Twórca Amber Gold został uniewinniony w procesie dot. przestępstw skarbowych

Data: 2019-01-17 10:43:59
Autor: Lord Donald
Twórca Amber Gold został uniewinniony w procesie dot. przestępstw skarbowych
Twórca Amber Gold został uniewinniony w procesie dot. przestępstw skarbowych

Sąd Okręgowy w Gdańsku uniewinnił w środę w procesie odwoławczym twórcę Amber Gold Marcina P., oskarżonego o opóźnienia we wpłatach zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu wypłacanych w firmie wynagrodzeń.

https://www.magnapolonia.org/tworca-amber-gold-zostal-uniewinniony-w-procesie-dot-przestepstw-skarbowych/?fbclid=IwAR0KA6wxi3N6gfGtOcGL9fUNoKIIr0au6twvxvGtnF3bevB0K8sndn-EEow

Data: 2019-01-17 02:14:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 10:44:02 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

",,Apelacja prokuratora nie zasługiwała na uwzględnienie, natomiast apelacja oskarżonego okazała się zasadna" - powiedziała w uzasadnieniu wyroku sędzia Edyta Frycz.
Podkreśliła, że Sąd Rejonowy ,,prawidłowo ustalił wysokość zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, jakie powinny być pobrane i wpłacone przez płatnika w latach 2010-2012"."

Czyli płacił tak jak powinien, a prokuratura dała ciała twierdząc, że było inaczej.

--
Bruno

Data: 2019-01-17 11:18:50
Autor: u2
W dniu 17.01.2019 o 11:14, Br Br pisze:
Czyli płacił tak jak powinien, a prokuratura dała ciała twierdząc, że było inaczej.

ano, świadczą o tym tysiące oszukanych przez Marcina P. nee  S.:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-17 03:15:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 11:18:49 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 17.01.2019 o 11:14, Br Br pisze:
> Czyli płacił tak jak powinien, a prokuratura dała ciała twierdząc, że było inaczej.

ano, świadczą o tym tysiące oszukanych przez Marcina P. nee  S.:)

Kukuryźniczku, tamten proces się jeszcze nie skończył. W tym chodziło o rzekome przestępstwa skarbowe.

--
Bruno

Data: 2019-01-17 15:12:04
Autor: u2
W dniu 17.01.2019 o 12:15, Br Br pisze:

W tym chodziło o rzekome przestępstwa skarbowe.

wiadomo kupa, tysiące oszukanych przez Marcina P. nee S. to potwierdzają:)))))))))

Data: 2019-01-17 12:58:07
Autor: Lord Donald
[...]

Marcin P nie płacił w ogóle. Ale widzisz srajdaczku sąd w uzasadnieniu pierdoli głupoty bo czym ma uzasadnić zlecenie wyroku na telefon od samego wasalskiego włodarza z UE. Pomija fakt, że nie zapłacił składek, tylko w uzasadnieniu uniewinnia go tylko dlatego że w deklaracjach była prawidłowo wyliczona kwota zaliczki na składki, to że ogóle ich nie płacił co było w przedmiotem sprawy ominął, oczywiście wiadomo o co chodzi, na pewno nie zrobił tego złośliwie od siebie tylko na czyjeś zlecenie, a więc nadal sędzia wydaje się, że są nietykalną kastą na zlecenie wasalskich POsrańców. Tak czy inaczej zamiatanie sprawy Amber Gold nadal trwa mimo PiSowskiej nagonki, tym bardziej, że przy okazji zginął robiący się już nieprzyjemny dla Donalda kolejny świadek, z którego teraz próbują w dodatku zrobić męczennika opozycji, bardzo to wygodne dla całej tej PO i jej wasalskiego podległego frycom jej szefa obecnie pierdzącego w stołek w PE.

Data: 2019-01-17 04:18:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 12:58:08 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Marcin P nie płacił w ogóle. [ciach bełkocik]

Zapłacił i to zapłacił więcej niż powinien.

"- Wysokość zaliczek wynika z wyliczeń zawartych w decyzji naczelnika Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. Organ podatkowy jest uprawniony do ustalania określenia wysokości zobowiązania podatkowego o innej kwocie niż wynikająca z deklaracji. Zatem nie ma racji prokurator, że decyzje naczelnika nie miały w sprawie znaczenia. Istotne w sprawie jest to, że w ustawowym terminie płatnik przekazał do urzędu skarbowego właściwą znajdującą oparcie w stanie faktycznym kwotę, a nie to, czy wpłacił kwotę, którą zadeklarował - uzasadniała sędzia Edyta Frycz z Sądu Okręgowego w Gdańsku. Kwoty należne okazały się znacznie mniejsze od deklarowanych.. Urząd skarbowy stwierdził nadpłatę, którą zgodnie z przepisami ordynacji podatkowej należy przekazać na poczet innych zaległości, odsetek, bieżących zobowiązań podatkowych, a w przypadku ich braku, należy je zwrócić. W tym przypadku kwota z nadpłaty trafiła do syndyka."

http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,24369717,tworca-amber-gold-uniewinniony-sad-p-nie-dopuscil-sie-przestepstw.html

--
Bruno

Data: 2019-01-17 14:11:00
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku, nie pierdź tutaj, po pogrążasz swoich POsranych wasali. Podległe waszym POsrańcom sądy zdecydowali co mieli na swoje widzi mi się, mogli zdecydować co chcieli bo kasta uważa się ponad prawem. Słup Donalda nie zapłacił 22mln złoty podatku i nie masz co tutaj pierdzieć, bo ten fakt dawno znany. A że wasze sądy na telefon robią sobie farsę z tego to już inny problem, to na pewno zostanie w kłódce rozwiązane. To że w kraju nadal utrzymuje się mafijny układ sądowniczy na usługach niemieckiego wasala z PO nazywający się nietykalną kastą to problem jaki muszą PiSuary rozwiązać. Problem zaległych 22mln podatku jest oczywisty, a to że sąd czuje mniej czy więcej przekonany nie ma tu znaczenia, sąd mówi to co każą mu jego mocodawcy z PO i czuje się bezkarny w tym przypadku, ale do czasu. Tak że srajdaczku nie pierdź tutaj, bo wszyscy wiedzą o co chodzi, wasze sądy na telefon nie są alfa i omegą w naszym kraju, jedyna prawda jest taka jaką oni sobie wykreują. Po prostu muszą dać kopa waszym skorumpowanym sędziom zanim postawią złodziejom z PO zarzuty, bo inaczej to nie ma sensu rozliczanie jakiego kolwiek POsrańca, jak ich POsrane sądy na telefon zrobią wszystko aby ich uniewinnić. Dlatego POsrańcy wiedzą że obrona tej podległej im kasty jest ich ostatnim bastionem, jak to stracą to trafią wszyscy za kraty jak zaczną działać prawdziwe i uczciwe sądy.

https://wpolityce.pl/polityka/322719-komisja-sledcza-ds-amber-gold-oszust-nie-zaplacil-22-mln-podatku-a-prokurator-na-to-nasze-mozliwosci-byly-zadne-interes-publiczny-nie-byl-naruszony

Data: 2019-01-17 05:21:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 14:11:02 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Zapłacił i to zapłacił więcej niż powinien.
> [...]
To było 10.01.2017. I tu prokuratura przestrzeliła. Zamiast manka była nadwyżka, co teraz potwierdził sąd.

A wcześniej potwierdzał wiceminister Piebiak: 29 sierpnia 2017
"[Wiceminister Piebiak] informuje, że ,,w ostatnim czasie syndyk odzyskał również należności z Pomorskiego Urzędu Skarbowego z tytułu nienależnie pobranych podatków". Pomorski Urząd Skarbowy zwrócił kwotę 14 mln 325 tys. 611,18 zł."

https://wpolityce.pl/polityka/355311-syndyk-chce-odzyskac-34-mln-zl-od-oszukanych-przez-amber-gold-skierowal-do-sadow-1836-powodztw?strona=2

A teraz możesz Przeprosić i Sp...

--
Bruno

Data: 2019-01-17 15:15:20
Autor: u2
W dniu 17.01.2019 o 14:21, Br Br pisze:
A teraz możesz Przeprosić i Sp...

ano kupa, tak jak tysiące oszukanych przez Marcina P. nee S.:)))))))))))))))))))

Data: 2019-01-17 15:45:28
Autor: Lord Donald
[...]

Przestań srajdaczku rżnąć przygłupa i powoływać się na wasze wasalskie sądy podległe waszym niemieckim POsranym, wasalom. Te sądy są do likwidacji, one są po to aby chronić cały mafijny układ POsrańców. Do puki nie dostaną kopa to nawet nie ma sensu co kolwiek rozliczania POsrańców z afer, bo sąd będzie ich poprostu wypuszczał dając takie debilne uzasadnienia. To w ogóle kpina że w pieszej instancji za niezapłacone 22mln daje wyrok 25tys kary a w drugiej tak sobie uznaje że nie ma co karać w ogóle, bo tak. Ten post na początku pokazuję obłudę waszej posłusznej wam mafijnej machiny sądowniczej, więc nie powołuj się na te orzeczenia bo to śmieszne. Dowodzi to tylko że bez zrobienia porządku z waszą kastą nie ma szans na sprawiedliwe wyroki, dlatego zapewne wszystkie komisje czekają aż wywali się wasz układ, inaczej wasze sądy by po prostu waszych POsranych bandziorów uniewinniły lub orzekły śmieszne wyroki. A to co orzekają wasi sędziowie na telefon, to ma się nijak tutaj na usprawiedliwienie takich wyroków, te ich uzasadnienia są tak obiektywne że możesz se je w dupę w sadzić, razem ze swoją argumentacją, że afery w waszym PO to kłamstwo, bo żaden sad nie jest w stanie was skazać. Do czasu srajdaczku, do czasu, wasi sędziowie dostaną kopa, i się te afery rozstrzygną i to w prawdziwych niezależnych sadach, mieliście to wyliczone na 4 lata że przetrwacie, kolejnych 4 już ie dacie rady, tracie koryto w PE i na dacie rady drżeć drzeć tam ryja, i wasza Gersdorf w za pół roku i tak wypierdala, tyle waszego, na odzyskanie koryta w kraju ne macie już szans, tyle waszego, Polakom wystarczy poczekać,  a za dupy was wezmą, robienie tego dzisiaj jak wasze mafijne układy sądownicze was powypuszczają nie ma sensu, a dwa razy nie można sądzić za to samo.

Data: 2019-01-17 06:57:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 15:45:30 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> "[Wiceminister Piebiak] informuje, że ,,w ostatnim czasie syndyk odzyskał również należności z Pomorskiego Urzędu Skarbowego z tytułu nienależnie pobranych podatków". Pomorski Urząd Skarbowy zwrócił kwotę 14 mln 325 tys. 611,18 zł."

[Ciach nienawistny bełkot]

"W ostatnim czasie syndyk odzyskał również należności z Pomorskiego Urzędu Skarbowego z tytułu nienależnie pobranych podatków. Do masy upadłości z powyższego tytułu dokonano zwrotu należności na kwotę 14.325.611,18 zł. Ponadto, w wyniku oddalenia przez sąd upadłościowy zażalenia ZUS na oddalenie sprzeciwu od listy wierzytelności, syndyk uzyskał tytuł do zwrotu nadpłaty w kwocie 1.493.258,12 zł. Syndyk skierował do Dyrektora ZUS wezwanie do zwrotu nadpłaty, którego termin bezskutecznie upłynął, w związku z czym podjęte zostały czynności zmierzające do wystąpienia ze stosownym powództwem."
Z poważaniem
Łukasz Piebiak
http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=66E40E7C

--
Bruno

Data: 2019-01-17 16:30:38
Autor: u2
W dniu 17.01.2019 o 15:57, brunatna kupa pisze:
A teraz możesz Przeprosić i Sp...

[Ciach nienawistny bełkot]

ale ale nie wyciąłeś swojego nienawistnego bełkotu kupa:))))))))))

Data: 2019-01-17 15:13:29
Autor: u2
W dniu 17.01.2019 o 13:18, Br Br pisze:
Zapłacił i to zapłacił więcej niż powinien.

tysiące oszukanych przez Marcina P. nee S. to potwierdzają kupa:))))))))))))))