Ty Lawson

Data: 2009-06-19 14:43:26
Autor: Tomasz Radko
Ty Lawson
Jest sobie w drafcie taki jeden PG. Wszystkie znane mi analizy oparte na statsach (PER Hollingera, PAWS48 Berriego, klasyczna wieloaspektowa analiza Weilanda na b-r) wykazują, że w ostatnim sezonie NCAA zostawił reszte daleko w tyle. Weiland zrobił analizę porównawczą z PG z dawnych lat - i wyszło mu, że najbardziej zbliżone do Lawsona statsy mieli w NCAA następujący gracze:
Rod Strickland, Pearl Washington (ale Lawson, w odróżnieniu, umie rzucać z dystansu - .47 za trzy), Sherman Douglas, Tim Hardaway, John Stockton, a w dziesiątce łapią się jeszcze Payton i Paul.

Lawson ma np. As/TO na astronomicznym (w NCAA) poziomie 3.5, przy tym przyzwoicie zbiera (6.5 Reb40) i efektywnie rzuca (1.70 punktu na rzut). No i rzuca dość często - 20.4 Pkt40.

I mock drafty sugerują, że Lawson ma małe szanse na załapanie się do loterii. Że zostanie wybrany koło dwudziestego miejsca. Zabawne. Szykuje się ciekawy experyment na temat "Skauci czy statsy".

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 14:55:49
Autor: s
Ty Lawson
[...]

Jak juz kiedys pisal woLF, Lawson ma maly minus (nie, nie minus 6 dioptrii).
5 stop 11 cali w butach, czy jakos tak.
I to podobno odstasza managos.
Na ile to zaslony dymne, na ile rzeczywisty problem (ja osobiscie znam wieksze problemy u jedyneczek) - sie okaze.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-19 06:00:28
Autor: L'e-szczur
Ty Lawson
On 19 Cze, 14:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Na ile to zaslony dymne, na ile rzeczywisty problem (ja osobiscie znam
wieksze problemy u jedyneczek) - sie okaze.

Do tego sa tacy, ktorych nie powaliła na kolana jego etyka pracy. Ale
jak sie ma 5'11" to nie ma jak powalic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 15:22:45
Autor: wiLQ
Ty Lawson
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I mock drafty sugerują, że Lawson ma małe szanse na załapanie się do loterii. Że zostanie wybrany koło dwudziestego miejsca. Zabawne. Szykuje się ciekawy experyment na temat "Skauci czy statsy".

Mielismy podobny rok temu tzn OJ Mayo vs Kevin Love i jak na razie, co
trudno uznac za zaskoczenie, obie strony pozostaly przy swoim ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-19 06:44:55
Autor: L'e-szczur
Ty Lawson
On 19 Cze, 15:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Mielismy podobny rok temu tzn OJ Mayo vs Kevin Love i jak na razie, co
trudno uznac za zaskoczenie, obie strony pozostaly przy swoim ;-)

Z tym, ze strona wychwalajaca Majoneza caly czas nie ma racji :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-19 15:58:39
Autor: Tomasz Radko
Ty Lawson
wiLQ pisze:
[...]

Mayo i Love grali na różnych pozycjach. Tu masz sytuację klinicznie czystą. Jest kilku PG. Statsy wskazują na Lawsona. Skauci na kilku innych graczy.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-20 14:47:32
Autor: wiLQ
Ty Lawson
> [...]

Mayo i Love grali na różnych pozycjach. Tu masz sytuację klinicznie czystą. Jest kilku PG. Statsy wskazują na Lawsona. Skauci na kilku innych graczy.

To sytuacja w ogole moze byc klinicznie czysta? Przeciez wiele zalezy od
tego kto do jakiej druzyny trafi, jaka role dostanie itp.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-19 16:46:47
Autor: sooobi
Ty Lawson
wiLQ pisze:
[...]

Hmm a mozesz dac linka do tej dyskusji bo w ogole nie pamietam takowej?

pzdr

Data: 2009-06-20 14:45:53
Autor: wiLQ
Ty Lawson
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> trudno uznac za zaskoczenie, obie strony pozostaly przy swoim ;-)

Hmm a mozesz dac linka do tej dyskusji bo w ogole nie pamietam takowej?

Um, jakiej dyskusji? Nawiazywalem do eksperymentu.

--
pzdr
wiLQ

Ty Lawson