i dezynfekowania rąk
oraz unikanie dotykania twarzy -- usta, nosa i oczu...
(w xupie raczej nikt nie grzebie palcami...)

Wirus rzecz jasna nie żyje -- to coś na kształt chemicznej
substancji wnikającej do komórki i przerabiającej kod
genetyczny tak, by komórka nie replikowała siebie, lecz
wirusa...

ZTCW żywe organizmy kontrolują swe komórki i w razie czego ;)
zlecają tymże zmodyfikowanym komórkom popełnianie samobójstwa,
ale może mylę się...

-=-

Tak czy siak raczej nie ma ,,morowego powietrza''.
Ten wirus raczej musi trafić na śluzówki, by rozpocząć swe żniwa...

   https://sum.edu.pl/aktualnosci-i-komunikaty-swp/komunikaty-wiadomosci/komunikaty-koronowirus/11283-co-powinnismy-wiedziec-o-koronawirusie-sars-cov-2

   zarażamy się nie tylko w sytuacji, gdy ktoś bezpośrednio
   na nas kichnie, ale także poprzez dotknięcie różnych
   przedmiotów czy urządzeń np. klamki, rurki w autobusie,
   która została wcześniej zanieczyszczona. Dotykając tych
   przedmiotów, a następnie oczu, nosa, ust sprawiamy, że
   wirus wnika przez śluzówki i zakażamy się.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-03-24 14:59:54
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ....

[...]

Wychodzi na to ze kazdy powinien chodzic w maseczce.
Nie dla własnego bezpieczenstwa a dla bezpieczenstwa innych.
W jakiejkolwiek maseczce, chocby w jakims kominie naciągnietym na usta tak zeby gadajac nie sprayowac w około.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-03-24 23:45:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"Budzik" XnsAB8AA0330BAE4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Wychodzi na to ze kazdy powinien chodzic w maseczce.
Nie dla własnego bezpieczenstwa a dla bezpieczenstwa innych.

Owszem -- aby nie rozpluwać zarazków.
Maseczka nie chroni oczu...

W jakiejkolwiek maseczce, chocby w jakims kominie
naciągnietym na usta tak zeby gadajac nie sprayowac w około.

Gadanie zwykle nie jest groźne -- gorzej z kichaniem, kaszlem
itp., ale niektórzy plują obficie także podczas mówienia...

IMO ludziom objętym kwarantanną można by nakazać noszenie
takich kominiarek...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 19:09:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"z" 5e78b865$0$17361$65785112@news.neostrada.pl

   https://youtu.be/hqiUIPMWmxo
   https://youtu.be/hqiUIPMWmxo?t=637 -- półcalówką w łeb... ;)
--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 15:59:57
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

[...]

W sumie to nie wiem.
Dzis po moim parku jezdziła straz miejska z hasłem: prosze sie rozejsc a w parku moze 5 osób...
Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

Ja jeszcze rozumiem do lasu isc pobiegac (tylko dlaczego miejscami
lasy zamykaja?) ale zeby parami do sklepu chodzic?

Młody jesteś to i nie pojmujesz.

Radziu, no buziak za taki komplement!
Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

I nie ma znaczenia ze dotykaja 2 x wiecej klamek, dwa razy wiecej gadaja, wydychaja etc. Rozumiem.
Ja juz pomijam ze ciagle widze mlodziez grajacą w piłke czy wychodzaca z psami, gadajacych pod blokiem i jakies mam takie przeczucia ze oni ze soba nie sypiaja...

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2020-03-23 20:28:35
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 16:59, Budzik pisze:

[...]

Co raz jakiś idiota forsuje gdzieś swoje bzdurne hasła.
Nawet w internecie.

Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

Ciągłe siedzenie niestety nie.
Ale idioci utożsamiają samotny spacer z w wejściem w tłum
na jakiejś imprezie zbiorowej.

[...]

To nie był komplement.  Dorośniesz zrozumiesz, albo i nie.

[...]

Ale fakt że dotykają tych samych klamek jakoś ci umknął.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-03-23 21:58:21
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

Radziu, no buziak za taki komplement!
Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

To nie był komplement.  Dorośniesz zrozumiesz, albo i nie.

To nie były podziekowania a ironia.
Dorosnie to zrozumiesz...

[...]

Nie wiem czy dotykaja czy nie.
Od tego sa rekawiczki, tudziez łokcie.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-03-24 17:51:38
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-23 o 22:58, Budzik pisze:

Radziu, no buziak za taki komplement!
Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

To nie był komplement.  Dorośniesz zrozumiesz, albo i nie.

To nie były podziekowania a ironia.
Dorosnie to zrozumiesz...

Ironia u ciebie?
Weź no dorośnij.

[...]

No właśnie brakuje rękawiczek i maseczek.
A rząd coby zatuszować własną wpadkę z niepodpięciem się
pod zamówienie uropejskie będzie walił zakazami wychodzenia
z domów.

pozdrawiam

Data: 2020-03-24 18:59:53
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
[...]

Dobram, nie mam siły na to przedszkole.

[...]

Ty mnie chcesz do czegoś przekonac? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2020-03-24 23:18:25
Autor: RadoslawF
Twoj telefon cie sledzi
W dniu 2020-03-24 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Masz. Cały czas przedszkole robisz na grupach.

Odniosłeś takie wrażenie?
To teraz je odnieś na swoje miejsce.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-24 09:27:58
Autor: J.F.
Twoj telefon cie sledzi
Dnia 23 Mar 2020 15:59:57 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

W domy sie nie zarazisz od przypadkowej osoby ... no moze od
listonosza :-)

J.

Data: 2020-03-24 05:00:35
Autor: przemek.jedrzejczak
Twoj telefon cie sledzi
Nie ma takiej opcji. Doręczyciel wrzuca do skrzynki albo zostawia paczkę pod drzwiami i w nogi.

Data: 2020-03-24 14:59:54
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi

[...]

A chodzac po parku tak?
Pomijam to ze brak ruchu i swiezego powietrza jest rowniez niezdrowy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2020-03-24 23:49:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"Budzik" XnsAB8AA05BCEB31budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

A chodzac po parku tak?

Raczej nie, o ile trzymasz zdrowy dystans i nie obmacujesz ławek itp...

Pomijam to ze brak ruchu i swiezego powietrza jest rowniez niezdrowy.

Dlatego nakazują wietrzenie pomieszczeń.

Szkoda, że nie podają ogólnych zaleceń:
 - brak nadmiernego stresu
 - wypoczynek
 - umiarkowana aktywność fizyczna
 - rozsądne odżywianie...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 01:05:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"Budzik" XnsAB88AD10D406Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

ida sladami chinskimi. Trzeba jeszcze tylko udowodnic
ze twój telefon to ty.

W RP SIMki są rejestrowane na osobę -- nie bez powodu.
Niestety można wziąć ze sobą SIMkę osoby, która nie
podpada pod kwarantannę lub nie zabrać żadnej.

-=-

Miałem objawy Covid-19, ale nie wiedziałem o tym, bo
dezinformacja mówiła o ,,wysokiej gorączce'', ja zaś
obniżałem tabletkami swą temperaturę, gdy owa
temperatura przekraczała 38°C...

Do tej pory mam drobne kłopoty z oddychaniem,
ale IMO Covid-19 mnie nie pokonał. ;)

Miałem:
 - kłopoty z myśleniem
 - senność (wyższą niż zazwyczaj)
 - nietolerancję wysiłku (wyższą niż zazwyczaj)
 - gorączkę
 - duszności
 - kaszel
 - dreszcze
 - pociłem się potwornie...

Nadal czuję się gorzej niż zazwyczaj,
a zazwyczaj w Białymstoku czuję się źle...

-=-

BTW... F-S chce żyć -- cieszę się tam 64W10, choć
wszystkiego (CPU, RAMek i dysku) zwykle brakuje
a zasilanie (wtyczka zasilająca) nie jest pewne...

Wtyczka DC ma 5.5 mm na 2.5 mm na 12 mm, ale chcę kupić
komplet (wtyczkę + gniazdo) i wmontować gniazdo (może
nawet dwa gniazda naraz?) w obudowę -- wówczas starczy
mi wtyczka długa na 9 mm.

DC 5.5 mm na 2.5 mm na 9 mm -- 30 V i 5 A.

Są różne konstrukcje (odchylony o 2° pełny kołek w gnieździe;
blaszki we wtyczce; rozcięty kołek w gnieździe...) takich
DC -- chcę taką, jaką tam mam, czyli z blaszkami we wtyczce...

Mam na razie 3 OSy: 32WXP, 32W10 i 64W10, ale IMO 32W10 nie
jest mi potrzebny, więc go wyrzucę. 64W10 zajmuje ~1/2 GB
RAMek więcej niż 32W10, ale oferuje o 1 GB RAMek więcej,
więc wychodzi lepiej. Ponadto zezwala na programy dedykowane
64W10. Zajmuje więcej miejsca na dysku niż 32W10 -- znacznie
więcej! Spod 64W10 klawiszami funkcyjnymi mogę zarówno wYłączyć
jak i wŁączyć pokładową myszkę -- spod 32W10 klawiszami funkcyjnymi
mogę jedynie wYłączyć pokładową myszkę; aby włączyć -- używam albo
32WXP, albo 64W10...

Tak więc -- 32W10 góruje nad 64W10 tylko miejscem na dysku.
32WXP jest mi nadal potrzebny, więc go nie wyrzucę.

Na razie mam:

 - 2 partycje z 64W10 -- po 105 GB każda, ale zamierzam
   skorcić je do 77 GB i raz jeszcze sklonować.

 - kilka (chyba 5) partycji z WXP po 10 GB, ale
   zostawię tylko 3 lub 2.

 - 3 partycje z 32W10 -- po 25 GB każda i chyba
   je wszystkie wyrzucę.

Do wszystkich mam wspólny pulpit i wspólną partycję
z programami + danymi, ale część programów nie może
korzystać ze wszystkich OSów.

3 partycje z 64W10 zajmą w najlepszym razie połowę
półterabajtowego Seagate resuscytowanego ;) przed
kilkoma tygodniami... Być może skrócę te partycje
do 60 GB czy 55 GB... Trochę to ryzykowne, gdyż
tak skrócone mogłyby nie dać się aktualizować...
Na razie są zaktualizowane obie do najnowszej
wersji oficjalnej.

Mogę na tym dysku zostawić tylko 2 kopie a zapasowe
skrócić maksymalnie i wywalić na dysk zewnętrzny...

BTW... ;) Nie instalowałem od nowa 64W10, ale skopiowałem
z Acera i dociągnąłem. Zapewne jest to sprzeczne z prawem...

-=-

Chętnie bym kupił hybrydę 2 TB do Acera; Toshibę z Acera bym
przerzucił do F-S -- miałbym w obu laptopach dwa razy więcej
niż mam teraz. ;) Dokupiłbym też chętnie 1/4 TB SSD na mSATA
za niespełna 180 pln do F-S, by dodać mu skrzydeł i drukarkę
Canona PIXMA G3411 za 509 złotych, ale... brak mi środków...

Smartfon też by mi przydał się...

   https://www.eglobalcentral.pl/zte-nubia-czerwony-magic-3-nx629j-6gb-128gb-podwojny-sim-free-czarny-cn-ver-z-flashed-os.html

coś stale drożeje... Kosztowało niedawno ~1650 pln.

   https://www.eglobalcentral.pl/xiaomi-mi-9t-pro-6gb-128gb-podwojny-sim-free-redmi-k20-pro-carbon-czarny.html

coś nie ma karty SD, ale i nie ma wiatraka...

Wiatrak w telefonie mnie zniechęca skutecznie...
IMO telefony ze SD 855 będą taniały, choć akurat
teraz złotówka też tanieje...

Na razie nie mam żadnego smartfonu, jeśli nie liczyć
rozpadającego się tabletu Overmaxa... Na domiar złego
matki Qilive zdechł... Potworne barachło!!!

Celuję w Maxcom 428... Tym razem bez klapki.

   https://www.maxcom.pl/pl/telefony-dla-seniorow/216-maxcom-comfort-mm428-5908235973630.html#/11-kolor-czarny

Nie ma BT i nie ma camerki.

Wymagania:
 - trwałość
 - duże cyfry na klawiaturze
 - duże cyfry na ekranie
 - duża godzina na ekranie
 - szybkie wybieranie (jednym klawiszem)
 - głośny dzwonek
 - głośny głośnik
 - czuły mikrofon
 - budzik

 - raczej DualSIM
 - latarka mile widziana

 - BT gdyby był, to by nie wadził ;)
 - camerka potrzebna jeszcze słabiej niż BT

 - nie musi mieć 5 Ah, ale dobrze by było,
   gdyby kilka dni trzymał bez ładowania

 - mile widziane ładowanie via gniazdo USB
   (bo mam takie przewody i takie ładowarki)

 - mile widziane różne dzwonki do różnych
   numerów, by słychać było, kto dzwoni

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 06:59:57
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
[...]

Ano własnie - nie ma ani zakazu ani przymusu poruszania sie z własnym telefonem (własnym simem)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2020-03-23 11:30:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"Budzik" XnsAB894EA6227F2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Istnieją lepsze metody śledzenia:

    https://www.rp.pl/Prawo-karne/306219912-Dozor-elektroniczny-zerwanie-bransolety-jak-ucieczka-z-kryminalu.html

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 15:59:57
Autor: Budzik
Twoj telefon cie sledzi
[...]

To prawda. Ale co to ma wspolnego z telefonem?

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2020-03-23 19:04:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"Budzik" XnsAB89A69A78476budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Istnieją lepsze metody śledzenia:

    https://www.rp.pl/Prawo-karne/306219912-Dozor-elektroniczny-zerwa
    nie-bransolety-jak-ucieczka-z-kryminalu.html

To prawda. Ale co to ma wspolnego z telefonem?

Nie urządzenie jest wspólne, ale wspólna jest funkcja -- śledzenie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 16:40:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e77fd78$0$514$65785112@news.neostrada.pl

[...]

+ - pocenie potworne
  - nudności
  - rozwolnienia i biegunkę

Nadal czuję się gorzej niż zazwyczaj,
a zazwyczaj w Białymstoku czuję się źle...

Nadal mam ,,problemy żołądkowe'' i z trudem mówię z powodu chrypki...
Często mam chrypkę, ale teraz mam szczególnie silną...
[mam nadzieję jednak, że umrę z innego powodu -- niż C-19]

-=-

Celuję w Maxcom 428... Tym razem bez klapki.

  https://www.maxcom.pl/pl/telefony-dla-seniorow/216-maxcom-comfort-mm428-5908235973630.html#/11-kolor-czarny

Nie ma BT i nie ma camerki.

Qpiłem dwa -- Maxcom_428 i Maxcom_136. 136 ma BT...
Oba mają ,,szybkie wybieranie''. Teraz czekam
cierpliwie na dostawę...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-11 12:01:43
Autor: collie
Twoj telefon cie sledzi

[...]

Tak, to wszystko napisane na newsgrupie pl.misc.telefonia.gsm!
A potem się dziwisz, że newsowi czytacze uważają, że masz nie
po kolei w głowie i dostają wysypki alergicznej na Twój widok:

> Widzisz Enek, tu nie chodzi o to, że koty, tu chodzi o to,
> że pierdolisz jak potłuczony i ludziom szanującym swój czas
> szkoda go na dekodowanie tego bełkotu, żeby zgadywać co połeta
> miał na myśli.
>
> Mnie trzepie jak widzę takich trolli jak Leszek Emenel Lichowski
> czy jak mu tam, dlatego dawno dałem go do blacklisty. 10 lat temu
> jak tu przesiadywałem na grupach to on już tu był i nadal napie**lał,
> niesamowite.

Nieważne, jak go nazwiesz, pytam się, po co dyskutujecie z wariatem?

Jak pisał Poeta - na pytanie to, postawione tak śmiało,
choćby z największym bólem odpowiedzieć by należało.

Data: 2020-04-12 16:18:17
Autor: Animka
Twoj telefon cie sledzi

Nadal mam ,,problemy żołądkowe'' i z trudem mówię z powodu chrypki...
Często mam chrypkę, ale teraz mam szczególnie silną...
[mam nadzieję jednak, że umrę z innego powodu -- niż C-19]

Nie bąbluj tyle mleka to ci nawet chrypka ze sraniem przejdzie.

Data: 2020-04-13 03:30:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"collie" 5e919587$0$539$65785112@news.neostrada.pl

Tak, to wszystko napisane na newsgrupie pl.misc.telefonia.gsm!
A potem się dziwisz, że newsowi czytacze uważają, że masz nie

Gdzie dostrzegłeś to zdziwienie?

   wg ciebie zachowaniem takiego:
   https://www.youtube.com/watch?v=3eHjrbaNj24
   stworzenia też dziwię się?

po kolei w głowie i dostają wysypki alergicznej na Twój widok:

Polecam Desloratadynę, Telfexo, Allertec...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-23 03:46:43
Autor: Kris
Twoj telefon cie sledzi

https://www.gov.pl/web/koronawirus/kwarantanna-domowa

Data: 2020-03-23 19:43:04
Autor: Gurbangulu Berdumuchamedow
Twoj teleSRAJ cię śledzi
"J.F." wali niestworzone BANJALUKI...
Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow do wykrywania naruszenia kwarantanny

W jakim to euroSRAJu byłeś w ostatnich
dniach, że pozwalasz sobie publicznie
*PIERDOLIĆ* *skrajne* *BZDURY* !?

--
Gurbangulu Berdumuchamedow

ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jeśli ludzie nie zniszczą
eu-ABSURDistan, to tenże
ZNISZCZY ich z pewnością!

Oto jak kalifat germanistan z
łatwością kolonizuje i ograbia kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2020-03-24 23:55:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Twoj telefon cie sledzi

"J.F." 1kt4tk49glv8h$.1trwc5yc7tf12.dlg@40tude.net

Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
do wykrywania naruszenia kwarantanny.

A kto wie - moze juz nie w innych :)

W Polsce jest aplikacja -- osoba poddana kwarantannie
ma co jakiś czas (czy na wezwanie) strzelić selfie
z automagią geolokalizacyjną...

Ciekawe, czy daje się oszukać fotką -- jak niektóre
zabezpieczenia telefoniczne...

--