Data: 2009-09-02 16:11:33 | |
Autor: Darkac | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub dowiedzieć się o istnieniu aktywnych.
Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest przetwarzane". Przetwarzanie trwa bez końca i nie ma żadnego skutku, oprócz reakcji na klawisz "wyjdź". Usługa nie jest aktywowana, nie otrzymuję żadnych wiadomości zwrotnych. Próbowałem kilkakrotnie, resetowałem telefon, wyjmowałem baterię. Ciągle to samo. Co się dzieje? Telefon Nokia E75 Darkac |
|
Data: 2009-09-02 16:27:58 | |
Autor: Gr | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane " bez końca | |
Darkac pisze:
Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub dowiedzieć się o istnieniu aktywnych. Wygląda na problem z siecią. Play? |
|
Data: 2009-09-02 16:32:48 | |
Autor: Darkac | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Wygląda na problem z siecią. Play? PlusGSM |
|
Data: 2009-09-02 18:24:25 | |
Autor: Wooyek | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
> Wygląda na problem z siecią. Play? W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;) -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-02 20:54:00 | |
Autor: Końrad(o) | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h7m67t$7di$1inews.gazeta.pl...
> Wygląda na problem z siecią. Play?W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;) w erze /tak-tak/ też miewałem. trzeba czekać, spróbuj kolejnego dnia. K>N>S> |
|
Data: 2009-09-03 07:07:06 | |
Autor: W | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Darkac wystukał, co następuje:
Wygląda na problem z siecią. Play?PlusGSM Mnie ostatnio nie działały krótkie kody w Play na zasiegu plusa, ale już wróciło wszystko do normy (; -- || Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong" |
|
Data: 2009-09-03 21:13:25 | |
Autor: www772 | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest przetwarzane". Mam MixPlusa i jest to samo. Chcę sprawdzić aktywne pakiety *121# i klops ... drugi dzień. Zamierzałem aktywować pakiet internetowy, ale chyba się wstrzymam. Sprawdzanie stanu konta *100# działa. -- www772 |