Ty już od dawna jesteś niewolnikiem

Data: 2012-09-06 13:42:51
Autor: Gringo
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem - podobnie jak my wszyscy.

Nie wierzysz?

To wybierz sobie dowolny dzień, spakuj wszystko do plecaka i wyjedź sobie w jakieś dowolnie wybrane przez siebie miejsce, zbuduj tam sobie szałas, połów sobie ryby, pozrywaj owoców z drzewa, rozpal ognisko, upiecz ziemniaki, zrelaksuj się ze 2-3 tygodnie...

Ups...

Nie da się, bo w pracy nie dadzą urlopu, wyjechać nie ma gdzie, bo wszystko ogrodzone, jak znajdziesz kawałek trawy, to przy próbie budowy szałasu zgarnie Cię straż miejska a jak będziesz protestował, to przyjedzie policja. Spróbuj tylko znaleźć jakieś jabłko nie "należące do kogoś", nie mówiąc o łowieniu ryb bez specjalnej kennkarty czy rozpaleniu ogniska - czego nie wolno Ci zrobić nawet na własnej działce.

Mówisz, że nie jesteśmy niewolnikami ?

To w takim razie powiedz co Ci WOLNO zrobić?

Na czym polega ta wolność, którą rzekomo mamy?

Noni :) -- > Chciałbym byście odpowiedzieli na to pytanie.

Chciałbym dodać też : z Naszym rynkiem pracy i wynagrodzeń za tą pracę jesteśmy Chinami europy, a Polscy obywatele w większości są bardzo zniewoleni przez system i godzą się na to, ponieważ widocznie pasuje im takie życie. Każdemu nie obcy jest los jego rodziny,

a nie umiejętne przeciwstawianie się obecnemu porządkowi świata grozi represjami które dotkną Twoich bliskich.

Dlatego bez nie zależności finansowej , broni i własnego kawałka ziemi , za przeproszeniem Polacy mogą zobaczyć hawaje na pulpicie monitorów, jedzenie z hipermarketów, pracę mieć w której wyzyskują Cię obce firmy, rząd który się dawno sprzedał i prowadzi do kolejnego rozbioru Polski,  dzieci ogłupione przez szkoły i lewo pół-kulowe rozwijanie mózgu, Boga i wiedzę na temat człowieka i rzeczywistości poznawać z ambon kościołów i wiele innych ograniczeń jakie nałożone są na Nas wszystkich tych którzy pozostają żyjąc w obecnym matrixie.

Jak już mówiłem nie zależność finansowa, własna ziemia do mieszkania , zdobywania wody i produkcji jedzenia, prądu i gazu, ocieplenia (wszystko eko i samowystarczalne gospodarstwo maksymalnie), rozwój duchowy i osobisty nie sterowany przez mainstream religie oraz posiadanie broni by bronić Swoich praw kiedy przyjdą Ci je w końcu zabrać to dla Mnie jest wolność.

Data: 2012-09-06 13:46:02
Autor: Gringo

"Gringo" <gringo@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k2a27u$2vtr$1adenine.netfront.net...
[...]

http://nwonews.pl/dyskusja,2608,0#35286

Obywatel X

Jestem przekonany, że ten nędzny system, matrix, rozsypie się w końcu w pył. Coraz więcej ludzi (nawet wśród "owiec") widzi, że wszystko zmierza ku upadkowi i chaosowi. Jesteśmy jedynymi stworzeniami na tej planecie, które muszą płacić za to, żeby żyć i jest to bardzo podłe. Niech to się wreszcie skończy, nie mogę się doczekać tego dnia. Nawet jeśli miałaby się wydarzyć jakaś ogólnoświatowa katastrofa - nie szkodzi, nawet jeśli i ja miałbym nie przeżyć. Świat i tak musi się oczyścić, szczególnie z wszelkich "elit", żeby była jakaś nadzieja dla ludzkości na przyszłość. Kurczę, piękny to będzie widok: niszczejące skarby zgromadzone przez bogaczy i padający z głodu członkowie "elit", którzy nie potrafią nawet ogniska rozpalić ani zdobyć cokolwiek do jedzenia, bo dotychczas inni im usługiwali. Panie, daj mi dożyć tej chwili...

P.S.

Nonex, "niezależność" i "nieumiejętne", pisze się razem a nie osobno. Aż w oczy razi. Poza tym całkiemnieźle, tym bardziej w porównaniu do umiejętności współczesnej młodzieży, która za nic ma poprawną polszczyznę. Za moich czasów, gdy ktoś w szkole robił błędy ortograficzne, był nazywany tłumokiem. Dziś każdy "szczun" zasłania się "dysleksją" albo po prostu ma to w d... Nic dziwnego, bo znam wiele przypadków, że nawet współcześni nauczyciele robią straszne błędy. Kiedyś było to nie do pomyślenia. Kolejny dowód na niszczenie polskości... Nie obrażaj się tylko, nic do Ciebie nie mam - Twoje posty i tak są bardziej sensowne niż np. takiego "Gabriela", który plecie trzy po trzy, mieszając fikcję z faktami i sieje tylko zamęt, robiąc z tego forum zbiegowisko. Coraz mniej konkretów a więcej pierdaczenia o wizjach i objawieniach na tym forum. Szkoda, że administracja nie potrafi odsiewać ziarna od plew. Pozdrawiam inteligentnych czytelników.

Data: 2012-09-06 14:40:39
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 13:42:

Ty już od dawna jesteś niewolnikiem - podobnie jak my wszyscy.
Nie wierzysz?
To wybierz sobie dowolny dzień, spakuj wszystko do plecaka

Plecak zrobiony oczywiście przez samego siebie. Bo inni którzy je wyrabiają pojechali dawno na takie wczasy dla anarchistów?

i wyjedź sobie

Nie wyjedziesz nigdzie bo nie ma ani samochodów, ani rowerów, komunikacji publicznej też nie, z powodów podanych wyżej.

w jakieś dowolnie wybrane przez siebie miejsce, zbuduj tam sobie szałas,
połów sobie ryby, pozrywaj owoców z drzewa, rozpal ognisko, upiecz
ziemniaki, zrelaksuj się ze 2-3 tygodnie...

Oczywiście w tym szałasie zamieszkiwałbyś bez internetu, i inni nie dowiedzieliby się z jakiegoż to dobrodziejstwa korzystasz na łonie natury.
Zabawne? To sobie pomyśl chwilę. :)

Data: 2012-09-06 06:08:06
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 08:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Oczywiście w tym szałasie zamieszkiwałbyś bez internetu, i inni nie
dowiedzieliby się z jakiegoż to dobrodziejstwa korzystasz na łonie natury.

no wlasnie ...co ten komunista robilby w tym szalasie bez tego
kapitalistycznego wymyslu ktorym jest komputer, a ktorego jak widac
stal sie niewolinikiem:))

Data: 2012-09-06 15:15:53
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 15:08:

> [...]

no wlasnie ...co ten komunista robilby w tym szalasie bez tego
kapitalistycznego wymyslu ktorym jest komputer, a ktorego jak widac

Chodziło mi o pokazanie, że jak ni stąd ni zowąd chce się wskoczyć z powrotem na drzewo i mieć wszystko gdzieś, to i inni mogą wpaść na ten sam pomysł. Oczywiście nie chodzi aby zatyrać się na amen, ale wszystko w miarę, jest dla ludzi.

Data: 2012-09-06 16:18:34
Autor: Gringo

  schrieb im Newsbeitrag news:7f5f2116-27ef-4a8f-9b4f-9e4dcea33ea3a19g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

no wlasnie ...co ten komunista robilby w tym szalasie bez tego
kapitalistycznego wymyslu ktorym jest komputer, a ktorego jak widac

Komputer jest jednym z czynników zniewolenia, służy wyłącznie reżimom władzy do inwigilowania społeczeństw, te całe google, facebook to są inwigiloatory społeczne. My jednak, dążący do wolności ludzie nie możemy IM odać ich broni całkowicie, musimy ją posiadać, by z reżimami IC bronią walczyć. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-09-06 07:30:32
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 10:18, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:7f5f2116-27ef-4a8f-9b4f-9e4dcea33ea3a19g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

społeczne. My jednak, dążący do wolności ludzie nie możemy IM odać ich broni
całkowicie, musimy ją posiadać, by z reżimami IC bronią walczyć.

wy dazycie do powrotu komuny, a nie do wolnosci.

Data: 2012-09-06 18:09:44
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 16:18:

[...]

Chłopie. Co Ty o komputerze jak tu chodzi o Twój plecak. Skąd go masz? Zrobiłeś sam?

Data: 2012-09-06 18:21:50
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 18:17:

[...]

A co to, plecaka sobie nie można zrobić? W średnowieczu i rzed tysiącem
lat też ludzie jakoś żyli.

Więc wyrzuć to narzędzie zniewolenia przez okno. Plecak i komputer. Papier toaletowy? O na takie wyrzeczenie czy Cię stać? :)

Data: 2012-09-06 18:43:08
Autor: Trybun
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem

Chłopie. Co Ty o komputerze jak tu chodzi o Twój plecak. Skąd go masz?
Zrobiłeś sam?

Nie, jakiś wiecznie nienażarty ryj my podarował.

Data: 2012-09-06 18:56:21
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 18:43:

Chłopie. Co Ty o komputerze jak tu chodzi o Twój plecak. Skąd go masz?
Zrobiłeś sam?

Nie, jakiś wiecznie nienażarty ryj my podarował.

A skąd go wziął? Mrówki wykonały? :)

Data: 2012-09-06 19:39:56
Autor: Trybun
[...]

Wykonał człowiek, który mógłby sprzedać go Gringo`wi bezpośrednio, za złotówkę ale jest to niemożliwe - teraz po drodze jest jeszcze co najmniej jeden pośrednik, on też chce mieć jakiś zysk z pracy człowieka wykonującego plecak i z kieszeni Gringa. w ten sposób robotnik dostaje 50 gr, a Gringo płaci za ten plecak 2 zł. Ogólnie biorąc tak działa ta zaraza zwana kapitalizmem.

Data: 2012-09-06 10:47:25
Autor: emailstuffname@gmail.com
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
On 6 Wrz, 13:39, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
y podarował.
> [...]

wykonującego plecak i z kieszeni Gringa. w ten sposób robotnik dostaje
50 gr, a Gringo płaci za ten plecak 2 zł. Ogólnie biorąc tak działa ta

w kapitalizmie mozna kupowac bezposrednio od producenta. Trzeba tam
jednak ...dojechac jesli sie mieszka kilkaset km dalej:)

Data: 2012-09-06 21:46:06
Autor: Gringo

Data: 2012-09-06 19:43:15
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 19:39:

[...]

Przecież tych ludzi wg Gringo nie ma. Wszyscy siedzą w szałasach, wykonanych przez siebie i czekają na lepsze jutro. :)

Data: 2012-09-06 17:04:28
Autor: emailstuffname@gmail.com
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
On 6 Wrz, 18:49, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
czwartek, 6 września 2012 19:43. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<em...@gazeta.pl>

> Przecież tych ludzi wg Gringo nie ma. Wszyscy siedzą w szałasach,
> wykonanych przez siebie i czekają na lepsze jutro. :)

Przesadzasz, nie o to chodzi, żeby wszyscy siedzieli cały czas w szałasach,
łowili ryby i zbierali jagody. Boukun to co prawda leń patentowany, ale nie
to chyba miał na myśli, tylko żeby były umożliwione od czasu do czasu
dowolne tanie wycieczki całkowicie (lub przynajmniej niemal całkowicie) poza
system. Czego nie ma, bo wszystko ogrodzone i osiadłe, brak prześwitów
pomiędzy płotami dających oddech na rekreacyjne koczownictwo. Ponieważ nie
potrafi sprecyzować, o co chodzi, to się z niego można i może naśmiewać -- -
ale niekoniecznie z samej idei stojąceju podstaw.

ciekawe co wy jeszcze nie nawymyslacie w Polsce ? Tanie wycieczki poza
system, byle system PRL-u bis zostal:))

Data: 2012-09-07 02:15:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
piątek, 7 września 2012 02:04. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Zawsze muszą być jakieś wentyle bezpieczeństwa, żeby różnym Boukunom nie zrobiło się duszno aż do stanu wrzenia. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-06 17:27:19
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 20:15, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

> [...]
> system, byle system PRL-u bis zostal:))

Zawsze muszą być jakieś wentyle bezpieczeństwa, żeby różnym Boukunom nie

boukun to tylko nieodpowiedzialny tchorz. Krowa ktora duzo ryczy malo
mleka daje:) Ale swirniete, klamliwe, nieodpowiedzialne i
dezinformujace teksty zamieszczane w sieci, moga nakrecic jakiegos
innego naprawde zdesperowanego introwertyka do rzeczywistej akcji w
realu:)

Data: 2012-09-07 02:36:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
piątek, 7 września 2012 02:27. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

> [...]

dezinformujace teksty zamieszczane w sieci, moga nakrecic jakiegos
innego naprawde zdesperowanego introwertyka do rzeczywistej akcji w

Lepiej pomyśli Pan nad odpowiedzią na moją zagadkę w drugim wątku.
Albo przypomni sobie Pan historię wojny psychotronicznej pomiędzy razwietkami US i Rosji w czasach zimnej wojny ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-06 17:38:21
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 20:36, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Lepiej pomyśli Pan nad odpowiedzią na moją zagadkę w drugim wątku.
Albo przypomni sobie Pan historię wojny psychotronicznej pomiędzy
razwietkami US i Rosji w czasach zimnej wojny ;)

w USA nie ma zadnej razwietki. Nie czytajcie p. Michalkiwiecza bo wam
sie pogorszy:))

Data: 2012-09-07 02:41:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
piątek, 7 września 2012 02:38. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

w USA nie ma zadnej razwietki.

Jest intelligence a to chyba to samo.
Area 51, czarne helikoptery, TR-3B, projekt Blue Beam, MK-Ultra...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-06 17:51:23
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 20:41, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
piątek, 7 września 2012 02:38. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> w USA nie ma zadnej razwietki.

Jest intelligence a to chyba to samo.
Area 51, czarne helikoptery, TR-3B, projekt Blue Beam, MK-Ultra...

systemow sluzb specjalnych w USA czy innych panstwach zachodnich
cywilizacji - nie mozna utozsamiac, jest za duzo roznic.  Ta roznica
jest taka sama jak miedzy ustrojem demokratycznym, a totalitarnym.

Data: 2012-09-06 18:00:02
Autor: emailstuffname@gmail.com
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem

Zreszta general Slawomir Petelicki i jego GROM - to zywe dowody na to
jak dzialaja sluzby specjalne szkolone wg wzorcow zachodnich
cywilzacji.

GROM nalezal do czworki najlepszych tego typu jednostek specjalnych na
SWIECIE !!

Data: 2012-09-07 00:50:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem
czwartek, 6 września 2012 19:43. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Data: 2012-09-06 16:15:47
Autor: Gringo

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k2a5k8$g6p$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mam coś dla ciebie

Zielona piękność 1-9
http://www.youtube.com/watch?v=L5kabiVVlsA&feature=player_embedded

Data: 2012-09-06 18:41:34
Autor: Trybun
[...]

Zabawne jest przede wszystkim to że Ty wszystkie tzw. zdobycze cywilizacyjne (internet itd) wiążesz z tym że normalny człowiek  już nie może mieć otwartego wstępu do lasu czy korzystania z wód śródlądowych. Co ma ten internet do swobody rozbijania namiotów, zbierania grzybów w lasach czy korzystania w taki czy inny sposób z wód jexior?

Data: 2012-09-06 18:52:50
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 18:41:

[...]

Zabawne jest też to że zauważyłeś tylko internet. Przecież gdyby potraktować słowa Gringo poważnie to powinien w naturę wstąpić goły i bosy. :)

Data: 2012-09-06 19:38:35
Autor: Trybun
[...]

Internet jest tylko przykładem,. Bo np. to niby musimy się zgodzić na to że o zbieranie grzybów w lesie trzeba prosić "właściciela lasu" bo inaczej nie będzie internatu TV Radia itd. - czyli tych wszystkich zdobyczy cywilizacyjnych które Ty postrzegasz jako rzeczy które są tylko w kapitalizmie i wymagających ww wyrzeczeń.

Data: 2012-09-06 19:47:36
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 19:38:

[...]

Te rzeczy, o których Ty mówisz że są zdobyczami kapitalizmu. Nie ma. Nie ma do czego zapakować swoje rzeczy, nie ma jak dojechać do miejsca gdzie skonstruujesz swój szałas. Nie ma nawet w co się ubrać. No chujnia po prostu. :)

Data: 2012-09-06 10:55:53
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 13:47, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

 Nie ma. Nie ma
do czego zapakować swoje rzeczy, nie ma jak dojechać do miejsca gdzie
skonstruujesz swój szałas. Nie ma nawet w co się ubrać. No chujnia po
prostu. :)

moze dojsc pieszo i nie brac ze soba zadnych rzeczy. W lesie moze sie
ubrac. np. w lecie w liscie, a w zimie zabije np. lisa lub wilka i
zrobi sobie futro  oraz z kosci narzedzia typu: noz ktorym bedzie
zabila upolowana zwierzyne. Szalas zbuduje z galezi.

Zywic moze sie korzonkami i runem lesny.....bedzie mial pelna wolnosc
i nie bedzie niczyim niewolnikiem:)

Data: 2012-09-06 19:58:30
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 06 wrzesień 2012 19:55:

[...]

No kurna. Tylko małe jedno pytanie. Dlaczego tego nie zrobi? Siedzi na grupie i korzystając ze zdobyczy cywilizacji zawraca łeb anarchistycznymi wymysłami? :)

Data: 2012-09-06 11:01:16
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 6 Wrz, 13:58, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

No kurna. Tylko małe jedno pytanie. Dlaczego tego nie zrobi? Siedzi na
grupie i korzystając ze zdobyczy cywilizacji zawraca łeb anarchistycznymi
wymysłami? :)

anarchistyczne wymysly? ha...mozna i tak to nazwac:))

Dlaczego  nie zrobi? ...moze sie sam boi wdrozenia takich pomyslow:)

Data: 2012-09-06 15:53:44
Autor: Dirko
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k2a27u$2vtr$1adenine.netfront.net...

Ty już od dawna jesteś niewolnikiem - podobnie jak my wszyscy.

    Kiedy zaczyna się niewolnictwo? W każdy poniedziałek ... :-)

Ty już od dawna jesteś niewolnikiem