Ty już od dawna jesteś niewolnikiem

Data: 2012-09-06 13:46:02
Autor: Gringo
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem

"Gringo" <gringo@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k2a27u$2vtr$1adenine.netfront.net...
Ty już od dawna jesteś niewolnikiem - podobnie jak my wszyscy.

Nie wierzysz?

To wybierz sobie dowolny dzień, spakuj wszystko do plecaka i wyjedź sobie w jakieś dowolnie wybrane przez siebie miejsce, zbuduj tam sobie szałas, połów sobie ryby, pozrywaj owoców z drzewa, rozpal ognisko, upiecz ziemniaki, zrelaksuj się ze 2-3 tygodnie...

Ups...

Nie da się, bo w pracy nie dadzą urlopu, wyjechać nie ma gdzie, bo wszystko ogrodzone, jak znajdziesz kawałek trawy, to przy próbie budowy szałasu zgarnie Cię straż miejska a jak będziesz protestował, to przyjedzie policja. Spróbuj tylko znaleźć jakieś jabłko nie "należące do kogoś", nie mówiąc o łowieniu ryb bez specjalnej kennkarty czy rozpaleniu ogniska - czego nie wolno Ci zrobić nawet na własnej działce.

Mówisz, że nie jesteśmy niewolnikami ?

To w takim razie powiedz co Ci WOLNO zrobić?

Na czym polega ta wolność, którą rzekomo mamy?

Noni :) -- > Chciałbym byście odpowiedzieli na to pytanie.

Chciałbym dodać też : z Naszym rynkiem pracy i wynagrodzeń za tą pracę jesteśmy Chinami europy, a Polscy obywatele w większości są bardzo zniewoleni przez system i godzą się na to, ponieważ widocznie pasuje im takie życie. Każdemu nie obcy jest los jego rodziny,

a nie umiejętne przeciwstawianie się obecnemu porządkowi świata grozi represjami które dotkną Twoich bliskich.

Dlatego bez nie zależności finansowej , broni i własnego kawałka ziemi , za przeproszeniem Polacy mogą zobaczyć hawaje na pulpicie monitorów, jedzenie z hipermarketów, pracę mieć w której wyzyskują Cię obce firmy, rząd który się dawno sprzedał i prowadzi do kolejnego rozbioru Polski, dzieci ogłupione przez szkoły i lewo pół-kulowe rozwijanie mózgu, Boga i wiedzę na temat człowieka i rzeczywistości poznawać z ambon kościołów i wiele innych ograniczeń jakie nałożone są na Nas wszystkich tych którzy pozostają żyjąc w obecnym matrixie.

Jak już mówiłem nie zależność finansowa, własna ziemia do mieszkania , zdobywania wody i produkcji jedzenia, prądu i gazu, ocieplenia (wszystko eko i samowystarczalne gospodarstwo maksymalnie), rozwój duchowy i osobisty nie sterowany przez mainstream religie oraz posiadanie broni by bronić Swoich praw kiedy przyjdą Ci je w końcu zabrać to dla Mnie jest wolność.

http://nwonews.pl/dyskusja,2608,0#35286

Obywatel X

Jestem przekonany, że ten nędzny system, matrix, rozsypie się w końcu w pył. Coraz więcej ludzi (nawet wśród "owiec") widzi, że wszystko zmierza ku upadkowi i chaosowi. Jesteśmy jedynymi stworzeniami na tej planecie, które muszą płacić za to, żeby żyć i jest to bardzo podłe. Niech to się wreszcie skończy, nie mogę się doczekać tego dnia. Nawet jeśli miałaby się wydarzyć jakaś ogólnoświatowa katastrofa - nie szkodzi, nawet jeśli i ja miałbym nie przeżyć. Świat i tak musi się oczyścić, szczególnie z wszelkich "elit", żeby była jakaś nadzieja dla ludzkości na przyszłość. Kurczę, piękny to będzie widok: niszczejące skarby zgromadzone przez bogaczy i padający z głodu członkowie "elit", którzy nie potrafią nawet ogniska rozpalić ani zdobyć cokolwiek do jedzenia, bo dotychczas inni im usługiwali. Panie, daj mi dożyć tej chwili...

P.S.

Nonex, "niezależność" i "nieumiejętne", pisze się razem a nie osobno. Aż w oczy razi. Poza tym całkiemnieźle, tym bardziej w porównaniu do umiejętności współczesnej młodzieży, która za nic ma poprawną polszczyznę. Za moich czasów, gdy ktoś w szkole robił błędy ortograficzne, był nazywany tłumokiem. Dziś każdy "szczun" zasłania się "dysleksją" albo po prostu ma to w d... Nic dziwnego, bo znam wiele przypadków, że nawet współcześni nauczyciele robią straszne błędy. Kiedyś było to nie do pomyślenia. Kolejny dowód na niszczenie polskości... Nie obrażaj się tylko, nic do Ciebie nie mam - Twoje posty i tak są bardziej sensowne niż np. takiego "Gabriela", który plecie trzy po trzy, mieszając fikcję z faktami i sieje tylko zamęt, robiąc z tego forum zbiegowisko. Coraz mniej konkretów a więcej pierdaczenia o wizjach i objawieniach na tym forum. Szkoda, że administracja nie potrafi odsiewać ziarna od plew. Pozdrawiam inteligentnych czytelników.

Ty już od dawna jesteś niewolnikiem