Tworzenie makr

Data: 2011-04-24 17:50:39
Autor: Zbynek Ltd.
Tworzenie makr
Witam

Za pomocą dodatku iMacros do Firefoxa nie mogę wykonać nagranych
poleceń na stronie Getinu. Nie pomaga zmiana na żadną z trzech metod
nagrywania.
Jest jakaś metoda na poprawne nagranie makro i wykonanie? Na razie
nie znalazłem przez gogle. Innym dodatkiem?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-04-26 19:28:01
Autor: Grzexs
Tworzenie makr
[...]

Może użyj programu AutoHotkey? Przez odpowiednie uzależnienie działania od kontekstu możesz zrobić prawie wszystko.

--
Grzexs

Data: 2011-04-29 17:26:39
Autor: Zbynek Ltd.
Tworzenie makr
Elo

Grzexs napisał(a) :
[...]

Dzięks, pobawię się tym.
Na razie sprawdziła się inna wtyczka do Firefofa - DejaClick. Na
innej stronie, na której iMacros też nie dawał rady. Lokat jeszcze
nie zakładałem. Myślę, że powinno pójść.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Tworzenie makr