"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci

Data: 2010-06-18 21:34:17
Autor: maveric
"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci
W dniu 2010-06-16 16:31, Bolo pisze:
Ku przestrodze!

Parê dni temu spotka³em jakiego¶ oszo³omka, który jecha³ rowerem ¶cie¿k±
wzd³u¿ ulicy, a ja wyje¿d¿a³em samochodem z ulicy bocznej. Skrêca³em w prawo,
co wymaga³o podjechania do jezdni g³ównej i spojrzenia w lewo, a wcze¶niej
przejechania przez przejazd dla rowerów. Otó¿ z ciemno¶ci z krzaków
okalaj±cych ¶cie¿kê nagle dobieg³y mnie jakie¶ bluzgi, z tego co zrozumia³em
jaki¶ oszo³omek ro¶ci³ sobie pretensje do pierwszeñstwa na owym przeje¼dzie i
niebywale zbulwersowa³ go fakt, ¿e musia³ zwolniæ, gdy¿ inaczej wjecha³by w
bok mojego samochodu, a mój samochód niestety musia³ przez a¿ 3 sekundy
blokowaæ ów przejazd, gdy¿ inaczej nie by³bym w stanie ustaliæ, czy mam drogê
woln± czy nie.

Wiêc dla informacji jego i tym podobnych:
1. W opisanej sytuacji nie masz pierwszeñstwa, gdy¿ jeszcze nie wjecha³e¶ na
przejazd, a pierwszeñstwo masz dopiero, kiedy na nim siê znajdziesz,
2. A nawet je¶li mia³bym szczer± chêæ jednak ciê przepu¶ciæ, to musia³bym ciê
najpierw widzieæ, niestety je¶li jest godzina 22-ga, ¶cie¿kê okalaj± krzaki i
jest ciemno jak w d... u murzyna, a ty jedziesz bez ¶wiate³, to nie jestem w
stanie ci pomóc, bo ciê zwyczajnie nie widaæ dopóki nie znajdziesz siê 3 metry
od przejazdu, a mój samochód ma reflektory które ¶wiec± do przodu a nie na
boki i fakt, ¿e rozejrza³em siê w OBIE strony przed wjechaniem na przejazd
niestety tego nie zmieni.

Nie przejmuj siê "bolo".
Niestety "blochosmrodziarze" musz± uwa¿aæ co raz bardziej na "pedalarzy" i ca³e szczê¶cie.

Rowerzystom w dupie siê ostatnio poprzewraca³o.
Wbrew wypowiedzi, te¿ je¿d¿ê g³ównie rowerem, ale poziom g³upoty polskich rowerzystów jest nadzwyczaj wysoki.
Pocz±wszy od takiego przypadku jak twój, po jazdê lew± stron±, jazdê pod pr±d po inne cuda, których nie da siê wyliczyæ.( ale oczywi¶æie oni maja racjê bo poczytali co nieco o przepisach !!!!)

Zawsze siê znajdzie kretyn który bêdzie mia³ "co¶ m±drego do powiedzenia".

PAMIÊTAJCIE ROWERZY¦CI - Ci co uwa¿ali ¿e mieli pierwszeñstwo le¿± na cmentarzu.

Trochê logicznego my¶lenia :  widzisz auto, zwolnij, co ci siê "baranie" stanie, jak go spokojnie pu¶cisz ¿eby sobie pojecha³, a jakby to by³a kobieta z wózkiem której siê ¶pieszy³o i by¶ siê ';wpierdoli³" rowerem na ni± to te¿ byæ uwa¿a³, ¿e to jej by³a by wina ?

Jedziesz rowerem, jed¼ praw± stron±, chcesz skrêciæ obejrzyj siê, wystaw rêkê, nie jeste¶ sam na ¶cie¿ce, chodniku, ulicy. Na ¶cie¿ce, na chodniku i w parku te¿ obowi±zuje regu³a prawej strony.
Podje¿d¿asz na przejazd z czerwonym ¶wiat³em , zatrzymaj siê za stoj±cym ju¿ rowerzyst±, a nie stawaj po jego prawej, lewej stronie, ruszaj±c pó¼niej na czo³ówkê z tymi z na przeciwka.

Jest wyjazd, spodziewaj siê ¿e co¶ z niego wyjedzie, zwolnij, omiñ, przejed¼ za nim a nie w....j siê tu¿ prze samochód, zw³aszcza jak wyjazd nie jest dobrze widoczny, bo jest ciemno, bo s± krzaki, co co¶ stoi, nawet jak masz ¶wiat³a w rowerze s± s³abo widoczne, nie zawsze je widaæ,.

To tyle
ponios³o mnie ale ostatnio szlak mnie trafia jak widzê co wyprawiaj± rowerzy¶ci. 80% rowerzystów powinno mieæ ca³kowity zakaz wsiadania na rower.

Data: 2010-06-18 13:53:10
Autor: W³adek Kordian
On 18 Cze, 21:34, maveric <b...@brak.pl> wrote:

To tyle
ponios³o mnie ale ostatnio szlak mnie trafia jak widzê co wyprawiaj±
rowerzy¶ci. 80% rowerzystów powinno mieæ ca³kowity zakaz wsiadania na rower.

....Albowiem bo poniewa¿ stanowi± ¶miertelne zagro¿enie w ruchu
powietrznym. ¦mia³o, nie krêpuj siê, co siê bêdziesz szczypa³.. Nie
zapominaj te¿ o tych wszystkich kierownikach tirów, którzy zginêli
zabici przez rowerzystów!
G³upi rowerzysta zagra¿a g³ównie sobie, g³upi kierownik samochodu
wszystkim wokó³, ale ¿yjemy w jakim¶ takim pojebanym kraju, ¿e g³upi
rowerzysta to prawie terrorysta, a pijanego kierownika w razie
z³apania wszyscy ¿a³uj± i psy wieszaj± na pieczarkach, które to
zrobi³y.

W ogóle to siê z tego tematu robi zlot przyspawanych do rur
wydechowych swoich beemek troli. To tak, gdyby kto¶ nie zauwa¿y³.

Info dla troli: prawo jazdy mam, stary koñ jestem, samochodem
je¼dzi³em ca³e lata, mam te¿ o¶wietlenie, kamizelkê odblaskow±, opaskê
odblaskow±, kask, dzwonek, Planuje te¿ zakup koguta i syreny na
wypadek, gdyby Bolo Libera³ przedar³ siê do centrum mojego miasta
poprzez sieæ fotoradarów, kamer monitorowania ruchu i zastêpy
nieoznakowanych radiowozów. Tak ¿eby go przypadkiem nie sterroryzowaæ
na jakim¶ przeje¼dzie rowerowym, gdyby postanowi³ siê
niespodziewaæ.

Data: 2010-06-19 09:12:23
Autor: johnkelly
maveric pisze:

[...]

Pardon, ale ja ¶rednio raz w tygodniu muszê sp..aæ z pasów przed baranem jad±cym DK2 pomimo sygnalizacji i czerwonego dla niego. Odno¶nie kobiety z wózkiem - nawet gdyby mia³a w nim trojaczki to nie upowa¿nia jej do ³a¿enia na o¶lep.

Pozdrawiam
Maciej Ró¿alski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-06-19 22:19:46
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-18 21:34, maveric pisze:
Jest wyjazd, spodziewaj siê ¿e co¶ z niego wyjedzie, zwolnij, omiñ,

Jad±c DDR'ami z Redy do Gdañska musia³bym to robiæ kilka tysiêcy razy !
Poniewa¿ kierowcy jak zauwa¿y³e¶ maj± w dupie pierwszeñstwo rowerzystów
na przejazdach to nauczyli mnie mieæ w dupie drogi rowerowe i zawsze
je¿d¿ê ulic± nawet gdy jest zakaz wjazdu rowerów czy nakaz jazdy chodnikami.
akcja == reakcja, BTW mam setki tysiêcy km za kó³kiem i od 17 lat prawko.

"Ty kretynie" - us³ysza³em g³os z ciemno¶ci