"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci

Data: 2010-06-17 00:55:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci
Bolo bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
1. W opisanej sytuacji nie masz pierwszeñstwa, gdy¿ jeszcze nie wjecha³e¶ na
przejazd, a pierwszeñstwo masz dopiero, kiedy na nim siê znajdziesz,

W imieniu wszystkich u¿ytkowników dróg proszê: oddaj prawo jazdy, gdy¿ nie
znasz przepisów prawa o ruchu drogowym.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-06-16 22:59:36
Autor: Jacek_P
"Ty kretynie" - usłyszałem głos z ciemności
Marek 'marcus075' Karweta napisal:
W imieniu wszystkich użytkowników dróg proszę: oddaj prawo jazdy, gdyż nie
znasz przepisów prawa o ruchu drogowym.

Ale pod warunkiem, że rowerzysta trwale z tego roweru zejdzie. Jak chce
popełniać samobójstwo, to niech kierowców w to nie miesza. Wart pałac
Paca, a Pac pałaca.

Może też być tu taka sytuacja, jak wyjazd przy stacji Arge koło
Politechniki w Czyżynach. Samochód stojący PRZED przejazdem rowerowym
nie ma szans, aby zobaczyć samochody nadjeżdżające z lewej i bezpiecznie
wyjechać. Z kolei jak wjedzie, to albo ryzykuje urwanie przodu przez
samochody jadące z lewej, albo tyłem blokuje przejazd rowerom. I tak źle,
i tak niedobrze. Niestety, ta patologia jest powszechna tam, gdzie zamiast
pasów rowerowych wprowadzą się durnie sytuowane DDR.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-16 23:48:48
Autor: Bolo
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³(a):
W imieniu wszystkich u¿ytkowników dróg proszê: oddaj prawo jazdy, gdy¿ nie
znasz przepisów prawa o ruchu drogowym.
I to mówi kto¶, kto nawet jednego paragrafu nie zacytowa³, by dowie¶æ swojej
tezy, zabawne.

Data: 2010-06-17 09:35:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 16 Jun 2010 23:48:48 +0000 (UTC), Bolo napisa³(a):

I to mówi kto¶, kto nawet jednego paragrafu nie zacytowa³, by dowie¶æ swojej
tezy, zabawne.

Bolo. nie masz racji. I ja ci te¿ nie bedê robi³ cytatów ale we¼ sobie
poczytaj PoRD. £atwo znale¼æ pe³ny tekst w góglownicy a jakby¶ mia³ k³opoty
z tym, napisz na priv :)
--
Jacek

Data: 2010-06-17 08:43:33
Autor: Bolo
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisa³(a):
Bolo. nie masz racji. I ja ci te¿ nie bedê robi³ cytatów ale we¼ sobie
poczytaj PoRD. £atwo znale¼æ pe³ny tekst w góglownicy a jakby¶ mia³ k³opoty
z tym, napisz na priv :)
Tak "nie, bo nie"? Ja swoje zdanie uzasadni³em konkretnymi paragrafami, wiêc
je¶li Twoje zdanie ma mieæ jak±kolwiek wagê, te¿ powiniene¶ je uzasadniæ.

Data: 2010-06-17 19:24:33
Autor: Desoft
[...]

Wam to ju¿ odbi³o?
Na miejscu kierowcy wysiad³bym z samochodu conajmniej z bejsolem, d³ugi klucz do ¶wiec w drugiej rêce... a temu kretynowi na rowerze wyprostowa³bym to miejsce gdzie powiniem mieæ mózg, a rower przerobi³ za pomoc± narzêdzi z którymi wysiad³em na jedyne miejsce dla niego - z³omowisko.
Rozje¿d¿anie rowerzystów bez ¶wiate³ po zmroku powinno byæ legalne, a nawet zalecane.

--
Desoft

Data: 2010-06-17 22:34:23
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-17 19:24, Desoft pisze:
Rozje¿d¿anie rowerzystów bez ¶wiate³ po zmroku powinno byæ legalne, a
nawet zalecane.

To mo¿e strzelanie do przekraczaj±cych prêdko¶æ blacharzy albo
nieprawid³owo zbyt blisko wyprzedzaj±cych rowerzystów tak¿e ?

Data: 2010-06-18 08:13:35
Autor: johnkelly
arturbac pisze:
[...]

Mo¿e palenie nieprawid³owo zaparkowanych samochodów?

Pozdrawiam
Maciej Ró¿alski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-06-18 11:56:39
Autor: Micha³G
arturbac pisze:
[...]

zg³aszanie usi³owania zabójstwa... kiedys poskutkowa³o, jak kierownik postanowi³ wystawiæ mnie z ronda przez krawê¿nik. Skonczy³o sie na mandacie. Miski byli rewelacyjnie sprawni... ;) ;)

Micha³

Data: 2010-06-18 21:40:11
Autor: Desoft
[...]

Znam (raczej zna³em) takiego któremu takie wystawienie rowerzysty do rowu _niestety_ siê upiek³o.
Ale mia³em te¿ podobn± sytuacjê (ja na rowerze), d³uuuga prosta, dwa tiry naprzeciwko - daleko. Jeden rozpoczyna wyprzedzanie drugiego i gest bezradno¶ci kierowcy kiedy okaza³o siê, ¿e "nie wyrobi³" zmuszaj±c mnie do zjechania z drogi.
Nie zdenerowa³em siê, a nawet mnie to rozbawi³o.

--
Deosft

Data: 2010-06-18 21:31:05
Autor: Desoft
[...]

Je¿d¿ê samochodem i rowerem, wiêc jako¶ tak znam zdanie jednej i drugiej strony.
W obu s± "kretyni". Mo¿e w podgrupie rowerowej je¿dz±cej rekreacyjnie-sportowo jest ich mniej, ale za to doje¿dz±jacy gdzie¶ (korzystaj±cy z roweru jako g³ównego ¶rodka transportu) to plaga. Plaga nie mniejsza od wyprzedzaj±cych na gazetê.
Zreszt±, mieszkam w "mie¶cie rowerów" i mia³em trochê podobnych przypadków.

Ale nie o to mi chodzi³o. Je¿eli rowerzysta jedzie bez ¶wiate³ i ma pretensje ¿e go kto¶ nie zauwa¿y³, to zas³uguje na takie traktowanie.

--
Desoft

Data: 2010-06-17 22:52:36
Autor: Jan Kowalski
Desoft wrote:

[...]

Czekaj czekaj... Czyli ten tirowiec co mnie wyprzedza na agzetê to... mam go zabiæ? Za próbê i usi³owanie zabójstwa? A co z ca³a mas± osobówek robi±cych to samo i zaje¿d¿aj±cych dodatkowo drogê aby tu¿ przede mn± skrêciæ gdzie¶? To tez moge ich pos³aæ na najbli¿szy cmentarz? SUUPERRRR!!!

Aha, a co zrobiæ z kierownikami, co maj± tylko jedno ¶wiate³ko z przodu, albo z ty³u? Na cmentarz? znakomita my¶l! Jeszcze tylko se dokupiê TOWa i bêdê strzela³ rakietamid o tych co przekraczaj± prêdko¶æ dopuszczaln± w danym miejscu. Oczywi¶cie pomiar "na oko" bo tak jest lepiej.

Swoj± drog±... ¶wiadomosæ kierowcy, ¿e mu rowerzysta czy to inny mo¿e z oddala przy.... z TOWa mog³aby byæ skutkecznym ¶rodkiem odstraszaj±cym na debili takich jak Desoft...

Data: 2010-06-18 10:32:12
Autor: Fabian
Jan Kowalski pisze:
[...]

Jestem za dzia³oradarami. Strzelaj± jak wykryj± przekroczenie prêdko¶ci
lub kolczatkoradarami - wysuwane kolce z jezdni przy wykryciu
przekroczenia prêdko¶ci. Mam tylko nadzieje, ¿e nie zainstaluj±
automatów do zestrzeliwania przeje¿d¿aj±cych na czerwonym albo nie bêd±
wykrywa³y rowerów tak jak pêtle indukcyjne.

Fabian.

Data: 2010-06-18 21:45:45
Autor: Desoft
[...]

Czy¿by rowery to ¶wiête krowy?
Rowerzysta to te¿ u¿ytkownik drogi, ma takie same prawa ale te¿ obowi±zki.
Jak wszyscy, to wszyscy, babcia te¿.

--
Desoft

Data: 2010-06-18 13:56:52
Autor: W³adek Kordian
"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci
On 18 Cze, 21:45, "Desoft" <N...@interia.pl> wrote:

Czy by rowery to wi te krowy?
Rowerzysta to te u ytkownik drogi, ma takie same prawa ale te obowi zki.
Jak wszyscy, to wszyscy, babcia te .

Znaczy jak bêdê zapina³ pasy zgodnie z przepisami to wolno mi rowerem
po autostradzie?

Data: 2010-06-18 23:17:44
Autor: Desoft
[...]

Ot, typowy rowerzysta.
A potem napisze: samochody parkuj± na ¶cie¿kach rowerowych.

--
Desoft

Data: 2010-06-18 14:28:05
Autor: W³adek Kordian
On 18 Cze, 23:17, "Desoft" <N...@interia.pl> wrote:
> Czy by rowery to wi te krowy?
> Rowerzysta to te u ytkownik drogi, ma takie same prawa ale te obowi zki..
> Jak wszyscy, to wszyscy, babcia te .

Znaczy jak b d zapina pasy zgodnie z przepisami to wolno mi rowerem

Ot, przyk³ad trola.

Data: 2010-06-19 08:34:58
Autor: Micha³G
W³adek Kordian pisze:
[...]

zapnij, bedziesz dalej od klawiatury

Micha³

Data: 2010-06-19 01:08:48
Autor: W³adek Kordian
On 19 Cze, 08:34, Micha³G <grodm...@wp.pl> wrote:
W³adek Kordian pisze:> On 18 Cze, 21:45, "Desoft" <N...@interia.pl> wrote:

> Znaczy jak bêdê zapina³ pasy zgodnie z przepisami to wolno mi rowerem
> po autostradzie?

zapnij, bedziesz dalej od klawiatury

Micha³

Naganê przyjmujê. Faktycznie zdziebko mnie ponios³o. Wczoraj mia³em
zaj¶cie z debilem, który poszed³ ze mn± na czo³ówkê i jeszcze mnie
zbluzga³ za to, ¿e niby ja bezczelnie jadê swoim pasem kiedy drugi pas
blokuj± zaparkowane samochody, przez co ON nie ma gdzie siê zmie¶ciæ
ze swoim szrotem. To by³a wypowied¼ w ten deseñ: "nie widzisz, kur...,
pedalarzu, kur... ¿e tu nie ma miejsca, ¿eby siê wpier... z rowerem".
Najlepsze ¿e ja po prostu kontynuowa³em jazdê swoim pasem, a on i jego
szrot zjawili siê kiedy ju¿ prawie dojecha³em do koñca rzêdu
beznadziejnie zaparkowanych samochodzików. W³adowa³ siê na mój pas,
zobaczy³ mnie, da³ po hamulach, da³ w klakson i z ryjem na mnie. No a
potem przegl±dam t± grupê, czytam ten zabawny w±tek i widzê wpis, ¿e
to 80% rowerzystów powinno mieæ zakaz jazdy rowerem...

Zagadka dla ciekawskich: jakiej marki by³ autowóz debila?;P

Data: 2010-06-19 10:16:37
Autor: MadMan
"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci
Dnia Sat, 19 Jun 2010 01:08:48 -0700 (PDT), W³adek Kordian napisa³(a):

Zagadka dla ciekawskich: jakiej marki by³ autowóz debila?;P

Pewnie standardowe marki - Bardzo Ma³y Wacek albo Folcwagen

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-19 02:44:07
Autor: W³adek Kordian
On 19 Cze, 10:16, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Pewnie standardowe marki - Bardzo Ma³y Wacek albo Folcwagen
To pierwsze. Ale tego okre¶lenia nie zna³em:)

Data: 2010-06-19 10:34:38
Autor: Micha³G
W³adek Kordian pisze:
[...]

'a gwa³t niech sie gwa³tem odciska'....

trzeba tylko obiektywnie oceniæ swoje szanse.. ;)

micha³

Data: 2010-06-19 02:56:37
Autor: W³adek Kordian
On 19 Cze, 10:34, Micha³G <grodm...@wp.pl> wrote:

trzeba tylko obiektywnie oceniæ swoje szanse.. ;)
A móg³by¶ to rozwin±æ?
1. mia³em tam pe³ne prawo tam byæ i kontynuowaæ jazdê swoim pasem..
2. pan Bardzo Ma³y Wacek wyjecha³ zza zakrêtu, co znaczy ¿e nie mog³em
go widzieæ, dopóki nie postanowi³ skrêciæ w uliczkê, któr± jecha³em.
Inaczej bym pewnie pu¶ci³, bo ju¿ siê dawno nauczy³em, ¿e zawsze mo¿e
siê trafiæ taki, co mo¿e zabiæ w drodze na lepsze miejsce w
najbli¿szym korku.

Data: 2010-06-19 15:39:58
Autor: Micha³G
W³adek Kordian pisze:
On 19 Cze, 10:34, Micha³G <grodm...@wp.pl> wrote:

trzeba tylko obiektywnie oceniæ swoje szanse.. ;)
A móg³by¶ to rozwin±æ?
to ³atwe- grube karki w BMW reaguj± tylko na przemoc.

Micha³

Data: 2010-06-21 00:20:07
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-19 11:56, W³adek Kordian pisze:
On 19 Cze, 10:34, Micha³G <grodm...@wp.pl> wrote:
 bo ju¿ siê dawno nauczy³em, ¿e zawsze mo¿e
siê trafiæ taki, co mo¿e zabiæ w drodze na lepsze miejsce w
najbli¿szym korku.

W takim przypadku pochylam g³owê i jadê bardziej ¶rodkiem, on ma
wra¿enie ¿e nie patrzê siê do przodu a ja go widzê, bardzo ma³e wacki
raczej wymiêkaj± i deyduj± siê jednak udzieliæ pierwszeñstwa które
powini udzieliæ a nie jechaæ na czo³ówkê.

Data: 2010-06-21 10:12:10
Autor: Micha³G
arturbac pisze:
[...]

My¶lê, ¿e ZUS powinien popieraæ taka postawê. ;)

Micha³

Data: 2010-06-19 12:54:59
Autor: Desoft
[...]

Ale przecie¿ w tym przypadku nale¿a³o pokazaæ mu ¶rodkowy palec.
Nie jestem za: "rowerzy¶ci rowami", ale jaki¶ obiektywizm jest wskazany.
Zreszt± ja (rowerem) je¿d¿ê podobnie - nie przy samej krawêdzi. Nawet na ruchliwych drogach nie mam problemu z wyprzedzaniem na gazetê.

--
Desoft

Data: 2010-06-19 07:37:28
Autor: W³adek Kordian
"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci
On 19 Cze, 12:54, "Desoft" <N...@interia.pl> wrote:

Ale przecie w tym przypadku nale a o pokaza mu rodkowy palec.
Nie jestem za: "rowerzy ci rowami", ale jaki obiektywizm jest wskazany.
Zreszt ja (rowerem) je d podobnie - nie przy samej kraw dzi. Nawet na
ruchliwych drogach nie mam problemu z wyprzedzaniem na gazet .

Nie twierdzê, ¿e debili na rowerach nie ma. S±, ale ju¿ tyle siê
naje¼dzi³em w ¿yciu i rowerem i samochodem, ¿eby siê nauczyæ, ¿e bycie
kretynem ma minimalny zwi±zek z u¿ywanym ¶rodkiem transportu. No chyba
¿e to bmw, ale to ju¿ osobna kwestia, zreszt± mo¿e tylko ja mam jaki¶
niefart zwi±zany z t± mark±. Jak kto¶ jest debilem to mo¿e nawet
powinien ¶migaæ rowerem: albo zm±drzeje w koñcu, albo pogorszy
statystyki. Bo jak sobie po¶miga samochodem jako debil, to w koñcu
bêdzie przyczyn± czyjego¶ nieszczê¶cia.

Jeszcze taka ciekawostka: mam w rodzinie kmiotka (wstyd siê przyznaæ)
któremu odebrano prawo jazdy, po tym jak go po raz drugi capniêto za
jazdê po pijaku. I co? I to, ¿e prawie wszyscy kmiotkowi strasznie
wspó³czuj±, ¿e tak go pieczarki za³atwi³y. A tymczasem ja, ¶migaj±cy
rowerkiem do pracy i nie tykaj±cy samochodu bez potrzeby, jestem
traktowany przez t± sam± rodzinê co najmniej jako lekko pieprzniêty..

Data: 2010-06-19 13:20:51
Autor: Jacek_P
"Ty kretynie" - usłyszałem głos z ciemności
WÅ‚adek Kordian napisal:
Zagadka dla ciekawskich: jakiej marki był autowóz debila?;P

Pozwól, że zgadnę? Statystycznie obstawiam: BMW?

--
Pozdrawiam,

Jacek

"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci