Data: 2009-09-02 16:27:58 | |
Autor: Gr | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane " bez końca | |
Darkac pisze:
Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub dowiedzieć się o istnieniu aktywnych. Wygląda na problem z siecią. Play? |
|
Data: 2009-09-02 16:32:48 | |
Autor: Darkac | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Wygląda na problem z siecią. Play? PlusGSM |
|
Data: 2009-09-02 18:24:25 | |
Autor: Wooyek | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
> Wygląda na problem z siecią. Play? W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;) -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-02 20:54:00 | |
Autor: Końrad(o) | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h7m67t$7di$1inews.gazeta.pl...
> Wygląda na problem z siecią. Play?W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;) w erze /tak-tak/ też miewałem. trzeba czekać, spróbuj kolejnego dnia. K>N>S> |
|
Data: 2009-09-03 07:07:06 | |
Autor: W | |
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca | |
Darkac wystukał, co następuje:
Wygląda na problem z siecią. Play?PlusGSM Mnie ostatnio nie działały krótkie kody w Play na zasiegu plusa, ale już wróciło wszystko do normy (; -- || Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong" |