"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca

Data: 2009-09-03 21:13:25
Autor: www772
"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest przetwarzane".

Mam MixPlusa i jest to samo. Chcę sprawdzić aktywne pakiety *121# i klops ... drugi dzień.
Zamierzałem aktywować pakiet internetowy, ale chyba się wstrzymam.
Sprawdzanie stanu konta *100# działa.
--
www772

"Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca