Ty robiłeś rewolucję żydowską, okradającą i upadlającą Polaków

Data: 2015-05-07 16:34:30
Autor: Joschi
Ty robiłeś rewolucję żydowską, okradającą i upadlającą Polaków
Zwracam się do młodych ludzi w Polsce: nie dajcie się zwieść politycznym frustratom i spóźnionym na rewolucję. Ja rewolucję robiłem - mówił na konwencji ubiegający się o reelekcję prezydent.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Final-kampanii-wyborczej-Bronislawa-Komorowskiego-w-Sopocie,wid,17519261,wiadomosc.html

Skąd się biorą frustraci? Z bydlackiej, pogardliwej wobec narodu i upadlającej go władzy!

Data: 2015-05-07 16:42:08
Autor: Joschi
"Joschi" <joschi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mift5j$f9g$1speranza.aioe.org...
[...]

 ~natalia 27 minut temuNIE głosujemy na Bronka. Ludzie przejrzyjcie w końcu na oczy. Wiele już sprzedali, jak znowu wygra Komorowski to nic Nam już nie zostanie

 ~pieniu 27 minut temuWstyd, że ktoś taki jak ten (p)rezydent nami rządzi...

 ~bbbbbgea 29 minut temuZobaczymy ośle

Ty robiłeś rewolucję żydowską, okradającą i upadlającą Polaków