Twórzmy wspólnie socjalizm, komunizm już się zaczął

Data: 2011-12-04 19:53:12
Autor: boukun
Twórzmy wspólnie socjalizm, komunizm już się zaczął
Na przekór kapitalistom. Internet naszą siłą, a Rosjanie sa najinteligentniejszymi i najbardziej użytecznymi ludźmi na świecie. Komunizm juz istnieje, w sieci, tworzą się społeczności, które za darmo się wspierają w rozwijaniu różnych programów, przykładem niech będzie dystrybucja systemu Linux, społeczności międzynarodowe Debiana i innych sa tak silne i tak zorganizowane, że nie znają żadnych granic ani narodowości, tworza i udoskonalają system, który nie zna wirósów i się nie psuje...

Ostatnio miałem mały problem z pendrivem Kingstona Data Traveler 100 32GB, wgrał mi się na niego jeden klip niezbyt dobrze i nie szło na pendriva już nic skopiować ani go sformatować. Zblokował się całkowicie. W sieci szukałem różnych rzeczy, przeróżnistych programów do formatowania używałem, profesjhonalnych i wszelkich innych, nic nie dało. W Supporcie Kingstona poradzili mi, użyć jakiś program do kasowania, który go tez nie ruszał. Na forach ludzie też radzili mi przeróżnistych programów, nic to nie dało, nikt nie znał odpowiedzi, jak go przywrócić do życia..., prawie nikt...
Bo oto udało mi sie wejść na stronę rosyjską, gdzie mieli specjalistyczne programy i akurat jeden z nich, SSS_MP_Utility_v.2162 wgrał nowy bios do mojego pena... i przywrócił go do życia...

Kiedyś siadła mi drukarka wielofunkcyjna HP, ni stąd, ni zowąd zaczęła świrować i nie szło ją przywrócić do życia i ustawić fabryczne ustawienia. W serwisie powiedzieli mi, że z wyświetlanego błędu i zachowania drukarki wynika, że oprogramowanie siadło i jest ona do wyrzucenia. Oddałem ją złomiarzowi, który zbierał takie rzeczy do domu. Dzisiaj już wiem, że Ruskie by ją przywrócili do życia, bo oni mają wszystkie programy, którymi mogą cały świat naprawić...

Moja Nokia N900 okazała się najlepszym smartphonem na rynku. Nokia zarzuciła rozwój programu Maemo, w następczyni, w Nokii N9 (chowa się do N900) wdrożyli system MeGo..., i od razu go zarzucili...

A Maemo 5? Maemo 5 ma się coraz lepiej, bo jest na bazie Debiana i utworzyła się wielka społeczność, która niesamowicie rozwija ten system i tworzy coraz to nowsze oprogramowanie Community SSU i je udoskonala, jak chociażby tryb portretowy wszystkich aplikacji czy kamerę w rozdzielczości HD..

Kładźmy lachę na kapitalistów, tylko w międzynarodowej społeczności jesteśmy silni i niezależni, a najbardziej, to można na Ruskich polegać..., u nich nic się nie psuje, a przynajmniej wszystko da się naprawić tanim kosztem...

I tu, po raz pierwszy, wkleję sygnaturkę Jadrysia.

boukun

Data: 2011-12-04 20:56:32
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 04 grudzień 2011 19:53:

[...]

Rosjanie więc wg Ciebie stworzyli internet?

Data: 2011-12-04 21:20:07
Autor: Wiesiaczek
Marek Czaplicki wrote:

[...]

A gdzie to wyczytałeś?

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-12-04 21:23:26
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbgj9h$dkm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, ale go przejrzeli i poskromili...

boukun

Data: 2011-12-05 08:58:32
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 04 grudzień 2011 21:23:

[...]

Można zapytać jakiej dystrybucji używasz? I jednocześnie napisz kto napisał jądro Linux? Czy to był Rosjanin?

Data: 2011-12-05 11:12:14
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbhtj8$oo1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Debian, ostatnie jądro nosi v. 3.1.coś tam, nie jest istotne, ile osób i jakiej narodowości pracowali nad aktualizacjami jądra Debiana Wheezy...

boukun

Data: 2011-12-05 12:18:17
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 11:12:

[...]

A Linus Torvalds mówi Ci coś?

Data: 2011-12-05 13:46:11
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbi99p$79u$1inews.gazeta.pl...
[...]

To były początki i chwała za to...

boukun

Data: 2011-12-05 04:53:38
Autor: stevep
Dnia 04-12-2011 o 20:56:32 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A nie tylko, poza tym skonstruowali żarówkę krzyżując gruszkę z robaczkiem  świętojańskim.  ;)
--
stevep

Data: 2011-12-04 22:21:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-04 19:53, boukun pisze:

Kładźmy lachę na kapitalistów,

Tylko Ĺźe oni na nas nie kładą. WyĹźeranie nam z miski  ile się tylko da jest sensem ich Ĺźycia.

Data: 2011-12-04 23:21:59
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbgo7c$crr$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-04 19:53, boukun pisze:

Kładźmy lachę na kapitalistów,

Tylko Ĺźe oni na nas nie kładą. WyĹźeranie nam z miski  ile się tylko da jest sensem ich Ĺźycia.

Niedługo zdechną, już już...

boukun

Data: 2011-12-05 12:54:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-04 23:21, boukun pisze:

[...]

Obawiam śię że nawet jak zdechną to zatrute owoce jakie pozostawia po sobie długo jeszcze będą szkodziły egzystencji gatunku ludzkiego na tej ziemi.

Data: 2011-12-05 06:58:44
Autor: J-23
On 4 Gru, 19:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

bokun podaj przyklady wielkich wynalazkow ludzkosci, ktore sa dokonane
przez Rosjan.
sam znam kilka: Miczurin http://pl.wikipedia.org/wiki/Iwan_Miczurin;
Łomonosow http://portalwiedzy.onet.pl/41027,,,,lomonosow_michail,haslo.html;
Michaił Kuźmicz Jangiel http://pl.wikipedia.org/wiki/Michai%C5%82_Jangiel

Data: 2011-12-05 09:34:50
Autor: J-23
On 5 Gru, 15:58, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> boukun

bokun podaj przyklady wielkich wynalazkow ludzkosci, ktore sa dokonane

przypomnialem sobie:
Konstantin Ciołkowski
http://pl.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Cio%C5%82kowski

no dawaj, bokun parzałsta izwinitie eto oczeń intieriesno szto wy
morziet skazat

Twórzmy wspólnie socjalizm, komunizm już się zaczął